Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het ik-erger-me-kapot-topic

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 02 Sep 2013 19:58

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

1. Ik heb vorige week een paar nieuwe panty's en leggings gekocht en in 2 zitten nu al weer gaten. :evil:

2. Ik had vandaag een buschauffeur met erg veel haast. Hij sjeesde echt als een aso door de bochten, kinderwagen viel er bijna van om, reedt langs bushaltes waar gewoon mensen stonden te wachten en ik was met 10 minuten al op plaats van bestemming, ruim 10 minuten eerder dan dat de bus daar had moeten aankomen.
En toen ik weer naar huis ging had ik net de bus gemist en toen ben ik maar gaan lopen (wat dan eigenlijk wel weer goed is natuurlijk).
<<

Anoniem4

Bericht 02 Sep 2013 20:15

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me aan mijn collega als hij uit zijn waterflesje drinkt.
Het is zo'n flesje met bidondop. Hij zuigt het flesje zo'n beetje vacuüm met bijbehorende slurpgeluiden. Daarna springt het flesje in zijn oorspronkelijke vorm terug, ook weer met een hoop kabaal. Ontzettend irritant als zich dit 20 keer per dag herhaalt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Sep 2013 20:19

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik vind het irritant dat mensen tijdens de spits niet dóórlopen de metro in, maar als domme dodo's bij de deur blijven staan zodat het daar zo vol wordt dat nieuwe mensen er niet bij passen en achterblijven op de perrons.. Terwijl er poepieveel ruimte is in het midden van de wagons! Denk gewoon even mee!
#teammaple🍁
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 02 Sep 2013 20:27

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ook ik erger mijn eigen rot aan mijn schoonmoeder ,ook al zegt iedereen dat ze het goed bedoelt, ik zit er elke keer mee.
Mijn schoonmoeder is van het kaliber, ik weet alles beter, bij mij is alles erger en ikke ikke ikke....

Eerst de discussie over duim/speen ,die al tijdens de zwangerschap ontstond, ik gaf aan liever een speen ,omdat ik heb geduimd ( en af en toe nog steeds duim als ik heeeeel moe ben, hallo ik ben 31) en een beugel heb gehad door het duimen, en ik zoiets heb een speen kan je afpakken en een duim niet. Kijk als tie het ui zichzelf doet nouja niks aan te doen maar liever niet. Zij...is voor de duim tegen de speen. Nouja tijdens zwangerschap ver gehad,man zei ook tegen haar het wordt ons kindje en onze opvoeding. Nou hij was nog geen week oud en toen begon het... Zelf zijn duimpje in z'n mondje doen,gelukkig (voor haar) zag ik dat niet maar mijn moeder wel die ook tegen haar zei doe da nu niet dat wil Ingrid niet.
Volgende bezoek, hij had speentje in zijn mondje, ja daar komt niks uit hè uit een fiepje...
Ander bezoekje, zit je nu weer te fiepen.... Laat ik een foto zien, zegt ze leuke foto jammer van de fiep ( grrrrr rot woord het is een Speen). Toen ze weer zei tegen hem ja uit een fiep komt niks uit zei ik ,Ja en uit een duim ook niet!

Dan elke keer als ze op bezoek komt.... Hij heeft zeker net gegeten( een hallo kan er niet van af), Nee schoonmoeder je weet toch ongeveer de tijden waarop hij eet ( plus zegt ze het alleen om een hint te geven dat ze hem het flesje wilt geven)

En toen vandaag bij de Ikea ,ik duwde de kinderwagen,stond heel even stil om iets te bekijken en stapte 10seconde van de wagen weg, wil ik verder lopen Met wagen, is zij er al mee weg gelopen :shock: .....oké normaal zou ik dat net erg vinden en het is Ook niet erg maar nouja er zijn gewoon veel irritaties van mijn kant, terwijl ze dat volgens mij niet eens doorheeft

Ja veel irritaties dus... :roll:
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 03 Sep 2013 06:57

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Hier ook een schoonmoeder-ergernis, terwijl ik juist probeer me niets aan te trekken van haar gedrag. Maar ik merk dat me dat niet altijd lukt... Dit weekend was kermis in ons dorp, maar we hebben er niet zo heel veel mee. Man moest zondag gewoon werken en ik had zelf ook veel werk, dus ik had schoonouders gevraagd of ze het leuk vinden op dinsdagavond naar de kermis te komen. Alles is dan nog open en er is een muzikale optocht door het dorp, we zouden met de kinderen naar de kermis gaan, samen patat gaan eten en man is ook vrij, dus dat leek me ideaal en ik zag er ook echt geen kwaad in. Blijkt ze dus achter mijn rug om te zeuren tegen een oom dat ze niet naar de kermis mochten komen op zondag, maar dat ze dinsdag MOESTEN komen. Jeetje, wat een gezeur, had ik maar helemaal niet gerept over een kermis. Zal gezellig worden straks :(
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Sep 2013 07:32

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me aan de bus die een kwartier (!) te laat is waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en ik te laat ben op mijn afspraak. Als het nou 5 minuten was ala, maar een kwartier? Bloed irritant!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 11:16

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik erger me aan het feit dat ik weet dat mijn berichten nagelezen worden.. Super irritant!
<<

Anoniem12

Bericht 03 Sep 2013 11:19

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Huh Believe?
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 11:28

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Klinkt gek hè Rush, maar het is zo..
Geldt niet alleen op dit forum, maar ook op een andere, daar zijn het sowieso meerdere mensen (kwam ik onder andere dit weekend nog achter)..
En hier is het 1 sowieso, maar dat kunnen er ook gerust meer zijn.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 03 Sep 2013 11:57

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Wat bedoel je met nagelezen?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 12:19

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Dat er mensen zijn die precies nalezen wat je overal plaatst..
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 03 Sep 2013 12:35

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Bedoel je mensen die jou kennen/herkennen?
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 12:57

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Romie schreef:Bedoel je mensen die jou kennen/herkennen?


Ja, het zijn inderdaad wel bekenden die dat doen..
<<

Nyx

Bericht 03 Sep 2013 13:06

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik irriteer me aan mijn eigen zoekkunsten. Er viel net geld op de grond, maar kan het niet terugvinden. Nu kom ik 5 cent te kort. :twisted:
<<

Anoniem4

Bericht 03 Sep 2013 14:13

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Believe schreef:
Romie schreef:Bedoel je mensen die jou kennen/herkennen?


Ja, het zijn inderdaad wel bekenden die dat doen..



Zelfs met je nieuwe naam?
Meelezers hebben lijkt me echt zo vervelend!
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 14:19

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ja bekenden herkennen je wel aan je verhalen en je schrijfstijl..

Ik zit ook te twijfelen of ik een persoon er op aan ga spreken, ik weet dat ze het toch zal ontkennen en ik heb nu via iemand waaraan zij heeft verteld wat ik geschreven heb dus gehoord dat ze mijn berichten naleest.. Vind dat gewoon echt niet tof, maar bereik er waarschijnlijk toch niets mee..
<<

Anoniem4

Bericht 03 Sep 2013 14:24

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Believe schreef:Ja bekenden herkennen je wel aan je verhalen en je schrijfstijl..

Ik zit ook te twijfelen of ik een persoon er op aan ga spreken, ik weet dat ze het toch zal ontkennen en ik heb nu via iemand waaraan zij heeft verteld wat ik geschreven heb dus gehoord dat ze mijn berichten naleest.. Vind dat gewoon echt niet tof, maar bereik er waarschijnlijk toch niets mee..



Dat vind ik zo knap, mensen kunnen herkennen aan de schrijfstijl. Dat lukt mij nou nooit! Ten minste, ik heb Nyx 1 keer ontdekt maar die heeft wel een vrij opvallende schrijfstijl.

Kinderachtig van die persoon hoor! Ik zou er wel wat van zeggen.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 03 Sep 2013 14:36

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Believe dat lijkt me echt super vervelend! Ben benieuwd of het zal helpen als je er iets van zegt.
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 14:43

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ik ergerde me net nogal aan de automobilist voor me die op een N-weg waar we 80 reden ineens dacht een U-turn te maken (waar dat niet kon en ook niet mocht), en vooral aan de automobilist naast me die het blijkbaar zo'n goed plan vondt dat hij het ook wilde doen. Die stond dus ineens dwars op mijn rijstrook. Ik moest met 80 vol in de remmen. Gelukkig liep het goed af, er staat alleen een remspoor van 10 meter op de weg.. Stinken als een malle natuurlijk, die bandjes! Ben me kapot geschrokken!
<<

Anoniem29

Bericht 03 Sep 2013 14:52

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Pff ik erger mezelf niet zo snel geloof ik. Mijn vriend kan zich op de weg ook snel ergeren aan mensen en ik vind dat hij dan gaat kleven. Hij zelf vindt van niet. En sowieso gaan die mensen daar niet sneller van rijden.
<<

Anoniem29

Bericht 03 Sep 2013 14:53

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Jeez Elliot wat een idioten. Sommige mensen kunnen echt niet anticiperen!

Als er nou echt geen kip op de weg was.. okee. Maar ze zagen je gewoon aankomen?
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 15:09

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Ja, en er reden nog meer auto's! Stuk of 10-15! Mafkezen..
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Sep 2013 15:45

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Dat is echt te gek voor woorden Eliot, zou me ook ergeren en al helemaal dood schrikken!!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Patsy

Bericht 03 Sep 2013 15:52

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Intoxicated schreef: Mijn vriend kan zich op de weg ook snel ergeren aan mensen en ik vind dat hij dan gaat kleven. Hij zelf vindt van niet. En sowieso gaan die mensen daar niet sneller van rijden.


Heel herkenbaar! Ik erger me dan weer aan hem.
<<

Anoniem4

Bericht 03 Sep 2013 17:28

Re: Het ik-erger-me-kapot-topic

Mijn overburen houden volgens mij Hollandse Avond, ik kan de muziek hier binnen letterlijk horen. En ik heb al een schijthekel aan André Hazes.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom