Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik vind het zo niet leuk meer :(

<<

Anoniem127

Bericht 23 Jul 2015 22:49

Re: Ik vind het zo niet leuk meer :(

Heel naar dat dat gebeurd is Boerenkool en knap van je dat je het durft te zeggen!
<<

Undefined

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 24 Jun 2015 12:58

Bericht 24 Jul 2015 08:01

Re: Ik vind het zo niet leuk meer :(

Wat goed dat je hulp hebt gezocht Boerenkool! Ik moet zeggen dat ik ook best wel schrok toen je dat vertelde. Het is nooit goed te praten, maar toch kan ik me voorstellen dat het gebeurd is.

We zijn inmiddels een maand verder en het gaat hier inmiddels wat beter. Hulp komt langzaam op gang (al zijn we nog wel zoekende hoe of wat, want met al die veranderingen in de zorg weet niemand weer waar hij het zoeken moet, zelfs de professionals niet), er is contact met het consultatiebureau en ook voor mijn eigen behandeling begint er iets van de grond te komen. Dat geeft rust en vertrouwen. De vakantie valt niet mee, maar zolang ik mezelf aan een paar gouden regels houd, is het goed te doen. Na de zomervakantie is er ook opvang voor de jongste, waardoor hij zich ergens anders lekker uit kan leven en ik even de rust heb om te doen wat ik moet doen en zo weer op kan laden voor als hij er wel is.

Kortom: de pijlen wijzen weer de goede kant op en dat geeft een goed gevoel.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron