Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wereld Dierendag 4 oktober!

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 03 Okt 2013 15:07

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Zelf hebben we geen huisdieren, mijn moeder wel. Maar v/d week liep ik met N. in de winkel en daar zag ze een pakketje met een speelgoedmuis en -balletje voor katten. Ze zei: "Oh, die zouden Dibbes en Floortje vast leuk vinden!" (katten bij mijn moeder). Ik vertelde haar dat het bijna dierendag was en dat ik het een goed idee vond ze daarmee te verrassen. Straks gaan we het inpakken en morgen gaan we naar oma om het aan de katten te geven. N. vind het helemaal spannend!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 03 Okt 2013 21:19

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Hier krijgen de katten denk ik wat natvoer. Dat krijgen ze mss eens per week als we het in huis hebben.
Verder krijgen ze genoeg aandacht in huis elke dag!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 03 Okt 2013 22:06

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Ik doe er niks aan want het is hier elke dag dierendag :thumbup:
De katten worden behoorlijk verwend hier haha, en aan aandacht en speeltjes en alles komen ze ook niks tekort.
<<

Zero

Bericht 04 Okt 2013 00:12

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Ik zie het zelf eigenlijk altijd meer als de verjaardag van mijn kat. Misschien ben ik al in crazy-cat-lady status beland... maar als ik een kind zou hebben die jarig is en ik zou zeggen : ach, ik zorg het hele jaar goed voor je en je komt niets te kort dus je krijgt niks...
Vind het zo karig voor mij kat. Dan in elk geval een lekkere maaltijd of zo!

Maar misschien moet ik gewoon de geavanceerde crazy cat lady kit aan gaan vragen... :drunken:
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 04 Okt 2013 01:14

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Sykes, onze vogel, heeft net twee weken geleden ongeveer een super grote nieuwe kooi gekregen en voor James, ons konijn, en onze 6 kippen heb ik van de week maïskolven gejat dus die zijn ook al verwend ;)
10.04.17
<<

Anoniem273

Bericht 04 Okt 2013 07:40

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Zero schreef:Ik zie het zelf eigenlijk altijd meer als de verjaardag van mijn kat. Misschien ben ik al in crazy-cat-lady status beland... maar als ik een kind zou hebben die jarig is en ik zou zeggen : ach, ik zorg het hele jaar goed voor je en je komt niets te kort dus je krijgt niks...
Vind het zo karig voor mij kat. Dan in elk geval een lekkere maaltijd of zo!

Maar misschien moet ik gewoon de geavanceerde crazy cat lady kit aan gaan vragen... :drunken:


Ik houd de data aan uit hun paspoorten qua verjaardag (alleen van de poes is dat sowieso de juiste datum, de katers zijn moederloos op straat gevonden :() en dan krijgen ze alle drie extra natvoer en Cosma snackies en de jarige een speeltje oid. M'n moeder stuurt ze ook altijd een kaart en koopt een cadeautje voor ze :cheering:
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 04 Okt 2013 08:09

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Hier is het ook elke dag feest, maar toch ga ik op pad voor een klein extraatje voor mijn hond. Normaal verwen ik haar met wat lekkers, maar ze is een beetje ziek geweest de afgelopen dagen. Dus maar even geen gekke dingen geven nu. Bij de dierenwinkel in de buurt mag ze op dierendag ook altijd zelf een mooi ingepakt cadeautje uitzoeken.
Afbeelding
<<

Anoniem 3

Bericht 04 Okt 2013 08:10

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Okt 2013 14:23

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Ik vind t niet zo nodig. Truus (Mitzi) wordt al veel te veel verwend eigenlijk. Maar man kan het dan weer niet laten dus zijn er van die snoepstickdingen in huis gehaald... Ze is niet heel actief, maar dan wordt ze ineens wel fel, als je met zo'n ding voor d'r neus zwaait, haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Okt 2013 14:52

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Voor mijn hond was gisteren een dag als alle anderen. Veel koekjes, vers vlees te eten, bak karnemelk, lange boswandeling en veel kroelen. Elke dag dierendag voor mijn gevoel.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 05 Okt 2013 14:59

Re: Wereld Dierendag 4 oktober!

Ik heb mijn 2 kittens gisteren getrakteerd op een bezoekje aan de dierenarts voor hun eerste inenting.
En ze hebben een mooie speelgoedmuis gekregen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers