Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto afdrukken op..?

<<

Anoniem260

Bericht 28 Jul 2015 20:56

Foto afdrukken op..?

Als kado mogen wij één van onze trouwfoto's laten afdrukken voor aan de muur. Maar waaróp we dit willen, weten we nog niet.
De opties die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn:

Op canvas
Op hout
Op (plexi)glas
Op (geborsteld) aluminium
Op karton (waarbij je een soort bouwpakketje krijgt waarmee je je eigen lijst in elkaar vouwt)
Een IXXI-design, met allemaal kleine vierkantjes die je aan elkaar klikt.

Wie heeft er nog een origineel idee om een foto te laten afdrukken?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Jul 2015 21:09

Re: Foto afdrukken op..?

In dit geval zou ik denk ik eerder voor klassiek dan voor origineel gaan. Je gaat er toch van uit dat het lang moet blijven hangen
2015 💙
<<

Anoniem260

Bericht 28 Jul 2015 21:26

Re: Foto afdrukken op..?

Nou nee hoor, niet persé :P
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 08:06

Re: Foto afdrukken op..?

Ik vind zelf aluminium het mooist. Komen de foto's mooi scherp op uit. Iced glass vind ik ook mooi, vooral voor trouwfotos.

Hout en canvas vind ik altijd zo wazig en pixelig.
Ixxi hadden ze op mn werk, vond ik er heel goedkoop uit zien.

Je hebt ook nog xposer of xpozer. Nooit zelf gedaan maar ziet er wel goed uit geloof ik.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 29 Jul 2015 08:15, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2015 08:09

Re: Foto afdrukken op..?

En eigenlijk gewoon op kwaliteit papier geprint en ingelijst het allermooiste
<<

Anoniem166

Bericht 29 Jul 2015 08:14

Re: Foto afdrukken op..?

Ik zou (net als wat Marin zegt) kiezen voor aluminium, glas of papier.
Dat vind ik de mooiste opties.

Wij hebben twee foto's van de kinderen boven de piano hangen, beide in zwart-wit op plexiglas. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee, het is ontzettend mooi geworden.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Jul 2015 10:46

Re: Foto afdrukken op..?

Ik zou ook een beetje naar de rest van je interieur kijken. Natuurlijk is de kwaliteit van de foto belangrijk maar een foto op plexiglas of aluminium zou hier in huis volgens mij heel raar staan. Veel te modern.

Ik zou dan ook eerder kiezen voor papier en een mooie lijst.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers