Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasmachine

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Jul 2015 18:01

Wasmachine

Omdat de onze niet meer helemaal oke is moeten we denk ik binnenkort op zoek naar een nieuwe wasmachine :(

Welke hebben jullie? (eventueel ook met foto/plaatje)
Hoe oud is hij?
Tevreden?
Waar gekocht en eventuele prijs?
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jul 2015 19:02

Re: Wasmachine

Ik heb een bosch, geen idee welke. Gekocht in 2012 (gekocht op 30-12-2012, geleverd gekregen op 31-12-2012, echt top!) en gekocht bij Bemmel & Kroon. Heeft een winkel in Den Haag/Leidschendam, maar ook een webshop. Echt een aanrader, die winkel!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Jul 2015 19:22

Re: Wasmachine

Oreo schreef:Ik heb een bosch, geen idee welke. Gekocht in 2012 (gekocht op 30-12-2012, geleverd gekregen op 31-12-2012, echt top!) en gekocht bij Bemmel & Kroon. Heeft een winkel in Den Haag/Leidschendam, maar ook een webshop. Echt een aanrader, die winkel!


dank je voor je reactie. Ik heb gekeken op de site maar zie tot over de drempel bezorgen. Bij ons moet hij naar boven ;)
Maar oke een Bosch dus.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 28 Jul 2015 19:53

Re: Wasmachine

heb een whirlpool Nevada, prima wasmachine voor een mooi prijsje als je niet heel veel te besteden hebt
bijna 2 jaar oud en heb toen 365 ongeveer betaald
als je wat meer te besteden hebt en meer opties wilt zou ik gaan voor een samsung of bosch
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jul 2015 19:56

Re: Wasmachine

Dropveter schreef:
Oreo schreef:Ik heb een bosch, geen idee welke. Gekocht in 2012 (gekocht op 30-12-2012, geleverd gekregen op 31-12-2012, echt top!) en gekocht bij Bemmel & Kroon. Heeft een winkel in Den Haag/Leidschendam, maar ook een webshop. Echt een aanrader, die winkel!


dank je voor je reactie. Ik heb gekeken op de site maar zie tot over de drempel bezorgen. Bij ons moet hij naar boven ;)
Maar oke een Bosch dus.


Ik zou ze gewoon vragen of dat ook mogelijk is... Mijn voordeur (dus de drempel) ligt op verdieping 1, maar mijn hele huis (appartement) op verdieping 2. Ze hebben de wasmachine de badkamer in getild en zelfs vriend nog even geholpen de droger er bovenop te plaatsen
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 28 Jul 2015 20:12

Re: Wasmachine

Oreo schreef:
Dropveter schreef:
Oreo schreef:Ik heb een bosch, geen idee welke. Gekocht in 2012 (gekocht op 30-12-2012, geleverd gekregen op 31-12-2012, echt top!) en gekocht bij Bemmel & Kroon. Heeft een winkel in Den Haag/Leidschendam, maar ook een webshop. Echt een aanrader, die winkel!


dank je voor je reactie. Ik heb gekeken op de site maar zie tot over de drempel bezorgen. Bij ons moet hij naar boven ;)
Maar oke een Bosch dus.


Ik zou ze gewoon vragen of dat ook mogelijk is... Mijn voordeur (dus de drempel) ligt op verdieping 1, maar mijn hele huis (appartement) op verdieping 2. Ze hebben de wasmachine de badkamer in getild en zelfs vriend nog even geholpen de droger er bovenop te plaatsen


aah oke. Goed om te weten. Dank je wel.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Jul 2015 20:24

Re: Wasmachine

Wij hebben ook een Bosch, bevalt goed! Hebben hem nu een jaar denk ik, misschien ook wel 2..
Zelf zou ik een Bosch of een Miele doen. Ik heb trouwens begrepen dat Bosch een Spaanse en een Duitse tak heeft op de een of andere manier (geen idee alleen waar je dat aan kunt zien), maar dat daarvan de Duitse machines wel beter zijn dan de Spaanse. Dat zijn ook de iets duurdere van wat ik weet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 28 Jul 2015 21:40

Re: Wasmachine

Welke hebben jullie? Een Siemens

Hoe oud is hij? hij is nu 6 jaar oud (model van 2008, gekocht in 2009. Hij was daardoor met veel korting omdat het een oud model was. Geen probleem voor mij, het is toch een nieuwe machine)

Tevreden? Ja ik ben erg tevreden, hij doet het nog steeds. Geen problemen mee gehad, ook niet na een verhuizing. Enige wat ik fijn zou vinden aan een eventuele volgende machine is een optie om op een korter of eco programma te wassen.

Waar gekocht en eventuele prijs? Bij de witgoedzaak in het dorp (Maxwell), vandaag gekocht, morgen geleverd en toen woonde ik 2 hoog. Ik hoefde er niet extra of iig weinig extra voor te betalen. De prijs was rond de 350 euro, maar dat komt dus omdat het het model van het jaar ervoor was.
<<

Anoniem280

Bericht 29 Jul 2015 17:30

Re: Wasmachine

Wij hebben vorig jaar een Siemens gekocht met veel opties. Ben er erg tevreden mee.
Hij komt dan wel van de mediamarkt.
Was best een prijzige wasmachine, rond de €600,-
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 29 Jul 2015 18:03

Re: Wasmachine

Mijn zusje heeft vorig jaar een Bosch gekocht en koste € 499
Mijn broertje heeft vorige week een LG gekocht en koste € 375
Beide zijn ze erg tevreden over de machines en beide gekocht bij de Media Markt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem173

Bericht 29 Jul 2015 18:31

Re: Wasmachine

Ik heb een Bosch van 4 jaar oud,heel tevreden over!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Jul 2015 19:27

Re: Wasmachine

Wij hebben al bijna 11 jaar een zanussi, welke weet ik niet, maar nooit problemen mee gehad en bevalt prima. Hij was toen zo'n 400 euro denk ik.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem222

Bericht 29 Jul 2015 19:44

Re: Wasmachine

Wij hebben sinds een half jaar een samsung eco-bubble wf80f7e6p6w. Super fijn ding! Mega grote trommel, heel overzichtelijk menu en veel mogelijkheden. Daarvoor hadden we een stokoude Miele die ook prima was maar mega veel herrie maakte en geen uitgestelde start had.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers