Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 17:28

Re: Datetopic

Het is echt giga duur op het laatste moment! What happened to last minutes??
<<

Anoniem 48

Bericht 03 Okt 2013 17:30

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Ja, maar Tabbie, ik kan toch niet zomaar voor zijn deur staan? Wat nou als hij daar echt geen tijd voor heeft, dan sta ik daar ineens.
n.


Dan heb je je studieboeken bij je om heerlijk op een terrasje/in een café te gaan zitten leren en dan hebben jullie 's nachts alle tijd voor elkaar.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Okt 2013 17:39

Re: Datetopic

Plus, hij staat toch met koffie klaar om 7 uur :D

Balen dat last minute alles zo duur is :thumbdown:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 17:45

Re: Datetopic

Ik heb hier echt het lef niet voor. Ik bedoel, ik durf het niet eens hem serieus voor te stellen, laat staan dat ik er zomaar heen zou gaan. Ik ben bang dat hij ervan schrikt. Het is toch wel iets groots, als iemand ineens een ticket boekt en overvliegt voor jouw verjaardagsfeestje.
<<

Anoniem4

Bericht 03 Okt 2013 17:51

Re: Datetopic

Het zou echt een rete-stoere actie zijn, SG!
Ik weet ook niet of ik het zou durven.
Je kunt tegen 'm zeggen 'Mop, ik zie een ticket voor weinig geld. Wat denk je ervan als ik dit weekend bij je ben?'
Dan zal ie toch wel serieus reageren?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Okt 2013 18:21

Re: Datetopic

Dat vind ik een goede Rogue!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Okt 2013 18:40

Re: Datetopic

Alleen zijn er kennelijk geen tickets voor weinig geld! Jammer! Hopelijk lukt het toch op de één of andere manier. We gaan zaterdag wel ff een plan de campagne maken :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 03 Okt 2013 18:43

Re: Datetopic

Waar wil je heen vliegen SG? En maakt het uit of het Amsterdam of Eindhoven is oid?
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Okt 2013 20:45

Re: Datetopic

Zou inderdaad wel een hele stoere actie zijn SG!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 21:12

Re: Datetopic

Ik zou dan naar Kopenhagen of Malmö vliegen, vanaf welk vliegveld interesseert me niets. En Rogue, ik vind het inderdaad wel een goeie, maar daar heb ik wel even heel veel lef voor nodig!
<<

Anoniem4

Bericht 03 Okt 2013 21:19

Re: Datetopic

SuperGrover schreef:Ik zou dan naar Kopenhagen of Malmö vliegen, vanaf welk vliegveld interesseert me niets. En Rogue, ik vind het inderdaad wel een goeie, maar daar heb ik wel even heel veel lef voor nodig!


At een glas wijn en hophop sturen die hap!
<<

Anoniem 49

Bericht 04 Okt 2013 21:45

Re: Datetopic

SG. Ga je nog heen? :bounce:
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 04 Okt 2013 21:52

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Vervelend Nijntje. Dat vind ik trouwens sowieso bij internetdaten, dan ligt er toch een druk op die eerste date. Dan gaat het opeens of de klik er irl ook is. Dat lijkt mij toch lastig. Je praat meestal toch al even met een jongen voordat je die date plant en dan is er opeens geen klik. Ik snap dat je ook lichamelijk elkaar aantrekkelijk moet vinden, maar je gaat toch niet voor niets een date plannen. Dan moet daar toch minimaal een vriendschap zijn ofzo. Sorry, beetje warrig, maar vind het zo'n interessant fenomeen.

Vind het wel vervelend voor jou en inderdaad super irri dat het niet altijd wederzijds is.


Ja dat vind ik dus ook zo interessant! Want we hebben onwijs gelachen en ik dacht wel iets te zien gebeuren maarja. Het is niet zo dat ik snel hoteldebotel ben maar ik had het nog niet afgekapt. We hadden idd van tevoren op fb gechat maar dat is niet altijd een voorbode voor hoe het zal lopen idd :).

Dat internetdaten minder leuk is bleek gisteren maar weer. Had een feestje irl en heb daar een leuke jongen ontmoet (hij kende degene met wie ik was). Leuk gepraat ook. Dat is zoveel leuker gewoon als het spontaan gaat! Heb hem vandaag toegevoegd op Facebook maar hij heeft nog niet 'toegehapt' dus ik knijp hem een beetje :p.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 04 Okt 2013 23:19

Re: Datetopic

Ik denk het niet, ik ben hier gewoon te schijterig voor.
<<

Anoniem 49

Bericht 04 Okt 2013 23:53

Re: Datetopic

Jammer!
Ik zou het echt heel tof vinden als je het wel zou doen!
<<

Nyx

Bericht 05 Okt 2013 00:13

Re: Datetopic

Had gisteren even gekeken voor een weekendje retour en toen kwam ik niet verder dan 175 euro. Hoe leuk de actie ook is, 175 euro is gewoon niet goedkoop.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Okt 2013 03:29

Re: Datetopic

Nee dat is inderdaad niet Goedkoop. Jammer SG.

Nijntje, ja, veel leuker toch als het spontaan gebeurd. Nu afwachten of hij je accepteer, maar die spanningen zijn opzich ook wel weer leuk. Weet je in elk geval weer dat je ook irl leuke mannen kan ontmoeten.

Ik had vanavond die date. Was heel gezellig en veel gepraat. Maar die zoen wilde maar niet komen grrrr. Ik al geïrriteerd daarover bijna op mijn fiets. En toen wilde zei hij dat hij me ging zoenen. Het enige wat ik kon uitbrengen (nog voor de zoen mensen) was: werd tijd! :laughcry:

Voor wie het wil weten, het was niet slecht ofzo, maar ik gleed ook niet gelijk door mijn knieën.
<<

Nyx

Bericht 05 Okt 2013 04:18

Re: Datetopic

Maar je hebt de zoen te pakken en geen kriebels. Next? Sjees, had jou leeftijd toen ik ervoor koos om even eeuwig vrijgezel te blijven. Letterlijk hadden de sterren het niet hoeven nemen, maar zonder zoenen heb ik het dan nooit hoeven doen. Misschien ben ik in liefdeloze situaties iets te schaamteloos.

Ik heb een iets te gezellige avond, zonder de right one, gehad. Maar goed, ooit komt het goed.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 05 Okt 2013 10:49

Re: Datetopic

Nee joh, daar ga je het toch niet om laten stoppen? Als het niet slecht was, gewoon doorgaan! Hij kan wel een ware seksgod zijn, dan interesseert het je niet meer dat je met je eerste zoen niet gelijk door je knieën gleed. Ik zeg, tof dat je gezoend hebt Tabbie! Komt er nog een vervolg?

Nyx: Met buurman?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Okt 2013 11:54

Re: Datetopic

Haha Nyx. Het is niet dat er geen kriebels waren, maar ik dacht niet gelijk damn jij moet wel een seksgod zijn (dus ik gleed niet :P ) En hij volgens mij vond hij het ook een beetje eng. Snap ik helemaal, ik ben uiteraard ook heel intimiderend :dance: Zonder kriebels zou ik ook gelijk zeggen NEXT! Maar nu wil ik hem eigenlijk nog steeds graag zien komende week. Ik ben dan alleen jarig en heb bijna elke dag al afgesproken.

En hoe oud ben jij dan Nyx? Edit: al gevonden in een ander topic :)

Met wie was die gezellige avond .... ??
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 05 Okt 2013 13:07

Re: Datetopic

Ik ben er wel weer klaar mee geloof ik, dit werkt zo niet. We gaan vanmiddag 'praten' en dan ga ik hem duidelijk maken (hoe vervelend ik dat ook vind) dat het beter is om geen contact te hebben. Ik ben er hier echt niet goed in, van de ene kant vind ik het best wel leuk om hem af en toe te spreken maar het werkt gewoon niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Okt 2013 13:10

Re: Datetopic

Was het gisteren raar Toet? Of wanneer hebben jullie besloten om te gaan 'praten' vanmiddag?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 05 Okt 2013 13:16

Re: Datetopic

Nou we zijn nu dus al weer een paar dagen de hele tijd aan het appen en ik merk gewoon heel erg dat ik daar meer bij voel/van verwacht dan hij. Vannacht heb ik dat tegen hem gezegd en hij zei inderdaad dat het voor hem niks meer was dan gewoon leuk. Hij vroeg of ik dat vervelend vond en als ik het lastig vind dat ik het gewoon moet zeggen want dan laat hij me met rust. Maar het was al erg laat enzo dus hij stelde voor om het vandaag verder te bespreken.

Bleh ik ben ook gewoon best wel een beetje pissig. Hij geeft eigenlijk heel duidelijke signalen af (zoekt steeds contact met mij, vraagt of ik naar een feestje kom waar hij ook naartoe gaat, liked m'n Facebook foto's/updates, dat soort dingen) maar ondertussen wil hij zogenaamd niks van me. Ik snap dat niet zo.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Okt 2013 13:22

Re: Datetopic

Dat had ik laatst ook! Werd hij ook nog eens geïrriteerd dat ik aandacht van een ander kreeg. Toen dacht ik ook, ja doei, wat wil je nou. Ik zou ook pissig zijn. Hij zoekt weer veel contact, hij schemert door dat hij jou wil zien op die feestjes, hij geeft je aandacht en sorry hoor die signalen zijn nu niet in 1 lijn met wat hij zegt. En dan wil hij het ook nog verder bespreken. Op zich was het met die ene zin toch ook duidelijk.

Ik denk als het voor hem enkel "leuk" is (waarbij ik ook weer denk, wat bedoelt hij dan, leuk als in, fwb of leuk als in, gezellig vriendschappelijk) het inderdaad beter is om het contact te stoppen. Dit geeft jou enkel gevoelens en tranen.
<<

Nyx

Bericht 05 Okt 2013 15:02

Re: Datetopic

Mijn afspraak was gewoon met een vriend. Doen we wel vaker.

De buurman heb ik nu hoelang niet gesproken? Heel lang in ieder geval. Ik hoor hem nu wel met een vriend, want het is weer zo warm dat de balkondeur open kan, maar dat is eigenlijk alles. Maar ik zag net dat we er een nieuwe buurman bijkrijgen. :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers