Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


voedselvergiftiging? ?

<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 27 Jul 2015 21:45

voedselvergiftiging? ?

Ik ben eerder ziek geweest door bedorven voedsel en net voelde ik de eerste buik krampen en voelde me misselijk worden. Buik rommelen en borrelen en me met de minuut beroerder gaan voelen. En dan al weten dat je uiteindelijk over moet geven, bleehhh. ... net gespuugd en nu lijkt het iets beter te gaan.

Maar ik snap niet waar mijn maag zo van streek van is! ? We hebben vegetarisch gegeten, noodles met shiitake en tofu (oh man ik wordt misselijk als ik aan eten denk. ...) en vooralsnog ben ik de enige thuis dus beroerd is. ... is iemand van jullie wel eens ziek geweest van een soort paddestoelen?

Ik hoop dat het spugen eenmalig was, ik vind dat zo verschrikkelijk vies! Maar voel de misselijkheid alweer toenemen dus vrees van niet :nopompom:
Mother of 3 adorable children
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 27 Jul 2015 21:48

Re: voedselvergiftiging? ?

Kan ook zijn dat je gewoon al iets onder de leden had en nu tot uiting komt. Klinkt in elk geval niet erg fijn, beterschap!
<<

Anoniem185

Bericht 27 Jul 2015 22:04

Re: voedselvergiftiging? ?

Oei, beterschap!

Toen ik voedselvergiftiging had, spoot het er echt langs alle kanten uit. Maar serieus, niet tegen te houden. Was ik aan het braken (nog niet eens aan het overgeven), dan door de kracht die ik zette kwam het er langs achteren ook al uit. Ik was in Thailand en heb mijn onderbroek in het hotel weggegooid. Oké graag gedaan dit smakelijke verhaal.

Mijn tip is, ga op de WC zitten met een emmertje. Kruip verder in je bed, probeer wat te slapen. Zorg dat je alles uit je lichaam werkt, des te sneller is het gedaan. Je lichaam wil gewoon van de 'rotzooi' af.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 27 Jul 2015 22:11

Re: voedselvergiftiging? ?

Dankjewel. Net weer gespuugd, gedverdemme zeg hier heb ik zo geen zin in.... hopelijk nu gewoon lekker slapen.

Oh wat naar lampenkappen! ! Wat kan je dan ziek zijn hé? Ik heb eens bedorven kip gehad, ik heb de hele nacht door echt elk uur gespuugd. Ik lag rillend op de badkamer vloer! Het enige geruststellende nu is dat ik geen vlees gegeten heb...
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem185

Bericht 27 Jul 2015 22:13

Re: voedselvergiftiging? ?

Ja, bij mij was het toen dus ook van kip! Hopelijk valt het nu mee, nu je geen vlees hebt gehad. Ik zal duimen dat je toch nog wat kunt slapen vannacht!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 27 Jul 2015 22:20

Re: voedselvergiftiging? ?

Ook al kip! Ik las ook dat hoe langer het duurt voor je ziek wordt na het eten van bedorven voedsel, hoe zoeker je er van bent. Als je na een uur alles er al uit gooit is alles eruit maar na langere tijd heeft je lichaam het (bedorven) voedsel al opgenomen en spuug je het niet zomaar meer uit.

Thnx, Ik ga proberen te slapen.
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem170

Bericht 28 Jul 2015 21:55

Re: voedselvergiftiging? ?

Oh echt zo vervelend!!! 1 keer heb ik het echt heftig gehad, duurde een week lang, alles kwam eruit, op een gegeven moment zelfs gal, was echt veel afgevallen toen.
Tijdje terug had ik ook, niet overgegeven maar constant diaree, snachts ook lopen, werd ik opeens wakker, was echt niet leuk :( probeer genoeg te drinken nu, je verliest veel vocht. Als je geen ors hebt helpt cola ook qua samenstelling zout en zoet.
Bouillon proberen?

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers