Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

<<

Linvi

Bericht 09 Jul 2015 20:47

Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Onlangs hebben we een nieuwe bank besteld en daar zit een behoorlijke levertijd op. Inmiddels zijn we ook naar een nieuw vloerkleed aan het kijken en nieuwe kussens. Wie weet er nog leuke sites waar ik die kan vinden?

Heb wehkamp, leenbakker, kwantum, action, xenos en de bouwmarkten al gehad!

Tevens vraag ik me altijd af hoeveel kussens er nu op een bank moeten liggen. We krijgen een grote hoekbank. kunnen met gemak 7 personen opzitten.
<<

Marmot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 20 Jun 2015 09:18

Bericht 09 Jul 2015 20:50

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Je zou bij loods 5 of trendhopper kunnen kijken. Die hebben leuke diverse kussens.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 09 Jul 2015 21:40

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Ik vind dat Leenbakker juist altijd leuke kussens heeft dus daar heb je niets aan. Maar... Ik zou in iedere hoek 2 kussens zetten.
<<

Linvi

Bericht 13 Jul 2015 21:09

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Vloerkleed heb ik inmiddels een mooie gezien bij loods5.
ook betaalbaar...

Kussentjes blijf ik moeilijk vinden. Inmiddels wel wat bij de hema gezien... gelukkig nog ff tijd!
<<

Anoniem134

Bericht 14 Jul 2015 13:33

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Sierkussens hebben wij bij Trendhopper gehaald. Had een staaltje van de stof van de bank bij en ben toen kussens op de grond bij elkaar gaan leggen om te kijken wat er leuk uitzag.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 16 Jul 2015 14:20

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Leenbakker heb ik er wat vandaan. Op marktplaats wat leuke gescoord. Action heeft ook vaak zat leuke hoesjes (kun je nog eens wisselen?) Kwantum? Xenos?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2015 14:29

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Linvi schreef:
Tevens vraag ik me altijd af hoeveel kussens er nu op een bank moeten liggen. We krijgen een grote hoekbank. kunnen met gemak 7 personen opzitten.

Het zijn niet voor niks sierkussens, dus dat is heel persoonlijk. Wij hebben helemaal geen kussens. Alleen een paar in de kast voor als de oma's komen. :smile:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Jul 2015 14:31

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Ik heb onze kussens zelf gemaakt :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem147

Bericht 16 Jul 2015 14:45

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Ik vind het leuk als kussens allemaal verschillende formaten en vormen hebben. Dus een paar vierkante, een hele grote vierkante, een rondje, een rechthoekige etc. Verder hou ik er persoonlijk ook van als ze allemaal een beetje anders zijn qua print en materiaal maar samen wel een leuk geheel vormen. Ik heb op het moment 6 kussen op onze hoekbank liggen maar eigenlijk is het hier ook wel eens tijd voor iets nieuws (bank en kussens haha). Onze bank is zwaar doorzakt.
<<

Anoniem147

Bericht 16 Jul 2015 14:49

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Beetje zoiets ofzo. Al vind ik dit wel heel veel kussens voor zo'n klein bank. Ik zou er een stuk of 3 opleggen in dit geval. Ohja ik hou ook niet zo van symmetrie. Dus in elke hoek 1 of 2 kussentjes.

Afbeelding

Al vind ik dit misschien weer iets te gestyled. Maar het gaat even om het idee van verschillende formaten en materialen kussens.
Afbeelding

Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 18 Jul 2015 18:32

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Wat Marni zegt!
Wij hebben 10 kussens op onze hoekbank liggen, allemaal in zwart/wit of oker geel en verschillende modellen, grote en stofjes. Ik vind het heerlijk om helemaal in de kussens te kruipen en het ook gezellig staan. Twee dezelfde kussentjes in iedere hoek hou ik ook totaal niet van.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Linvi

Bericht 19 Jul 2015 19:44

Re: Vloerkleed en sierkussens! Waar? En...

Wat Marni plaatst vind ik idd echt erg leuk. We krijgen wel een grote hoekbank dus zou wel een kussen of 7willen eigenlijk... Dacht zelf 2 in de zijkanten en dan 3 in de midden hoek. Lijkt me idd wel leuk om verschillende formaten te doen, dat hebben we nu trouwens ook. Vind de kussens die ik tot nu toe leuk vind alleen zo ontzettend duur!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers