Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij linkerhanden?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Jul 2015 15:27

Heb jij linkerhanden?

Of zijn klusjes in en rondom huis wel aan jou toebesteed?
<<

Anoniem154

Bericht 12 Jul 2015 15:29

Re: Heb jij linkerhanden?

Wat bedoel je met klusjes, een spijker in de muur slaan, een deur verven, een tafel in elkaar zetten, laminaat leggen...?
<<

Anoniem114

Bericht 12 Jul 2015 15:31

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik kan alles. Fotolijstjes ophangen, Ikea shizzle in elkaar zetten, schilderen, tegelen, laminaat leggen.

Oké sommige dingen duren erg lang. En het gaat doorgaans gepaard met enkele tirades, bloed, zweet en tranen... Maar ik kan het wel.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Jul 2015 15:31

Re: Heb jij linkerhanden?

Alles van dat. Wat doe je wel/wat doe je niet.
<<

Anoniem154

Bericht 12 Jul 2015 15:35

Re: Heb jij linkerhanden?

Schilderen, meubels in elkaar zetten, plamuren, laminaat leggen, dingen


Wil graag leren betegelen, over een paar weken oefenen met ons nieuwe toilet. Al kan ik natuurlijk beter bij een ander gaan oefenen natuurlijk :)
<<

Anoniem131

Bericht 12 Jul 2015 15:51

Re: Heb jij linkerhanden?

Nee. En geduld heb ik er ook niet voor en m'n vriend helaas ook niet. Gelukkig woon ik een redelijk nieuw huis en ken ik handige mensen.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2015 15:55

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik ben over het algemeen heel onhandig (hamers en spijkers zijn niet mijn ding), maar qua dingen in elkaar zetten (looove Ikea) en knutselen ben ik wel vrij handig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jul 2015 16:02

Re: Heb jij linkerhanden?

Nee, ik doe niet zoveel. Ik zal het vast wel kunnen maar ik weet gewoon niet welke tools ik voor welke klus ik moet gebruiken. Mijn man is ook hopeloos. Gelukkig handige familie om ons heen en een instapklaar huis gekocht.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 12 Jul 2015 16:35

Re: Heb jij linkerhanden?

Nee, ik kan en doe best veel.
Mijn man is nog handiger. Sommige dingen durf ik niet en die kan hij dan mooi doen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem181

Bericht 12 Jul 2015 16:39

Re: Heb jij linkerhanden?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 07 Feb 2016 23:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Jul 2015 16:43

Re: Heb jij linkerhanden?

Geen idee. M'n man is superhandig en doet/maakt/repareert alles in huis. Ik loop dus nooit tegen iets aan. Volgens mij ben ik niet onhandig, wel ongeduldig. Dingen gaan bij mij wel eens mis omdat ik het te snel/slordig doe/geen zin meer heb.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Jul 2015 19:16

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik doe de klusjes in huis. Mijn vriend is daar totaal niet voor gemaakt.

Timmeren (iets ophangen en meubels maken) kan ik, schilderen, zagen, elektra etc. heb ik allemaal geleerd van een hele handige en ervaren vader. Vloeren leggen en tegelen kan ik ook.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem118

Bericht 15 Jul 2015 20:29

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik kan werkelijk waar niks. Mijn man ook vrij weinig. Dus je kunt je voorstellen hoeveel klusjes er hier nog liggen te wachten sinds onze intrek in 2009 :omg:

Nu ik volledig thuis ben wil ik wel graag het een en ander gaan leren. Ik heb gelukkig een superhandige vader, die mij vast wel wil assisteren. Eens kijken hoe het zit met die handen van mij.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Jul 2015 20:39

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik ben wel redelijk handig, ik bedenk vaak zelf oplossingen voor dingen en dan timmer ik ze zelf, soms met behulp van mijn vader. Laminaat leggen kan ik goed, ik deed het samen met A., die liep maar te vloeken en te tieren. Na aantal uur heb ik hem weggestuurd, we hadden ongeveer 1/4 van de kamer gedaan, in de daarop volgende uren heb ik de rest van de kamer zelf gedaan inclusief de plintjes, alleen ging echt veel makkelijker en sneller :palm: .

Ook schilderklusjes in huis heb ik vaak zelf gedaan, ikeadingen in elkaar zetten doe ik zelf. Ik kan aardig overweg met hamer, boor, zaag etc.
<<

Anoniem137

Bericht 15 Jul 2015 20:49

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik heb geen linkerhanden, maar zie wel altijd tegen dingen op. We zitten al een paar maanden tegen een flinke verfklus hier in huis aan te hikken, eigenlijk alleen omdat er geschuurd moet worden en we die stofbende niet zien zitten. Handig ben ik op zich wel, maar ik zou dingen liever uitbesteden.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Jul 2015 21:35

Re: Heb jij linkerhanden?

Schilderen, behangen, Ikea zooi in elkaar zetten vind ik echt geen probleem, maar ik zie mezelf nog niet zo snel tegelen of een muurtje slopen en opnieuw opbouwen (met elektra er in en zo).
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Jul 2015 07:58

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik denk dat ik niet geheel onhandig ben, maar heb wel minder geduld. In de tijd van m'n ex deed hij al die dingen, nu vaak m'n broertje of vader..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2015 09:14

Re: Heb jij linkerhanden?

Ik kan heel veel, maar ik laat het graag aan m`n vriend over. Een man met twee linkerhanden vind ik ook echt heel onaantrekkelijk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Jul 2015 10:05

Re: Heb jij linkerhanden?

Als ik niet weet hoe ik een klusje moet oplossen dan heb ik al geen zin om er aan te beginnen en dat uit te zoeken. Gelukkig is mijn vriend wat handiger en creatiever daarin. En we hebben een hele handige buurman die we weleens om advies vragen.

Het is dus meer een soort gemakzucht dan dat ik het echt niet kan.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem118

Bericht 16 Jul 2015 11:11

Re: Heb jij linkerhanden?

Teun schreef:Als ik niet weet hoe ik een klusje moet oplossen dan heb ik al geen zin om er aan te beginnen en dat uit te zoeken. Gelukkig is mijn vriend wat handiger en creatiever daarin. En we hebben een hele handige buurman die we weleens om advies vragen.

Het is dus meer een soort gemakzucht dan dat ik het echt niet kan.


Dat heb ik ook wel ja. Misschien kan ik meer dan ik denk maar ik heb er allemaal geen interesse voor.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers