Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Refurbished Iphone

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Aug 2015 18:09

Refurbished Iphone

Mijn iphone 4 is aan het overlijden. Ik kan er helaas niet meer mee op WIFI plus hij is traag aan het worden.
Nu wil ik weer een los toestel komen en ik zit te denken aan een refurbished iphone.
Heeft iemand hier ervaring mee?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Aug 2015 18:22

Re: Refurbished Iphone

Ik heb net mijn iPhone 5 binnen van iphoneoutlet.nl en die is echt erg goed. Alleen de levering had nogal wat voeten in aarde. Duurde bijna een maand. Dit is wel nog redelijk prijzig, maar ze vervangen de knoppen, de accu en de buitenkant. Dat doen niet alle aanbieders.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Aug 2015 12:22

Re: Refurbished Iphone

Ik heb ook bij hun zitten kijken inderdaad. Juist omdat ze de complete buitenkant vernieuwen plus de binnenkant herstellen.
Ik wil voor de 5s gaan. Net iets snellere processor. Ik ga vanavond maar eens kijken met mijn vriend wat verstandig is. Aangezien we het waarschijnlijk op zijn bedrijf gaan bestellen. Iets met btw aftrek en zo. haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Aug 2015 08:34

Re: Refurbished Iphone

Ok... Ja btw scheelt wel veel denk ik! Toen ik bestelde hadden ze een leveringsprobleem. Heb hem 27 juni besteld en 24 juli binnen. Dat vond ik wel erg lang duren!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem137

Bericht 15 Aug 2015 08:55

Re: Refurbished Iphone

Een vriendin van mij heeft via leapp.nl een iPhone besteld, erg tevreden, super levering!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers