Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stijldansen

<<

Student91

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 19 Jul 2015 12:34

Bericht 19 Jul 2015 12:56

Re: Stijldansen

Hoi Snowflakes,

Ik heb ongeveer dezelfde gedachten gehad afgelopen jaar. Mijn vriend doet ook aan stijldansen (wel een minder hoog niveau dan jouw vriend). Voor mij was het stijldansen ook nog nieuw terrein. Ik had ook allerlei gedachten als hij ging dansen en wou van tevoren niet kijken naar zijn dansen.
Ik hoop dat je weet dat je niet de enige bent!
Laatst gewijzigd door Student91 op 24 Jul 2015 12:40, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 20 Jul 2015 19:58

Re: Stijldansen

Fijn om dat te horen! Wilde je een PM sturen, maar kan niet (je hebt nog te weinig berichten gepost).
Wil eigenlijk nog wel wat ervaringen uitwisselen!
Afbeelding
<<

Student91

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 19 Jul 2015 12:34

Bericht 21 Jul 2015 13:47

Re: Stijldansen

Hoi Snowflakes,

Als je dit berichtje hebt gelezen wil je dat dan even aangeven?
Laatst gewijzigd door Student91 op 24 Jul 2015 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 22 Jul 2015 08:36

Re: Stijldansen

Ik heb je bericht gelezen, je hebt mail!
Afbeelding
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 22 Jul 2015 17:42

Re: Stijldansen

Voor de meiden die het naar vinden at stijldansen een intieme lading heeft.... Met een stijve kunnen ze echt niet fatsoenlijk hun passen maken hoor!! :smile:

Ik heb zelf jaren aan stijldansen gedaan op hoog niveau, en geloof mij, het is een keiharde wereld! Zelf heb ik alleen ervaring met formatie-dansen. Echt heel erg zwaar , maar zo ontzettend gaaf om een mooie show neer te zetten!

Misschien kan je beter erotisch vervangen voor sensueel in je hoofd, klinkt ook al een stuk minder plat natuurlijk. En laten we eerlijk wezen als je een Rumba zonder passie danst, kan je net zo goed de klompendans doen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Jul 2015 19:30

Re: Stijldansen

Haha wat breng je dat heerlijk Pinkel!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 22 Jul 2015 20:13

Re: Stijldansen

Pinkel: :lol:

Maar het is helemaal waar wat je zegt!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 27 Jul 2015 10:07

Re: Stijldansen

Tja was misschien wat plat gezegd, maar wel duidelijk toch?! :ja:

Het was ook grappig bedoeld meer om aan te geven dat stijldansen er behoorlijk sensueel uitziet, maar dus totaal losstaat van erotiek/geilheid.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 27 Jul 2015 10:50

Re: Stijldansen

Ik heb ook jaren aan stijldansen gedaan, ook wedstrijden gedanst.
En wat net ook al werd gezegd, het is niet erotisch maar sensueel.
Mijn man heeft wel eens een beginners cursus gedaan, maar dansen is niets voor hem.
Mijn man heeft er nooit problemen mee gehad gelukkig.
Never let go of your dreams
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers