Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurk gezocht

<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 13:44

Jurk gezocht

Voor een bruiloft.

Ik draag veelal King Louie jurken. Maar wil eens wat anders.
Rondom de buik heb ik nog wat zwangerschapsoverblijfselen. Ook wil ik graag jurkjes op ± knielengte.

Wie heeft tijd over en wil me wat voorzetjes geven? Ik wil ze na de bruiloft ook kunnen dragen en niet perse naar feesten. :)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Aug 2015 13:46

Re: Jurk gezocht

Ik wil wel even kijken maar heb wel wat meer info nodig :D

Wat voor kleur? Lange mouwen/korte mouwen/geen mouwen? Ben je de hele dag gast, of alleen in de avond?
Wat voor figuur heb je?

♥♥
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 14:01

Re: Jurk gezocht

Wat lief!

Kleur - geen voorkeur. Ik heb een vrij bleke huid.
Bij voorkeur korte mouwen (maar is geen must)

Ik ben getuige en hele dag gast.

Postuur is normaal met wat extra rondom mijn buik. Maat M/L
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 13 Aug 2015 14:16

Re: Jurk gezocht

Steps heeft nu ook hele mooie jurkjes in de sale. Zitten ook A-lijn modellen tussen die wat liever voor de buik area zijn ;-)
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 14:23

Re: Jurk gezocht

Wat zijn A-lijn jurkjes dan? Die strak zijn boven en wijd uitlopen?
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 14:28

Re: Jurk gezocht

Overigens mogen schoentips ook! Door blessure ga ik er vanuit dat ik op platte schoenen moet lopen. :(
<<

anoniem203

Bericht 13 Aug 2015 15:01

Re: Jurk gezocht

Ik vind deze erg leuk. Geschikt voor een bruiloft en daarna voor een mooie zomerse dag met sandaaltjes.

https://www.zalando.nl/louche-dreamy-bl ... i-k00.html
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Aug 2015 15:04

Re: Jurk gezocht

Nog één vraagje: wat is het budget ongeveer? :)

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 13 Aug 2015 15:08

Re: Jurk gezocht

Zoiets misschien? Ligt er ook aan hoe lang je bent.

https://www.zalando.nl/mint-berry-cockt ... c-p11.html
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 15:11

Re: Jurk gezocht

Leuk jurkje Ava. Alleen net wat te kort voor mij. Wil toch graag tot op mijn knieën. Mijn bovenlichaam lijkt wat langer dan mijn benen, helemaal nu ik sandalen/slippertjes moet dragen.

Mijn budget is 80 voor een jurkje. Maar wil best bijleggen als ik een mooie jurk vind.
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 15:14

Re: Jurk gezocht

Ik ben 1.73.

Caultfield, ik vind het een leuk jurkje. Maar de stijl past niet helemaal bij mij denk ik. Dit jurkje vind ik misschien wel leuk: https://www.zalando.nl/mint-berry-cockt ... b-j11.html. Maar geen idee of de kleur me zal staan.
<<

Anoniem313

Bericht 13 Aug 2015 16:05

Re: Jurk gezocht

Mrs. Jansen schreef:Ik ben 1.73.

Caultfield, ik vind het een leuk jurkje. Maar de stijl past niet helemaal bij mij denk ik. Dit jurkje vind ik misschien wel leuk: https://www.zalando.nl/mint-berry-cockt ... b-j11.html. Maar geen idee of de kleur me zal staan.


Heel mooi, en ook wat langer!
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2015 16:25

Re: Jurk gezocht

Elliot,

Nr 2 en 3 vind ik heel erg leuk!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 13 Aug 2015 16:40

Re: Jurk gezocht

Mrs. Jansen schreef:Wat zijn A-lijn jurkjes dan? Die strak zijn boven en wijd uitlopen?


Die zitten onder je horsten aangesloten en lopen dan wijder uit zodat je een zwierige rok krijgt.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers