Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijdschriften

<<

Anoniem148

Bericht 07 Jul 2015 09:10

Re: Tijdschriften

Ik krijg al mijn tijdschriften. De libelle, flair, viva, ouders van nu, viva mama, linda. Flair en ouders van nu zijn mijn favoriet.
<<

Anoniem233

Bericht 07 Jul 2015 11:37

Re: Tijdschriften

Ik koop iedere week de Vriendin, de viva vind ik waardeloos en de flair koop ik ook zo af en toe eens.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 10 Jul 2015 23:07

Re: Tijdschriften

Ik ben nav dit topic lid geworden van de Ouders van Nu. En daar zat een aanbieding bij voor digitaal lezen van 23 tijdschriften voor 22,50 voor 3 maanden. Dat heb ik er ook bij gepakt. Met het oog op mijn verlof.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem244

Bericht 11 Jul 2015 09:18

Re: Tijdschriften

Ik ben lid van de vriendin. Vind de vriendin leuker dan de viva en flair. Daar was ik ooit ook lid van, maar heb ik opgezegd :) lees ze nu zo afentoe
<<

Anoniem114

Bericht 11 Jul 2015 10:00

Re: Tijdschriften

Ik twijfel nog steeds! Misschien dat ik toch maar af en toe eentje los koop. (Tot er een supermooie tas of zo bij zo'n aanbieding komt natuurlijk...) Oh en m'n vriend gaf aan de Quest heel leuk te vinden, dus mss neem ik daar wel een abonnement op; die vinden we beide leuk namelijk.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jul 2015 10:06

Re: Tijdschriften

Ik heb een abo op de VT wonen, Ariadne at Home en de Glamour. Glamour vind ik niet zo leuk meer dus die ga ik niet verlengen.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Jul 2015 11:54

Re: Tijdschriften

Ik heb een abonnement op de Women's health. Verder lees ik vaak de Flair en de Linda en soms Runnersworld en Jan.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 13 Jul 2015 19:20

Re: Tijdschriften

Ik heb geen abonnement maar kan via mijn werk veel tijdschriften zo lezen.
Mijn favorieten zijn: Flow, Quest, Psychologie magazine. De Linda vind ik vaak ook wel vermakelijk, de Flair lees ik af en toe.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Jul 2015 19:41

Re: Tijdschriften

Ik ben lid van Grazia.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 13 Jul 2015 19:52

Re: Tijdschriften

Nee, ik had een tijdje geleden wel een abonnement op de Cosmopolitan maar soms zaten ze nog gewoon in het plastic. Ik ben meer iemand die op blogs leest en dergelijke.
<<

Anoniem286

Bericht 13 Jul 2015 20:00

Re: Tijdschriften

Ik heb een abbo op foodies magazine, vind ik erg leuk tot nu toe. Ben er pas net lid van. Ik wil graag nog een abbo op de grazia maar het komt er nooit van.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 19 Jul 2015 11:15

Re: Tijdschriften

op de facebookpagina 'Kado bij abonnement' staat een verzameling van alle abonnement waar je een cadeau bij krijgt. Handig voor als je nog een leuke tas of wat anders zoekt:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers