Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk poppenhuis?

<<

Anoniem124

Bericht 16 Aug 2015 19:31

Welk poppenhuis?

We willen een poppenhuis kopen voor onze dochter van drie. Maar welke is écht leuk?

Ik vind die van Kidkraft heel leuk maar welke is het leukst? En vallen ze in het echt niet tegen, zie ze alleen online.

Die van Playmobil lijken me zo spartaans ingericht en ik vind hout mooier.

De enige eis is dat ie echt mooi hoog en groot is. Dus zeker een meter. Budget is rond de 150 euro.

Welke raden jullie aan?
<<

Anoniem137

Bericht 16 Aug 2015 19:34

Re: Welk poppenhuis?

Het lijkt mij zo leuk om er eentje via marktplaats aan te schaffen en die dan van onder tot boven te pimpen. Maar daar heb je nu niks aan.. Op de bso stata trouwens zo'n hele gave, zelfgemaakt door een vader. Maar ook daar heb je weinig aan :) Succes!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Aug 2015 19:40

Re: Welk poppenhuis?

Wij hebben het grote poppenhuis van Selecta, erg mooi, maar ik heb achteraf spijt dat ik niet voor het groot woonhuis van Playmobil ben gegaan aangezien er veel meer met Playmobil wordt gespeeld dan met dat poppenhuis.

Wij hebben dat poppenhuis trouwens voor 75 euro op Marktplaats gekocht, was nog helemaal als nieuw. In de winkel lag de prijs rond de 230 euro. Dus ik zou sowieso aanraden om even op Marktplaats te kijken wat er te vinden is.
Laatst gewijzigd door Susan op 16 Aug 2015 19:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 16 Aug 2015 19:41

Re: Welk poppenhuis?

Mijn broer maakt zelf poppenhuizen. Heel mooi. Ik weet niet of hij momenteel tijd heeft, maar ik kan zijn gegevens evt pm en.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers