Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

<<

Anoniem149

Bericht 11 Aug 2015 14:50

Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

2 jaar terug heb ik hier een topic geopend over mijn zusje die er pas erg laat achter kwam dat ze zwanger was, zij dus 'ineens' moeder werd en ik 'ineens' tante. Was een hectische tijd, en jullie waren hier zo lief en meelevend dat het misschien leuk is om een kleine update te plaatsen.

Meneer wordt komende vrijdag gewoon al 2 jaar! Het gaat zo snel, hij is zo leuk en doet het zo goed! Kletst de oren van je kop, rent lekker rond en is zo wijs. Hij is echt mijn kleine vriend, zo'n bijzonder mannetje! Hoe moet ik me in toch voelen als ik ooit moeder mag worden, als ik nu al zoveel liefde voel voor mijn kleine grote neef :love:

Paar foto's erbij is misschien ook wel leuk. Alleen niet quoten graag, wil ze weer weg kunnen halen.

...

Ik ben zo trots!!
Laatst gewijzigd door Anoniem149 op 12 Aug 2015 16:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem127

Bericht 11 Aug 2015 15:31

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Wat een leuk neefje heb je :). Alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag!
<<

Anoniem151

Bericht 11 Aug 2015 16:05

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Wat leuk! Hij kijkt lekker 'boefig' :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Aug 2015 16:48

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Leuk neefje, Elize! En bijna 2 jaar alweer, ik kan me je topic van toen nog goed herinneren, was zelf toen ook zwanger :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Aug 2015 16:52

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Dat topic kan ik me nog wel herinneren. Wat een heerlijk mannetje is het!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Aug 2015 16:54

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Ook ik kan het me nog goed herinneren.. alweer 2 jaar geleden!!
Gefeliciteerd alvast.
<<

Anoniem149

Bericht 11 Aug 2015 17:51

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Dank je meiden. Hij is ook een behoorlijke boef!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2015 18:01

Re: Tijd gaat veel te snel, bijna 2 jaar alweer!

Jeej alweer bijna 2! Ik weet het ook nog goed.
2014 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers