Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 18 Jul 2015 13:10

Re: Goede tijden slechte tijden topic

June schreef:
Spencer schreef:Ik lees overal dat hij te veel drugs gebruikte. Noem me naïef hoor maar dat had ik echt niet achter hem gezocht.

Wat naïef :smile:.

:lol:
R. 2013
D. 2016
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 18 Jul 2015 13:52

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja Lucas,Bing en Sjors heb ik ook, maar die andere twee, geen idee!

Rose, aanwijzing voor die code van Zeger vind je in de Koning, je kan nog verder naar links scrollen!
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 19 Jul 2015 11:01

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ferry Doedens ook ontslagen door management

Ferry Doedens is niet alleen ontslagen bij Goede Tijden Slechte Tijden, maar is ook de laan uitgestuurd door zijn management.

Onlangs is het contract tussen de soapie en zijn management verbroken. "Dat had niet per se met zijn ontslag te maken, maar wel met een verschil van inzicht over nu en de toekomst", zegt artiestenmanager Linda Hagelaar in het AD. De hunk zal dus niet alleen op zoek moeten naar een nieuwe baan, maar ook een nieuwe manager.

Vrijdag werd duidelijk dat de acteur is ontslagen door Endemol. In een statement verklaart de producent dat de BN'er wordt ontslagen vanwege 'het herhaaldelijk niet nakomen van productionele afspraken'. Hierdoor kwamen de opnames van de soap meermaals in het gedrang.


Ferry heeft nog geen commentaar geleverd op beide verbrekingen.
http://www.msn.com/nl-nl/muziek/topnews/ferry-doedens-ook-ontslagen-door-management/ar-AAdciHz?ocid=U207DHP
<<

Anoniem123

Bericht 19 Jul 2015 11:12

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind het jammer dat hij er uit moet, maar aan zo'n werknemer heb je niets als baas zijnde.

Kun je de app tussendoor ook opslaan? Of moet dat automatisch gaan?

Kan er geen vriendjes mee worden. De helft van de rondjes doet het niet, moet elke keer opnieuw beginnen qua filmpjes kijken.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 20 Jul 2015 19:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ferry Doedens geeft toe drugsprobleem te hebben

De onlangs bij Goede Tijden, Slechte Tijden ontslagen acteur Ferry Doedens heeft toegegeven een drugsprobleem te hebben.

Dat heeft hij maandag in een verklaring laten weten aan RTL Boulevard.

"Ik heb de afgelopen periode niet naar behoren kunnen functioneren vanwege een drugsprobleem", aldus Doedens. "Ik ben op dit moment aan het werk om hier wat aan te doen. Ik heb van veel dingen spijt en probeer nu alles op alles te zetten om mezelf en mijn omgeving recht in de ogen te kijken."

De acteur hoopt dat hij binnenkort van zijn drugsprobleem af is. "Ik ben mezelf keihard tegen gekomen en ik ben daar erg verdrietig over. Ik hoop dat mij de rust wordt gegund om hier goed en positief uit te komen."

Twee jaar geleden liet Heleen van Royen al eens vallen dat ze dacht dat Doedens gebruik maakte van drugs. Toen ontkende de soapacteur dat ten stelligste.

Ontslag

Het ontslag van Doedens werd vrijdagavond bekendgemaakt. Endemol, dat de soapserie voor RTL 4 produceert, zette Doedens aan de kant, omdat hij afspraken niet zou nakomen. "Hierdoor kwamen de opnames van GTST meermaals in het gedrang", stond te lezen in een verklaring.

Ook het management van de GTST-acteur heeft de samenwerking beëindigd. "Ik wil benadrukken dat ik Ferry niet zomaar heb laten vallen en mij hard heb ingezet om hem tot inzicht te doen komen dat hij daadwerkelijk een probleem heeft", aldus zijn voormalige manager Linda Hagelaar.

De 25-jarige acteur is nog tot de kerst te zien als Lucas Sanders in de soap.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Jul 2015 08:55

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Iemand al enig idee hoe je de laatste 2 verdachten aanwijst?
Ik vind het leuk dat ze zo'n app bedenken, maar dan moet het wel werken. Kan me bij die vorige ook herinneren dat ik het na een paar weken opgaf omdat het niet lekker werkte.

@sarahkey, hij slaat automatisch op.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 22 Jul 2015 08:58

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Jorja schreef:Iemand al enig idee hoe je de laatste 2 verdachten aanwijst?
Ik vind het leuk dat ze zo'n app bedenken, maar dan moet het wel werken. Kan me bij die vorige ook herinneren dat ik het na een paar weken opgaf omdat het niet lekker werkte.

@sarahkey, hij slaat automatisch op.


Volgens mij kan dat nu nog niet, denk vanaf vrijdag ofzo, geloof dat ze elke vrijdag een nieuwe update hebben

15-11-2019
14-05-2023
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 22 Jul 2015 12:10

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Welke verdachten hebben jullie nu? Ik heb Lucas en Sjors, kan de andere 3 echt niet vinden....hopelijk vrijdag idd!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem280

Bericht 22 Jul 2015 22:48

Re: Goede tijden slechte tijden topic

De 3de is Bing en is de telefoon achter de bar van de Koning te vinden.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Jul 2015 08:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dat is dus bij iedereen anders geloof ik. Maar ik heb maar twee verdachten tot nu. Sjors en Lucas. Weet dat Bing ook ergens moet zijn, maar heb echt alles al gehad.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 23 Jul 2015 10:21

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Parisienne schreef:Dat is dus bij iedereen anders geloof ik. Maar ik heb maar twee verdachten tot nu. Sjors en Lucas. Weet dat Bing ook ergens moet zijn, maar heb echt alles al gehad.


Reclamebord van Rikki, daar moet je op klikken. Vragen beantwoorden, en dan word een foto onthuld

15-11-2019
14-05-2023
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 23 Jul 2015 13:16

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dat reclamebord van Rikki is een aparte opdracht. Volgens mij is Bing aan het einde van 1 van de filmpjes.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Jul 2015 13:18

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dat reclamebord heb ik gedaan. De kleren verzameld. De telefoon beluisterd, de camera bekeken.. heb alles gezien en gedaan.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 23 Jul 2015 13:32

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Op het plein kan je twee filmpjes over Bing kijken, een rechts met Ludo eb een links (lantaarnpaal) dat Thijs in elkaar wordt geslagen. Ik dacht dat als je 1 van deze filmpjes afkijkt dat dan Bing worst aangewezen.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Jul 2015 18:25

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Badge behaald! Leuk!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 24 Jul 2015 18:43

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik heb nu de 1e twee onderdelen uitgespeeld :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 24 Jul 2015 18:50

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wel balen dat Ferry eruit gaat :( Vond 'm zo leuk! Stiekem ben ik dan ook wel benieuwd waaraan hij verslaafd is hihi.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 31 Jul 2015 20:06

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Spelen jullie het spel nog? En weten jullie wie er schoft op het voorhoofd van Thijs heeft geschreven? Ik kwam er niet uit!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 01 Aug 2015 00:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Het was Rikki, maar heb het filmpje niet gezien, dus weet er verder niks van. Na de update vorige week kon je nog 2 verdachten aanwijzen, gewoon op de oranje bolletjes klikken en de opdrachten doen. Daarna klik je rechtsboven op dat iccontke van de verdachten en puzzel je de gezichten in elkaar.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Aug 2015 15:22

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Weten jullie welke puzzel je moet doen om de tweede badge te halen van de dreumes opdracht? ( vraag ik namens mijn zus) :smile:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem280

Bericht 11 Aug 2015 18:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Een schuifpuzzel.
Dat filmpje van Rikkie en Sjoerd vond ik grappig.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Aug 2015 20:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Waar kun je dat schuifspel en dat filmpje vinden?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 12 Aug 2015 17:03

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Schuifspel bij de auto op het plein, middelste oranje cirkel. Filmpjes heb ik niet gezien, er was iets mis met de app toen ik even 'speelde' en kan de belangrijkste filmpjes nu niet meer terugvinden of zo. Maar weer een vermoeden bevestigd in ieder geval!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Aug 2015 20:42

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dank je wel, hopelijk kan mijn zus er wat mee :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

anoniem203

Bericht 20 Aug 2015 12:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron