Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


stofzuiger, met of zonder zak?

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 15 Jul 2015 13:30

stofzuiger, met of zonder zak?

Hebben jullie met of zonder zak en waarom heb je hiervoor gekozen? Ik lees hele wisselende verhalen.
Ik moet een nieuwe dus help me out!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Jul 2015 13:36

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder! Ik heb sindskort een Dirt Devil, superfijn ding. Even leeggooien en je kan weer verder....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Jul 2015 14:10

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Heb er 3 gehad zonder zak en was erg tevreden totdat we een hond kregen..
Heb toen een nieuwe gekocht met meer zuigkracht alleen die werd steeds minder dus garantie voor weer een nieuwe.
Daarna zelfde verhaal en toen werd me verteld dat met zak toch vaak beter blijft met zuigkracht en huisdieren.
Dus nu een met zak en werkt als een trein en nog steeds na tijd!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 15 Jul 2015 14:19

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Wij hebben een zakloze van aeg. Hij bevalt goed, 1 keer per maand gooi ik hem leeg. Nooit last van verminderde zuigkracht. Als je lego opzuigt kan je het ook makkelijk er weer uithalen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem222

Bericht 15 Jul 2015 15:03

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

We hebben een gewone stofzuiger met zak en een robotzuiger zonder zak. En ik ben met allebei tevreden, helpt niet he :P.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Jul 2015 15:18

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Ik heb 2 chi's (en ja daar komt meer haar vanaf dan je soms denkt) maar dus nog geen last van verminderde zuigkracht oid. Maar goed ook, ding is nog geen maand oud :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem114

Bericht 15 Jul 2015 15:55

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Wij hebben er eentje met zak. Omdat ik 't idee van die opvangbak schoonmaken heel vies vind.
<<

Anoniem163

Bericht 15 Jul 2015 16:00

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder!
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 15 Jul 2015 18:17

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder zak, wel een dyson. We hebben hem al heel lang en ik ben er nog steeds heel blij mee. Niet echt met een speciale reden gekocht maar met drie katten is het wel ideaal.

Bazinga, ik gooi de bak gewoon leeg boven de kliko, die hoef je verder niet schoon te maken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Jul 2015 19:16

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Stofzuiger schreef:Zonder!


Naar dit advies moet je natuurlijk wel luisteren haha
R. 2013
D. 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Jul 2015 19:23

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Hahahaha sluit ik mij bij aan Spencer :p
Wij hebben al jaren een stofzuiger zonder zak..ik vind het zelf ideaal! Als hij vol zit gooi je hem leeg en je hebt geen 'gedoe' met zakken die je moet kopen. Wij hebben een Tomado stofzuiger van de Blokker, hij is niet meer te koop zag ik (tenminste diegene die wij hebben) maar hij doet het na 1.5 jaar dagelijks stofzuigen nog perfect :)!
Wat als het lukt
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Jul 2015 20:20

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Wij moeten ook een nieuwe. We hebben er nu eentje zonder zak, vind ik wel makkelijk. Maar hij zuigt niet meer goed. We hebben boorlijk last van plukken kattenharen. Ik zag een goede dyson, maar om nou 400€ uit te geven aan een stofzuiger...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Jul 2015 20:24

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Jul 2015 21:28

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder! We hebben deze echt al heel lang en nog steeds doet ie het goed. We hebben twee huisdieren trouwens :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Jul 2015 21:34

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Wij hebben nu ruim een jaar een zonder zak (een Dyson) en het bevalt mij echt super goed!
Je ziet precies wanneer hij leeg moet, 1 keer per maand even het filter schoonspoelen en verder geen gedoe. Ook qua zuigkracht doet deze het beduidend beter dan onze vorige met zak.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Jul 2015 12:30

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Thxz ladies, dan toch maar opzoek naar een zakloze denk ik. Moet helaas wel van de MM zijn, gezien we tegoedbonnen hebben. Vond de keus een beetje beperkt.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 16 Jul 2015 13:23

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Was toevallig gisteren bij de stofzuiger afdeling van de MM, daar hebben ze wel de zakloze Dirt Devil ook. Iets ander model dan de mijne...

En die Dyson's zijn gewoon bijna kunst haha. Zo mooi!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 16 Jul 2015 14:19

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Met zak!!! Zonder verliezen ze heel snel hun zuigkracht vind ik. Ik werk als huishoudelijke hulp, en merk het verschil iedere keer weer! Met zak hoef je ook niet die bak steeds te legen, gewoon schone zak erin en klaar!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 16 Jul 2015 14:59

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Ilargi schreef:Met zak!!! Zonder verliezen ze heel snel hun zuigkracht vind ik. Ik werk als huishoudelijke hulp, en merk het verschil iedere keer weer! Met zak hoef je ook niet die bak steeds te legen, gewoon schone zak erin en klaar!


Ja dit is/was dus ook mijn redenering. Ik vraag me ook nog steeds af waarom Miele geen zakloze heeft...
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 16 Jul 2015 15:02

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Miele is sowieso de beste! Die dingen worden echt heel oud. Zelfs als je ze 5 keer per dag gebruikt zoals mijn moeder, dan nog worden ze minstens 10 jaar.

Nilfisk is ook goed trouwens, mijn oma heeft er eentje uit de sixties die het nog steeds doet :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jul 2015 15:18

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Ik blijf toch zweren bij de stofzuiger met zak. Ik vond, met een hond en 4 katten, een zakloze echt een ramp. Op de een of andere manier verloor dat ding, ondanks dat de bak leeg was, zijn zuigkracht. En, de stofzuigzakken haal ik bij de action. Per 5. Kosten nog geen 2,- dacht ik. Ipv een 10'tje in de winkel.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Jul 2015 16:48

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder zak, echt ideaal. Ik heb al jaren dezelfde philips easyclean stofzuiger.
Werkt nog steeds prima en we hebben 2 katten. Na een tijdje merk ik dat de zuigkracht iets minder is,
maar dan maak ik de filter goed schoon en dan wordt de zuigkracht weer supergoed.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Jul 2015 11:27

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Ik heb nu een dyson gekocht. In de aanbieding bij scheer en foppen. Sta versteld van de zuigkracht! Op de maximale stand krijg ik m niet meer van de vloer, haha! Ik moet alleen even uitvogelen welke de beste stand is voor een gladden vloer cq vloerbedekking.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem178

Bericht 25 Jul 2015 12:57

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Zonder, want het is zo satifying om leeg te gooien. Heb nu wel eentje met zak, maar die is eigenlijk niet van mij.

Hebben ook een zakloze robot en die is awesome. Elke dag thuiskomen in een schoon huis. :love:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2015 18:49

Re: stofzuiger, met of zonder zak?

Ilargi schreef:Met zak!!! Zonder verliezen ze heel snel hun zuigkracht vind ik. Ik werk als huishoudelijke hulp, en merk het verschil iedere keer weer! Met zak hoef je ook niet die bak steeds te legen, gewoon schone zak erin en klaar!

helemaal mee eens. Zonder zak moet je die bak steeds legen, bah wat een vies klusje is dat.
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers