Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


aan-en uitkleden kleuter

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Jul 2015 21:45

Re: aan-en uitkleden kleuter

Ja! Ook al zit het niet goed, kind heeft een succes ervaring. De broek de goede kant op is dan de volgende stap.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Jul 2015 21:54

Re: aan-en uitkleden kleuter

SarahKey schreef:
Highway schreef:
SarahKey schreef:Waar ik gewerkt heb gingen de kinderen in hun hempjes gymen. hoefde alleen het shirt uit.

Hier al druk aan het oefenen met de oudste. Uitkleden kan hij zichzelf wel. Aankleden lukt hem nog niet met een hempje en shirt. Broek wel.

Ik zou gewoon nu elke dag gaan oefenen. Komt vast wel goed hoor. Ik denk niet dat de juf en net 4 jarig kind dan maar niet laat mee gymen. Ze leren ook heel snel van elkaar.


Hemd/hemdjes ;)


Was even vergeten dat een forum een examen Nederlands is ... tjonge... :palm:


Hoe kun je dat nou vergeten... :eyes:
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 19 Jul 2015 22:32

Re: aan-en uitkleden kleuter

Mijn zoon kan het zelf, ook de schuif van de broek, die maakt hij eerst vast en dan zijn broek aan.
Hij kan alleen de rits van zijn jas niet dichtkrijgen.

Hij kan het ook vaak niet haha. Dan heeft ie geen zin :palm:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem123

Bericht 20 Jul 2015 06:28

Re: aan-en uitkleden kleuter

S krijgt nog niet eens zelf zijn jas aan. Hij vertikt het. En ja, ik ken de speelzaal manier :wink:
Daar moeten we nog wel even op oefenen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 20 Jul 2015 06:30

Re: aan-en uitkleden kleuter

Hier zijn we begonnen met haar pyjama zelf uit doen. Die stof is lekker flexibel. Nu trekt ze ook haar shirt uit, onderbroek uit en kan ze een broek aan doen. De broek zit niet altijd goed om. Haar jas of vest doet ze ook zelf aan en uit, maar de rits krijgt ze nog niet dicht.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers