Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bang voor tweede bevalling?

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Aug 2015 10:23

Re: Bang voor tweede bevalling?

Wat irritant dat het steeds niet doorzet, Silver! Ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. En er niet of weinig mee bezig zijn wordt je ook wel onmogelijk gemaakt met die heftige voorweeën. Ik hoop echt voor je dat de bevalling nu snel echt begint.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem280

Bericht 15 Aug 2015 10:47

Re: Bang voor tweede bevalling?

Je kunt het niet sturen.
Wel vervelend wanneer het niet door wil zetten.
Helemaal met die voorweeën etc.
<<

Patsy

Bericht 15 Aug 2015 11:59

Re: Bang voor tweede bevalling?

Silver, ik had precies hetzelfde en zag ook erg tegen de tweede bevalling op. Toch denk ik niet dat je dit zelf in de hand hebt. Ik was op een gegeven moment zó zat van die voorweeen dat ik niet meer echt er tegenop zag. Alleen toen de vliezen braken kwam die angst even terug, maar ik kon het ook snel relativeren.

Ik had een hele fijne, vlotte bevalling, Ik denk zelf dat de voorweeen daaraan hebben bijgedragen. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat zijn. Succes met se laatste loodjes!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 15 Aug 2015 21:19

Re: Bang voor tweede bevalling?

Wat vervelend Silver, kan me voorstellen dat dit enorm slopend is voor jezelf en je lichaam. Een vriendin van mij had dit ook wekenlang voor de bevalling begon en zelfs meerdere keren de vk gebeld omdat ze dachten dat het nu wel een keer ging doorzetten. Ik weet ook niet zo goed hoe het voelt, en of je makkelijk dan iets kan gaan doen wat even afleid. Ik weet nog wel bij de eerste uren weeen bij N. ben ik rustig nog alles gaan schoonmaken en wat dingen gaan doen zodat ik me er niet teveel mee bezig hield. Maar ik weet niet of dat voor jou werkt natuurlijk. Ben je nu nog ontzettend bang voor bepaalde dingen zoals je een tijd geleden omschreef in je op?

Sterkte in elk geval.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Miccie