Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Coolblue

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Jul 2015 22:13

Re: Coolblue

Zero schreef:Yeh, alleen ophalen kan niet op het hoofdkantoor helaas :') die kamer is echt awesome. Zorg dat je matties wordt met een coolbluer en wacht op de bring your friends to work-dag - kun je je helemaal uitleven :P


Oké, matties zijn? Mag je voor altijd op m'n feestje komen. :banaan:

Pacman zeker ook op t hoofdkantoor?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Zero

Bericht 13 Jul 2015 22:17

Re: Coolblue

Ik werk niet op het hoofdkantoor, dus ik kom daar ook maar heel sporadisch. Maar wie weet ooit... Het trekt me wel om de SCM te doen, maar dat is nu qua aantal uren niet echt te combineren met mijn bedrijf. Ik werk er nu 16 uur per week en de SCM afdeling vraagt volgens mij wel meer.
Maar mocht de vriendendag weer een keer komen dan neem ik je gerust mee hoor ;) mooie reden om weer eens te chillen aan de bar daar mwhahaha
<<

Anoniem119

Bericht 13 Jul 2015 22:18

Re: Coolblue

Vet leuk!
<<

Zero

Bericht 13 Jul 2015 22:19

Re: Coolblue

Mamsie schreef:
Zero schreef:Yeh, alleen ophalen kan niet op het hoofdkantoor helaas :') die kamer is echt awesome. Zorg dat je matties wordt met een coolbluer en wacht op de bring your friends to work-dag - kun je je helemaal uitleven :P


Oké, matties zijn? Mag je voor altijd op m'n feestje komen. :banaan:

Pacman zeker ook op t hoofdkantoor?



Yup. :afro: Ik kan me die kamer alleen niet meer herinneren, als je nieuw bent krijg je een tour maar volgens mij lag die niet op de route :/
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 13 Jul 2015 22:23

Re: Coolblue

Cool :cheers: lijkt me echt leuk om te zien. Hebben de andere kantoren/winkels ook aparte dingen of dat dan weer niet?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Zero

Bericht 13 Jul 2015 22:29

Re: Coolblue

De winkels niet echt, alleen een stelletje mafketels die er werken :') maar dat is per filiaal verschillend geloof ik... ik dacht dat Groningen een trampoline had... (kun je als het goed is ook zien via de streetview op de site)
Maar de winkels zijn ook nog zo relatief nieuw... wie weet dat het ooit wel komt.
We hebben er sowieso wel erg goede koffie!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 20 Jul 2015 15:38

Re: Coolblue

Altijd erg tevreden over!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 20 Jul 2015 22:07

Re: Coolblue

Zero schreef:
Ratatouille schreef:Ik heb nog nooit van coolblue gehoord dus heb net even de website bekeken. Nu ben ik ook op zoek naar een andere baan dus ik checkte even de vacatures, wat een leuk bedrijf! Helaas heb ik de ballen verstand van electronica maar de vacature is erg leuk om te lezen!



Leuk, kijk je naar het hoofdkantoor of naar een store? In principe leer je heel snel hoor, ik had ook alleen echt hele specifieke kennis (camera's) en de rest leer ik snel bij. Interesse en enthousiasme is het belangrijkste!


Ik zie dit nu pas :redface: De vacature die ik online zag staan ging om een winkel, hoofdkantoor zou ik ook prima vinden! Ik werk al jaren in winkels en zou nu wel eens verder willen groeien. Bedankt voor je tip, ik ga er nog eens naar kijken en denken aan een goede motivatie!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 26 Jul 2015 10:44

Re: Coolblue

Fijn dat het zo goed bevalt! Binnenkort misschien maar wat bestellen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers