Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


x

<<

Anoniem164

Bericht 21 Jul 2015 10:00

Re: Zooo jong geschat....

Ik werd altijd ouder geschat, dat vond ik nooit zo leuk. Ik vond het echt een belediging. Maar nu word ik bijna 30 en word ik juist weer jonger geschat. Mijn collega's vielen laatst bijna van hun stoel toen ik zei dat ik 30 word in de zomer.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 21 Jul 2015 11:09

Re: Zooo jong geschat....

Ik ben bijna 30 en ik word meestal rond de 23 a 24 geschat. Moet dan ook altijd mijn ID laten zien. Ik kan het nu wel waarderen aangezien ik me ook echt nog geen 30 voel.
<<

Anoniem134

Bericht 21 Jul 2015 11:43

Re: Zooo jong geschat....

Op mijn werk was dit ook altijd zo, familie vroeg zich vaak af waar de teamleidster was en dat was ik dan. Dachten vaak dat ik net 20 was, en stonden er van te kijken als ik zei dat ik 27 ben, 7jaar vpk ben en 2 kindjes heb. Meestal was het echt uiterlijk waardoor ze mij jonger schatte, gelukkig niet wanneer ze in gesprek waren met me.
Privé heb ik het nog niet meegemaakt.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 21 Jul 2015 12:02

Re: Zooo jong geschat....

Hier ook één! Ik ben 27 maar wordt ook altijd rond de 20 geschat, soms zelfs jonger.. Een tijdje terug ging ik sigaretten halen zegt die man achter de balie 'Mag ik je ID zien want je bent vast geen 18' :laughcry: Verder maakt het mij niet zoveel uit, je went eraan volgens mij haha
Wat als het lukt
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 21 Jul 2015 12:27

Re: Zooo jong geschat....

Ach ik heb dat ook. Ik vind het wel grappig en begrijp het ook, ik voel me ook jonger en gedraag me al helemaal jonger :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jul 2015 12:47

Re: Zooo jong geschat....

Ik heb het ook, het wisselt bij mij echter of ik het vervelend vind of niet. Werkgericht word ik soms wel moe van de vraag of ik stagiaire ben of of ik nog op school zit of studeer. Ook nemen ouders me niet altijd serieus. Aan de andere kant vind ik het fijn dat ik jonger geschat wordt dan mijn vriend, want ik ben wel 6 jaar ouder. Ook pas ik qua gedrag veel meer in mijn geschatte leeftijd (begin 20) dan mijn eigenlijk leeftijd (33).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jul 2015 13:02

Re: Zooo jong geschat....

Haha ik gedraag me ook niet als een 31-jarige. Voel me al járen 26, die leeftijd past bij mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jul 2015 13:46

Re: Zooo jong geschat....

Haha wat grappig dat je dat zegt Bliss. Ik ben nu 27 en ik heb niet echt het idee dat ik heel anders zou zijn op mijn 31e. Ik voel me ook hetzelfde als op mijn 24e.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 21 Jul 2015 21:54

Re: Zooo jong geschat....

Ik moest laatst mijn ID laten zien bij de drankenwinkel toen ik een kadootje voor iemand ging halen. Ik ben 31. Maar mevrouw schatte mij 23/24. Moest er wel om lachen.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Jul 2015 23:23

Re: Zooo jong geschat....

Ik word ook vaak jonger geschat, maar ik kan er niet mee zitten.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 24 Jul 2015 11:05

Re: Zooo jong geschat....

Herkenbaar. Ik ben 32 en wordt altijd jonger geschat. Laatst op mijn werk had ik het met een klant over kinderen. Ik zei iets van ja dat herken ik, ik heb er 3. Die vrouw schrok en zei zo dan was je ook jong bij de eerste, een tienermoeder? Ik nee ik was 26.. Oh dan ben je veel ouder dan ik dacht, ik dacht dat je begin 20 was :palm: Wel word ik meer op leetijd geschat als de kinderen erbij zijn. En ik merk dat ik op mijn werk inmiddels veel serieuzer wordt genomen dan een paar jaar geleden, maar met name oudere mensen denken wel eens van daar heb je zo'n jong grietje wat van toeten noch blazen weet.

Ik troost me maar met de gedachte dat ik het ooit leuk ga vinden :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem321

Bericht 24 Jul 2015 12:23

Re: Zooo jong geschat....

Ik word zelf vaak een aantal jaar jonger geschat en daar ben ik wel blij mee.
Mijn vriend ziet er, als hij net naar de kapper geweest is en zich heeft geschoren, ook veel jonger uit dan hij is.
Een paar jaar terug kwam er iemand aan de deur van een energiemaatschappij en die vroeg aan mijn vriend of zijn ouders ook thuis waren haha (toen was hij ongeveer 32). Toen hij zei dat hij de hoofdbewoner was, zei die man "zoo, jij bent er ook al vroeg bij met zo'n huis".
Ik zat binnen en hoorde wat er gezegd werd en lag helemaal dubbel.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 28 Jul 2015 05:33

Re: Zooo jong geschat....

Op vakantie dacht een verkoper van thee dat ik de dochter was van het familielid waar ik mee was. We waren met z'n vieren even in het dorpje; 2 neefjes van 12, hen moeder en ik. Kregen we thee aangeboden; de moeder hete thee en toen ze mij wilde laten proeven mocht dat niet want 'de kleine prinses', zoals hij het zei kreeg een koud drankje. Whaha.
<<

Anoniem147

Bericht 28 Jul 2015 13:44

Re: Zooo jong geschat....

Haha wat erg Kajaka! En Ragazza, ik had ook helemaal in een scheur gelegen :D

Ik was laatst een pakje wegbrengen en toen vroeg die man achter de bali 'Euh meisje, wil je het bonnetje nog'. Dat vond ik ook echt heel raar klinken. Misschien lag het niet perse aan het woord meisje (al proberen mensen dat volgens mij wel te omzeilen als ze mij aanspreken) maar de toon waarop. Ik voelde me echt weer 15.
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 10:10

Bericht 29 Jul 2015 19:17

Re: Zooo jong geschat....

Ik heb het zelf ooit gehad toen ik aan het werk was en iemand sigaretten kwam halen. Ik vroeg netjes om een ID, bleek ze al 25 te zijn. Toen voelde ik me wel even een beetje opgelaten, maar ze vond het alleen maar goed dat ik er om vroeg.
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers