Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slechte drinkers

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Jul 2015 23:29

Slechte drinkers

Dreumesmelk nr. 4 ja
Halfvolle melk nee
Geitenmelk af en toe een slokje
Water af en toe een slokje
Thee af en toe een slokje
Diksap ja

Dit is wat er hier (af en toe) gedronken wordt, mijn dochter is net 1 geworden.
Ik weet dat je niet moet pushen met drinken (en probeer dit dus ook niet te doen). Maak me verder ook geen zorgen maar ik ben toch benieuwd wat er bij andere slechte drinkers op het menu staat en hoeveel zij per dag drinken.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 18 Jul 2015 23:45

Re: Slechte drinkers

Dreumesmelk nr. 4[/i] Nee mijn jongste drinkt nog 3 keer per dag bv
Halfvolle melk Volle als ik er niet ben.
Geitenmelk
Water Ja
Thee Nee wil hij niet.
Diksap ja
Ook geen chocomelk, fristi of yogho yogho, yoki.Dat hebben we nooit in huis.


Die van mij dronk rond de 12 maanden ook weinig, nu drinkt hij meer.
M:21072011
J :08012014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Jul 2015 11:36

Re: Slechte drinkers

[quote="Happydobby"]Dreumesmelk nr. 4[/i] Ja, elke avond een fles voor het slapen
Halfvolle melk ja,bij het ontbijt een beker
Geitenmelk nee
Water heel soms
Thee nee, drinken we zelf ook eigenlijk nooit. Dus misschien lust ze het wel
Diksap ja, of roosvicee en als er even niks anders is ook vruchtensap aangelengd met water.

Ze drinkt naast de melk meestal 2 bekers sap op een dag.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Jul 2015 11:43

Re: Slechte drinkers

Dreumesmelk nr. 4 nee, wel bv, tot 4x per dag
Halfvolle melk nee
Geitenmelk nee
Water all the time, gemiddeld 2 hema rietjesbekers per dag
Thee heel af en toe een slokje
Diksap nee

Onze zoon heeft ook nog geen fristi, chocomelk, limonade of wat dan ook op. Hij drinkt water echt heel makkelijk, dus we houden het daar voorlopig bij.
L2014 & H2017
<<

Anoniem255

Bericht 19 Jul 2015 13:08

Re: Slechte drinkers

Mijn dochter is 5 en drinkt ook erg slecht. Ze mag drinken wat ze wil zodat ze in elk geval íéts drinkt. Het gemiddelde licht op 3/4 bekertjes. (Die van plastic van de ikea)
Wat ze drinkt is heel verschillend. Water, sap, fruit smoothie, thee etc... ik maak zelf waterijsjes van fruit met yoghurt bijvoorbeeld en ze krijgt na school vaak soep. Dan komt ze toch aan haar vocht.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 19 Jul 2015 13:54

Re: Slechte drinkers

Dreumesmelk nr. 4 nog nooit aangeboden
Halfvolle melk ja, maar alleen in de papfles. Koude melk vind ze niet zo lekker.
Geitenmelk nog nooit aangeboden
Water ja
Thee ja
Diksap ja

Als we niet thuis zijn en ik heb geen drinken bij me krijgt J. ook wel eens appelsap. Dat vind ze ook echt heel lekker. Verder wisselt het hier nogal. Nu drinkt ze weer wat minder thee en meer water en diksap, terwijl ze een maand of twee geleden water minder graag dronk.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 19 Jul 2015 22:08

Re: Slechte drinkers

Dreumesmelk nr. 4 nvt
Halfvolle melk ja, 2x per dag, behalve als ze 'sochtends smoothie met yoghurt krijgt. Soms doe ik half/half met water, zodat ik haar 2 bekers kan aanbieden
Geitenmelk nvt
Water af en toe. Minder als eerst
Thee af en toe. Wel dan afgekoeld
Diksap ja, maar indien te slap ook niet. Ik wilde dit eigenlijk niet, maar omdat ze water steeds slechter gaat drinken bied ik haar maar toch vaker wat diksap aan.
Bij anderen is t evt ranja ofzo, of appelsap aangelengd met water.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers