Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je woonkamer!

<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 09:18

Re: Show je woonkamer!

Als ik dit soort topics zie dan wil ik altijd zo graag m'n huiskamer aanpakken. Onze huiskamer is zo suf. M'n moeder had het er pas nog met m'n zus over dat mijn huiskamer zo saai is, hahaha. Ik ben daar gewoon niet zo handig in. :laughcry:
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2013 09:31

Re: Show je woonkamer!

Mooi Champagne! Vooral de butler tray ( heel gezellig hoekje ) en de salontafel!! En is je bank een beetje paarsachtig?
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2013 09:33

Re: Show je woonkamer!

Jans schreef:Als ik dit soort topics zie dan wil ik altijd zo graag m'n huiskamer aanpakken. Onze huiskamer is zo suf. M'n moeder had het er pas nog met m'n zus over dat mijn huiskamer zo saai is, hahaha. Ik ben daar gewoon niet zo handig in. :laughcry:


Foto?? ;)
Misschien kun je het door een paar kleine veranderingen / accessoires heel gezellig maken.
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 05 Okt 2013 09:37

Re: Show je woonkamer!

Salome schreef:Ilovethe90s, ik vind die poster boven je bank zo leuk met die rode bus :) Ik ben wel fan van dat soort foto's
Wij vinden hem ook nog steeds heel erg leuk maar helaas is hij nogal krom getrokken. We zien wel hoelang hij het uit houdt :)
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 09:49

Re: Show je woonkamer!

_Lana_ schreef:
Jans schreef:Als ik dit soort topics zie dan wil ik altijd zo graag m'n huiskamer aanpakken. Onze huiskamer is zo suf. M'n moeder had het er pas nog met m'n zus over dat mijn huiskamer zo saai is, hahaha. Ik ben daar gewoon niet zo handig in. :laughcry:


Foto?? ;)
Misschien kun je het door een paar kleine veranderingen / accessoires heel gezellig maken.


Het zijn wel oude foto's. Die plaat achter de bank hangt nu bij de trap. Het is de bedoeling dat daar fotolijstjes op komen, maar dat komt er steeds niet van.
De banken staan andersom, want de box staat er nu tussen.

:laughcry: :laughcry:
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 26 Jun 2016 14:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2013 09:50

Re: Show je woonkamer!

Dankjewel! De bank is bruin en de butlertray is van riverdale. Ben er blij mee!
<<

Anoniem28

Bericht 05 Okt 2013 10:09

Re: Show je woonkamer!

Jans: ik mis direct wat planten in huis. Ik vind planten/bloemen direct een stuk gezelliger/huiselijker ogen
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 10:16

Re: Show je woonkamer!

Rejoy schreef:Jans: ik mis direct wat planten in huis. Ik vind planten/bloemen direct een stuk gezelliger/huiselijker ogen


Haha ja klopt. We hebben geen enkele plant in ons huis staan.
Vorig jaar heb ik voor m'n verjaardag voor 100 euro aan cadeaubonnen gehad bij een plantenzaak. Maar dus nog steeds niet ingewisseld. Dat moet ik echt eens gaan doen...
<<

Anoniem28

Bericht 05 Okt 2013 10:18

Re: Show je woonkamer!

denk dat dat echt wel scheelt. Een paar mooie potten met wat planten die groen blijven. Ik heb ook niet zo heel veel planten in huis, maar het doet wel direct wat met de sfeer
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2013 10:18

Re: Show je woonkamer!

Ik vind dat je een heel erg leuk huis hebt Jans! Misschien inderdaad wat planten of 2 kleine vaasjes op de salontafel, of een potje met een orchidee erin?
Mijn salontafel is trouwens ook leeg hoor, ik vind het zeker niet ongezellig!
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2013 10:18

Re: Show je woonkamer!

En 2 van die mooie, grote potten met planten voor de ramen.
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 10:32

Re: Show je woonkamer!

We gaan vanmiddag even naar die plantenzaak. :)
<<

Anoniem28

Bericht 05 Okt 2013 11:02

Re: Show je woonkamer!

Foto's weg.
Laatst gewijzigd door Anoniem28 op 08 Okt 2013 18:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2013 11:03

Re: Show je woonkamer!

Wow Rejoy! Heel mooi!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2013 11:10

Re: Show je woonkamer!

Onze inrichtingen zijn echt het tegenovergestelde Rejoy, maar ik vind het echt prachtig!!
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 11:14

Re: Show je woonkamer!

Ik ben echt verliefd op jouw keuken, rejoy! :heart:

Gebruiken jullie die bar veel om aan te zitten?
<<

Anoniem28

Bericht 05 Okt 2013 11:18

Re: Show je woonkamer!

Dankje:) Een landelijke inrichting vind ik ook echt heel mooi, maar dat wilde mijn man echt niet. Nu hebben we het dus heel strak met een knipoog naar het landelijke door de grijseiken vloer en de houten lamellen.

Jans: ik ontbijt doordeweeks bijna altijd aan de bar met de kinderen. Ik heb voor de jongste zo'n hangstoeltje, die hang ik dan aan het blad zodat zij er ook bij kan zitten. Verder zitten de kinderen vaak aan de bar als ik aan het koken ben.
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 11:27

Re: Show je woonkamer!

Heel gaaf! Als wij hier de boel ooit gaan veranderen dan wil ik ook zo'n eiland met bar. Als we de muur wegbreken dan zou dat heel goed kunnen.
Ik vind die vloer ook erg mooi. Pvc toch? Juist een leuk contrast, meubels en alles strak met zo'n vloer.
<<

Anoniem28

Bericht 05 Okt 2013 11:29

Re: Show je woonkamer!

klopt, dit is een pvc vloer met biesjes ertussen om nog meer het idee van een houten vloer te krijgen.
<<

Anoniem75

Bericht 05 Okt 2013 11:41

Re: Show je woonkamer!

Wauw erg mooi Rejoy!
<<

Anoniem7

Bericht 05 Okt 2013 14:13

Re: Show je woonkamer!

Ik hou van de panorama-functie in iOS7! Onze huiskamer, net op de foto gezet en nu ga ik beginnen met opruimen (had beter even andersom kunnen doen :razz: ). Deuren en kozijnen willen we over een tijdje gaan verven en ook de muren en gordijnen wil ik in een andere kleur. Da's allemaal nog uit het tijdperk hiervoor.

Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2013 15:50

Re: Show je woonkamer!

Leuk Maple!
<<

Anoniem253

Bericht 05 Okt 2013 15:51

Re: Show je woonkamer!

Hoe is het eindresultaat Jans? :)
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 16:10

Re: Show je woonkamer!

Champagne schreef:Hoe is het eindresultaat Jans? :)


We komen net terug. We hebben 4 potten, 4 planten en een frutsel.
M'n moeder gaat alles er in doen. Ik denk morgen, dan zal ik ook een foto plaatsen. Ben erg benieuwd!

Maple, leuk! Grappig die panoramafunctie. Ik heb iOS 7 nog steeds niet gedownload.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Okt 2013 16:15

Re: Show je woonkamer!

Dit is onze woonkamer. De muren zijn nog een beetje kaal, maar daar hebben we nog niks voor gevonden.
Meestal staat er op de televisie kast nog een mooi groot boeket maar die heb ik vanmorgen net weggehaald.

*weg*
*weg*
*weg*
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 13 Okt 2013 17:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers