Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboorteversiering

<<

Anoniem280

Bericht 05 Aug 2015 19:10

Re: Geboorteversiering

Mijn vader en schoonouders hadden het thuis versierd.

Voorhuis hadden ze een lijn gespannen met daaraan roze poppenkleertjes.
Voor het raam een ooievaar. In huis 2 slingers.

Zelf hadden we door de kamer 2 lijnen gespannen voor de 85 kaarten die wij hadden gekregen.
<<

Anoniem234

Bericht 05 Aug 2015 19:30

Re: Geboorteversiering

Mijn schoonvader had een bord gemaakt voor in de tuin. Een houten ronde beschuit met muisjes en daaronder op een bordje haar naam. Binnen hingen een paar slingers, had mijn man al gedaan toen ik uit het ziekenhuis kwam.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Aug 2015 19:46

Re: Geboorteversiering

Toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis heeft mijn man de vlag opgehangen daar zaten roze ballonnen aan. Ook hadden we een ooievaar. Voor het raam hadden we roze slingers en nog ballonnen. Mijn moeder had s'middags nog de ballonnen en slingers gekocht. Ook had mijn moeder van letters hoera een meisje en haar Namen een slinger gemaakt die hing aan de muur binnen.
2014 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Aug 2015 00:36

Re: Geboorteversiering

Wij hadden de vlag uitgehangen met een tros witte en roze ballonnen eraan. Binnen wat slingers en ook witte en roze ballonnen. Verder een krans met roze tule voor op de voordeur. Bij de eerste had mijn zwager (peetoom) een houten ooievaar met Nijntje gemaakt en haar naam erop. Uiteindelijk maakte de andere peetooms bij de tweede en de derde nog een geboortebord en bij de derde hingen alle drie die dingen op de gevel (uiteraard overgeschilderd met haar eigen naam). Was echt een beetje over the top, maar wel heel lief. Hier in België zijn dat soort uitbundige geboorteversieringen helemaal niet gebruikelijk. Als er al een ooievaar voor het huis verschijnt, is die binnen 2 weken weg. Bij ons heeft alles toen wel 3 maanden gehangen; mensen vroegen uiteindelijk zelfs of we van plan waren het te laten hangen tot de volgende :smile:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 06 Aug 2015 07:15

Re: Geboorteversiering

Wij hadden bij Jason hoera een jongenslinger voor het raam hangen met wat balonnen en een geboortebord van mijn schoonouders en 1 van onze vriendengroep. Die hadden ook nog hoera het is een jongen lont door de spijlen van de box geregen.

Bij Hayley hetzelfde (muv het lint), maar dan de meisjesvariant. Bij allebei hing binnen een koord om de kaarten op te hangen.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 06 Aug 2015 11:45

Re: Geboorteversiering

Voor F had ik een houten geboortebord gemaakt. Een grote zilveren ster met daarop een kleinere blauwe met zijn naam. Er lat ook een roze met de meisjesnaam klaar, want we wisten het geslacht niet. In huis hadden mijn zus en stiefbroertje slingers en ballonnen opgehangen.
Bij L wisten we het geslacht wel. Ik heb toen een stapel oude rompers van F gepakt en daarop L zijn naam gemaakt met flockfolie. De rompers vervolgens aan een vilten lint vastgestikt en die aan 2 palen in de voortuin, als waslijn. Ook had ik een geboortekrans gemaakt, die heeft mijn vriend bij het raam naast de voordeur gehangen. In huis weer slingers en ballonnen. Ik weet alleen ff niet wie die heeft opgehangen. Ik denk mijn vriend, maar zeker weten doe ik dat niet.

De blauwe ster van F en de krans van L hangen nu beide in de garage, die wil ik graag bewaren. Geloof dat ik de waslijn van L ook nog wel heb.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 06 Aug 2015 19:33

Re: Geboorteversiering

Wij hadden een stuk of zeven :wtf: ooievaars, blauwe ballonnen aan de voordeur en binnen slingers.
Op de slaapkamer hingen alle kaarten aan een lijntje.
(We hebben een grote voortuin)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Aug 2015 23:42

Re: Geboorteversiering

Ik zei voor de grap steeds dat ik zon foute ooievaarskont op het raam wilde met 'scherven' eromheen haha.

Wij hadden (uhh hebben haha oeps!!) alleen een slinger voor het raam met Hoera een jongen. Daarnaast zijn alle kaartjes die we hebben gekregen versiering genoeg, zo vrolijk!! De kaartjes hangen wel allemaal met blauwe knijpertjes trouwens :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers