Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sauna en ongesteld

<<

Anoniem111

Bericht 02 Okt 2013 14:33

Sauna en ongesteld

Komend weekend gaan mijn vriend en ik twee dagen naar de sauna, maar de kans is aanwezig dat ik op die tweede dag ongesteld ga worden. Hoe zouden jullie dat doen? Ik overweeg maar gewoon bij voorbaat een tampon in te doen, maar volgens mij is dat niet zo goed, toch?
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 02 Okt 2013 14:51

Re: Sauna en ongesteld

Volgens mij kan dat prima, en dan het draadje weg stoppen tussen je lipjes.
Make happy memories
<<

Anoniem130

Bericht 02 Okt 2013 14:55

Re: Sauna en ongesteld

Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, waarom zou het slecht zijn? Gewoon goed verschonen en niet laten broeien, kan me indenken dat dat allemaal wat sneller gaat in sauna-klimaat.
<<

Anoniem111

Bericht 02 Okt 2013 15:12

Re: Sauna en ongesteld

Ik dacht dat een tampon gebruiken terwijl je (nog) niet ongesteld bent niet goed was voor de zuurgraad. Maar dat is ook maar iets wat ik ooit een keer gehoord of gelezen meen te hebben. Anders doe ik dat inderdaad maar gewoon. Want ik weet eigenlijk ook gewoon geen andere oplossing, behalve niet gaan, en dat is geen optie, haha!
<<

Anoniem130

Bericht 02 Okt 2013 15:14

Re: Sauna en ongesteld

Oh, dat zou kunnen. Maar dat is niet echt een probleem bij een middagje sauna lijkt me hoor, meer als je stelselmatig tampons draagt, daarmee beinvloed je inderdaad wel het milieu van je vagina. Ik denk dat het in deze context prima kan, wel dus alsnog verschonen ook al bloed je niet.
<<

Anoniem193

Bericht 02 Okt 2013 15:21

Re: Sauna en ongesteld

Zou ik ook doen.
<<

Brownie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Okt 2013 16:57

Re: Sauna en ongesteld

Kan zeker! Maar ik zou een beppy tampon indoen (soort sponsje).
<<

Anoniem111

Bericht 02 Okt 2013 20:35

Re: Sauna en ongesteld

Een beppy tampon?? Nooit van gehoord. Ik ga eens kijken wat dat dan is...
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 03 Okt 2013 11:00

Re: Sauna en ongesteld

Ik deed ook wel eens tampons in bij voorbaad al, dan weet je zeker dat het niet mis gaat.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Okt 2013 16:04

Re: Sauna en ongesteld

Je kunt best alvast een tampon indoen hoor! Maar wil je echt naar de sauna als je ongesteld bent? Ik zou dan geloof ik toch echt die hitte even niet aankunnen...

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers