Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Auto: Hatchback of Station? Of..?

<<

Anoniem304

Bericht 07 Jul 2015 09:00

Re: Auto: Hatchback of Station? Of..?

Pandora schreef:
Yadira schreef:
Silver schreef:
Haha daar zie ik ook al tegenop, vriend weet heel, zeker dat het wel meevalt, je bent een beetje langer zegt ie voor de rest is er niets anders aan...

Hij heeft gelijk haha. Voordeel van een station is dat de achterkant ook echt de achterkant is. Bij het achterraam is het ook de achterkant van de auto. Net als nu in de Golf.

Wij hebben een Sedan en dan zit er gewoon nog een compleet onzichtbare kofferbak aan de auto haha. Al moet ik zeggen dat dat me ook 100% meevalt.


Gewoon een kopen met parkeerhulp, ideaal :smile:

Ja, de piepjes hebben we uit haha. Ik kan niet zo goed tegen irritante piepjes als ik me moet concentreren. :smile:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 07 Jul 2015 12:25

Re: Auto: Hatchback of Station? Of..?

Mijn prius heeft een achteruitrijcamera. En kan zichzelf inparkeren automatisch. Zowel file als gewoon parkeren. Maar dat man ik zelf ondertussen sneller dus gebruik het nooit. :wink:
D. 💙14-01-2019💙
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 12:11

Bericht 16 Jul 2015 20:17

Re: Auto: Hatchback of Station? Of..?

Ik heb pas in mei dit jaar een 2e hands Volkswagen Up 5-deurs donkerblauw met Airco gekocht. Hij is nu net gisteren 2 jaar oud geworden. Het was wel een flinke investering, maar hij rijd superzuinig.
Ik heb met 1 tank benzine van 35 liter zo'n 650 km mee gereden, En ik ben blij met 5 deurs wel handiger en ik ben ook echt trots op mijn aanwinst
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers