Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk kattengrid?

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Jul 2015 18:25

Re: Welk kattengrid?

Plien schreef:Wij gebruiken al jaren magic clean. Ik kan het iedereen aanraden! 1 zak is voor 1 keer gebruik en is vrij prijzig, maar je doet er zeker 3 a 4 weken mee (met 2 katten zelfs). Je ruikt helemaal niets meer. Alleen soms even wat poep eruit scheppen. Wij willen niets anders meer.
Via deze site is hij relatief goedkoop te bestellen:
http://www.discushospers.nl/epages/0901 ... cale=nl_NL


Deze gebruiken wij ook altijd. Soms, als ik geen zin of tijd heb om naar de dierenwinkel te gaan, neem ik catsan mee bij de AH. Zodra dat in de bak zit heb ik al spijt dat ik niet even doorgelopen ben naar de dierenwinkel.
Echt een wereld van verschil. Die Magic Clean gaat ook echt veel langer mee en je hebt veel minder luchtjes.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem185

Bericht 28 Jul 2015 00:56

Re: Welk kattengrid?

Ik gebruik nu goedkope houtkorrels, maar wil ook overstappen naar iets beters. De kattenbak komt namelijk in mijn nieuwe huis in de keuken te staan (kan niet anders helaas). Die Magic Clean klinkt wel goed!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Jul 2015 01:21

Re: Welk kattengrid?

de magic clean is nu bij de makro in de aanbieding zag ik. Voor mensen die het gebruiken mss handig om te weten
2015 💙
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 30 Jul 2015 18:03

Re: Welk kattengrid?

Goede tip Minx! Dat is inderdaad erg goedkoop, 23 euro voor 5 zakken.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 30 Jul 2015 23:52

Re: Welk kattengrid?

Magic Clean verkopen ze ook bij de Hema 5 euro per zak.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 31 Jul 2015 10:25

Re: Welk kattengrid?

Wij hebben ook van die houtkorrels. Merk ook dat de stank van de bak minder is sinds we deze gebruiken.

Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 06 Aug 2015 12:46

Re: Welk kattengrid?

Biokat's Micro Fresh voor onze eigen kat en houtkorrels voor de kittens.
Ik vind die houtkorrels zelf vreselijk, de bak gaat er erg van stinken en het valt uiteen in stoffig houtpoeder, maar het is wel veilig voor als ze er een keer van eten.
<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 06 Aug 2015 17:42

Re: Welk kattengrid?

Ik heb een andere vraag met betrekking tot kattegrit.

Doe ik het gebruikte kattegrit in de groene of grijze bak ??
Never let go of your dreams
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Aug 2015 19:01

Re: Welk kattengrid?

Neva schreef:Ik heb een andere vraag met betrekking tot kattegrit.

Doe ik het gebruikte kattegrit in de groene of grijze bak ??


Dat ligt er geloof ik aan, bij sommige staat het erbij dat het in de groene kan.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Aug 2015 19:11

Re: Welk kattengrid?

Wij deden dat ook, in de groene bak. Maar m'n schoonzusje vertelde toen dat er compost van gemaakt wordt en dat is dan schadelijk voor zwangere vrouwen. Dus nu doen we het oude grit in een vuilniszak in de grijze container.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers