Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen fotoservice HEMA

<<

Anoniem287

Bericht 02 Aug 2015 20:12

Ervaringen fotoservice HEMA

Ik wil voor de verjaardag van mijn broertje voor hem een album maken met foto's van een reis die wij zoveel jaar geleden hebben gemaakt. Donderdag moet het af zijn en als ik via de HEMA bestel is de levertijd ca 3 werkdagen. Zouden de foto's er dan woensdag zijn of pas donderdag of vrijdag? Heeft iemand ervaring met deze service? Ik kan natuurlijk ook van de 2-uurs service gebruik maken, maar als het goedkoper kan doe ik dat natuurlijk liever.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Aug 2015 21:18

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

Over de levertijd weet ik niks, maar wel dat ik laatst daar met de directe service hebt geprint en t echt hele slechte kwaliteit was. Weet niet hoe de meerdaagse service is.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 03 Aug 2015 22:53

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

Ik heb geen ervaring met het laten bedrukken van albums. Wel heb ik tweemaal een mousepad besteld via Hema. Week levertijd volgens mij en het was er binnen enkele dagen. Erg snel was het toen in ieder geval.
Oh en de kwaliteit vond ik erg goed trouwens. Veel beter dan verwacht.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Aug 2015 11:03

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

Ik heb er meerdere albums besteld en die waren van prima kwaliteit. Volgens mij duurde het wel echt een paar dagen voor het album klaar was. Albelli is sneller! We hadden laatst een album besteld op woensdagavond en die werd zaterdagmorgen al bezorgd.
<<

Anoniem151

Bericht 04 Aug 2015 11:07

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

De losse foto's die mijn man in december had besteld zijn niet zo heel mooi. Sommige zijn streperig en vlekkerig
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 04 Aug 2015 11:36

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

Ik heb nooit losse foto's besteld, maar over de albums ben ik erg tevreden.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 04 Aug 2015 13:51

Re: Ervaringen fotoservice HEMA

Ik heb er zowel foto's als albums besteld. Over de albums ben ik zeer tevreden, over de losse foto's minder. De bestelsoftware geeft wel aan wanneer de resolutie van je foto te laag is voor het formaat waarin je het wil afdrukken, maar soms komen de foto's alsnog heel pixelig eruit. Nu ik erover nadenk, heb ik dat altijd gewoon gepikt, ben er nooit mee terug gegaan, misschien volgende keer toch eens doen :ja:
december 2016
juli 2019

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers