Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagzak baby 11 maanden.

<<

Anoniem120

Bericht 29 Jul 2015 13:55

Draagzak baby 11 maanden.

Mijn baby is nu 11 maanden en ik heb een goede wandelwagen.
Ik vind het sonde van mijn geld om een buggy aan te schaffen die op de fiets kan.

Nu dacht ik om een simpele/redelijk goedkopere rugdrager aan te schaffen zodat hij hup vanuit zijn fiets stoeltje op mijn rug kan zodat we makkelijk even op de fiets naar de stad kunnen of iets dergelijks.

Ik wil er alleen niet te veel geld aan uitgeven omdat ik hem maar sporadisch nodig ga hebben.
Hij is nu 11 maanden maar wil er wel redelijk lang plezier van hebben.

Welke zouden jullie mij aanraden ??

Groetjes tuinstoel
<<

Anoniem120

Bericht 29 Jul 2015 13:56

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Ik wil alleen maar rug dragen want hij is al 11,5 kilo wat best zwaar is.

Of iemand een leuke tweedehandse in de aanbieding?
<<

Anoniem151

Bericht 29 Jul 2015 14:04

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Ik denk dat een buggy goedkoper is...

Je zou kunnen kijken naar een meitai? Dat is meestal een goedkope drager, kan je ook zelf maken. Op facebook heb je verschillende groepen waarin tweedehands doeken en dragers worden aangeboden.
<<

Anoniem120

Bericht 29 Jul 2015 14:09

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Ik vind zon tula peuterdrager wel heeeel mooi maar ook ERG duur voor niet dagelijks gebruik.
Ik wil vooral een draagzak wat super fijn werkt en heel makkelijk zonder te veel gedoe.
<<

Anoniem151

Bericht 29 Jul 2015 14:19

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Welke kledingmaat heeft hij? De toddler is vanaf maat 86/92. Over het algemeen verkopen Tula's wel goed tweedehands. Het schijnt een fijne rugdrager te zijn.
Wij hebben er ook 1 liggen, maar J past er nog niet in.
<<

Anoniem120

Bericht 29 Jul 2015 14:23

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Maatje 80/86 een beetje een mix
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 29 Jul 2015 14:42

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Tula standaard is oké.Mijn 18 maander zit daar ook nog in. Verder kan je een mei tai aanschaffen. Die zijn vaak g oedkoper
M:21072011
J :08012014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Jul 2015 14:53

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Ik gebruik mijn Boba veel, ligt ook in de auto voor als de oudste naar school moet en ik hem dan korte stukjes snel wil dragen. Maar is nieuw niet heel goedkoop. Je zou ook nog op marktplaats of op Facebook bij de draagdoekenmarkt kunnen kijken, daar kun je ook tweedehands dragers vinden. Al heb ik de investering van de boba er ruimschoots uit denk ik, want ik heb hem bij de oudste gekocht en gebruikt en nu bij de jongste weer.
<<

Anoniem151

Bericht 29 Jul 2015 14:54

Re: Draagzak baby 11 maanden.

<<

Pitty

Bericht 29 Jul 2015 19:51

Re: Draagzak baby 11 maanden.

Ik denk dat het handig is om bij een draagconsulent bij je in de buurt te gaan kijken tijdens een inkoopmoment. Je kunt dan verschillende dragers passen. We kunnen nu wel heel veel merken opnoemen, maar het verschilt per persoon welke drager je fijn vind zitten.

Als je op zoek bent naar een makkelijke drager die je snel om kunt doen zonder al te veel gedoe, zou ik een mei tai juist niet adviseren, omdat je daarmee moet knopen. Een mei tai is inderdaad wel goedkoop.

De optie die Blue Phone noemt, de Facebook groep 'draagdoekenmarkt' is wel een prettige site om je drager wat goedkoper te kunnen bemachtigen. (een klein beetje goedkoper dan, want dragers behouden goed hun prijs)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom