Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe kan dit?

<<

Anoniem127

Bericht 25 Jul 2015 20:59

Re: Hoe kan dit?

Geen verklaring, het is nu eenmaal zo dat kinderen de ene periode beter slapen dan de andere. Mijn tweede dochter sliep ook heel even door om vervolgens tot een jaar of twee tig keer per nacht wakker te worden :( . Ook mijn derde dochter slaapt nu niet meer door en ook al bijna twee.

Bij mijn tweede dochter zat ik er ook zo ontzettend doorheen van het slaaptekort, kon ook niet meer relativeren. Derde slaapt in principe niet veel beter, maar nu voel ik me stukken beter. Komt omdat haar vader nu ook de helft van de nachten voor zijn rekening neemt (omdat we uit elkaar zijn en co-ouderschap hebben). Als het niet elke nacht is, blijf je wel op de been van de goede nachten.

Kunnen je man en jij misschien wisseldiensten gaan doen? Dus om de nacht er uit en de ander oordoppen in?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 25 Jul 2015 21:22

Re: Hoe kan dit?

Ava wat rot voor je. Je hebt er idd al langer mee te maken.
Wij hebben ook geen fantastische slaper. Bij het inslapen blijft een van ons erbij, en ook als hij 's nachts wakker word moeten we er eigenlijk ook bij blijven tot hij weer slaapt. Ik voel me wel eens 'gevangen'. Maar laten huilen kan ik ook niet.
Maar... Ik moet erbij zeggen, het gaat altijd in periodes. Redelijk en redelijk slecht wisselen elkaar af.
Wij geven wel een flesje als hij wakker word. Soms bij ons in bed, maar dat is zeldzaam. Ook blijven we steeds alles afbouwen en uitproberen. En dan bedoel ik het erbij blijven en het flesje geven, als het weer wat beter gaat is dat vaak allemaal niet nodig. Bij ons dus echt op en af. En een goede nacht is bij ons 19:30 tot 6:00.
<<

anoniem203

Bericht 25 Jul 2015 22:26

Re: Hoe kan dit?

De tijd dat ik huilend op m'n werk heb gezeten heb ik gelukkig gehad. Het was zelfs zo erg dat m'n baas vroeg of het niet beter was om in de ziektewet te gaan omdat m'n werk eronder leed. Een paar dagen later sliep meneer ineens een stuk beter. Tot een paar weken terug dus. Het gaat nu gelukkig ook weer goed op m'n werk en daar heb ik echt voor geknokt.

Verschil van bedje of kamer maakt niks uit qua slapen helaas.

Mijn man en ik hebben nu een week vakantie en hij heeft vandaag nog voorgesteld om deze week iedere nacht er uit te gaan zodat ik een keer kan blijven liggen. Heel fijn dus!
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 25 Jul 2015 23:14

Re: Hoe kan dit?

mijn nachten zijn ook rommelig. De jongste (inmiddels 2 jaar) komt vaak nog 1 of 2 keer voor een voeding en mijn dochter van 4 is echter een spoker. Vannacht was ze bij mijn voeteneinde in ons bed gaan liggen en plaste vervolgens in (ons) bed... dus ja de jongste ook wakker want ik moest het bed verschonen en hij slaapt bij ons in bed. En zo is er echt elke nacht wel iets. Bedden verschonen, nachtmerries, naast me gaan liggen waardoor ik het bloedheet krijg, huilen, teuten en de voedingen van de jongste.
Ik ben er inmiddels aan gewend, ik heb me erbij neergelegd en bekijk het per nacht. Gelukkig slaap ik ook altijd meteen weer verder als mijn hoofd het kussen raakt en voel ik me overdag best goed (of voel ik me helemaal niet goed, maar weet ik inmiddels niet meer hoe het voelt om me fit te voelen dat kan ook natuurlijk!)
Mother of 3 adorable children
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron