Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat echt niet vergeten mee te nemen?

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 17 Aug 2015 12:59

Wat echt niet vergeten mee te nemen?

Hoi hoi dames,

Vrijdag gaan we voor het eerst samen op vakantie. Voor mij is dit echter al 8 jaar geleden.
Nu heb ik het idee dat ik met een lijstje maken echt vanalles vergeet wat wel belangrijk is om mee te nemen.

Wat moeten we écht niet vergeten?

(We gaan in een appartement in Berlijn)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Aug 2015 13:01

Re: Wat echt niet vergeten mee te nemen?

Als je lenzen draagt, extra lenzen. Medicijnen. Paspoort. Vestje. Goede schoenen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 17 Aug 2015 13:13

Re: Wat echt niet vergeten mee te nemen?

Telefoon, oplader, toiletspulletjes, (hand)tas waar je je portemonnee e.d. instopt (vriendin van mij vergeet vaak naast koffer en handbagagetas een gewoon tasje mee te nemen)en natuurlijk de spulletjes die Sam aangeeft. Verder moet je maar zo denken, als je je paspoort, telefoon en portemonnee hebt kom je een heel eind! Als je medicijnen slikt kun je bij de apotheek een medicijnpaspoort halen zodat je bij verlies daar wat kunt halen. Heb je ook een reisverzekering? Als je zolang niet geweest bent heb je misschien geen doorlopende. Je kunt ze los afsluiten, maar misschien heb je dat al bij je reis gedaan.

Wat ik zelf bij een stedentrip leuk vind is een boekje van die stad (ik vind zelf de 100% boekjes leuk, maar zijn ook andere) daar kun je makkelijk per dag kijken wat leuk is om te doen en zit een straatkaart en metrokaart in wat ik erg handig vind. (Zulke kaarten zijn ook op toeristische punten en hotels te krijgen hoor) En kijk even goed wat de weervoorspelling is, bij regen bijv een paraplu, extra paar sokken e.d. En kleine dingen als een plastic tas voor de vieze was, een leesboek, een spelletje ofzo!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 17 Aug 2015 15:06

Re: Wat echt niet vergeten mee te nemen?

Dank dames! :)
We hebben laatst voor onze reisperiode een reisverzekering afgesloten, dus dat zit goed. Een handtas is wel een goede idd. We hebben in de bieb boekjes gehaald over Berlijn idd. En paraplu is ook wel slim, die was ik zo vergeten.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers