Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met deze staafmixer?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Jul 2015 22:39

Iemand ervaring met deze staafmixer?

Aangezien ik een enorme behoefte heb aan shoppen heb ik besloten om dingen te gaan kopen die ik straks nodig ga hebben. Nu vroeg ik me af heeft iemand ervaring met deze staafmixer??

http://www.princess.nl/nl/producten/888 ... t.html#faq
2015 💙
<<

Anoniem148

Bericht 30 Jul 2015 06:01

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Deze niet maar een andere van dat merk. Was op zich wel fijn maar kort gebruikt. Ging roesten door de stoom van hete soep. Liep bruin vocht naar beneden. Maar een jaar gebruikt. Nu philips of braun en veel beter. Heb er ook een hakmolen bij. Gebruik ik nu veel voor de ui want daar ben ik allergisch voor en zo hoef ik niet eens te huilen!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 30 Jul 2015 16:23

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Zeker 1 met hakmolentje erbij nemen. Zo makkelijk straks voor het maken van hapjes die geen gladde smurrie moet zijn. Ik heb al 10 jaar een braun.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 30 Jul 2015 21:55

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Ik heb een Philips, ook met een hakmolen erbij. Superhandig, heb N. haar eten nooit gepureerd maar je kunt er echt van alles mee.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Jul 2015 22:43

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

hakmolen heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Meeste staafmixers die ik had waren in no time stuk omdat ik dan te veel soep maakte ofzo. Dus ben vooral op zoek naar een goede sterke staafmixer
2015 💙
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 30 Jul 2015 22:50

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Ik raad dan echt Braun aan. Er was na jaren een keer iets stuk (eigen schuld) en kon het via Braun gewoon los kopen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Jul 2015 06:49

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Wij hebben de goedkoopste van de mediamarkt - ~10 euro. Al een aantal keer pompoen mee gemalen en leeft nog steeds. Het plastic verkleurd wel een beetje.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem186

Bericht 31 Jul 2015 16:18

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Ik heb 2 keer een goedkope staafmixer gehad. Beide keren redelijk lang plezier van gehad. Maar daarna wilde ik toch een keer voor een echte goede gaan. En toen is het deze geworden:
http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/koken- ... staafmixer
Echt een super fijn ding! Wat een verschil tov zo'n goedkope. Het hakmolentje gebruik ik eigenlijk nog vaker dan de staafmixer zelf. Knoflook en ui hakken, echt zo handig. En daarnaast natuurlijk lekkere tapenades, sausjes enzo.
<<

Anoniem151

Bericht 31 Jul 2015 16:21

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Kan die ook in de vaatwasser Jans?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Jul 2015 16:47

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Ik zit ook nog steeds rustig te kijken. Ik heb inderdaad ook goedkopere gehad maar elke keer werd dan het tandwieltje lam. Vaatwasbestendig is inderdaad ook wel handig bedacht ik me
2015 💙
<<

Anoniem186

Bericht 31 Jul 2015 17:06

Re: Iemand ervaring met deze staafmixer?

Blue Phone schreef:Kan die ook in de vaatwasser Jans?


De bekers en het mesje van het hakmolentje doe ik er wel in. De staaf van de mixer niet. Die spoel ik altijd gewoon gelijk af.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers