Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Jul 2015 19:15

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Leukst; boodschappen
Minst leuk; de badkamer
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Jul 2015 20:48

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Leukst: dweilen, ramen wassen
Minst leuk: de badkamer, stofzuigen
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 13 Jul 2015 21:01

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Leukst: keuken poetsen, tuin werken en stofzuigen.
Minst leuk: kalkaanslag in de badkamer en de was opvouwen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem142

Bericht 13 Jul 2015 21:16

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Leukst: de was
Minst leuk: stofzuigen en dweilen
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Jul 2015 21:17

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Leukst: stofzuigen en dweilen
Minst leuk: de badkamer en afwas
<<

Anoniem147

Bericht 14 Jul 2015 09:39

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Minst leuke: De was doen, afwasmachine (in en uit), de badkamer en toilet poetsen (echt vreselijk werk).

'Leukste': Stofzuigen, het bed afhalen en opmaken, afstoffen en napoetsen met nat.

Waarschijnlijk omdat die drie dingen het kortste duren. Ik ben echt een slechte poetsvrouw.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Jul 2015 10:23

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Minst leuk: stofzuigen en afwassen (doe ik dan ook nooit)

Leukst: strijken. Ik strijk alles. Heerlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 14 Jul 2015 12:22

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Vroeger vond ik strijken ook heerlijk, want dan kon ik ondertussen series kijken. Nu is er wat minder lol aan, want Lotte en Niels willen liever andere dingen kijken...

Ik kan werkelijk waar geen enkel huishoudelijk klusje bedenken wat ik enigszins leuk vind...
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem255

Bericht 14 Jul 2015 13:20

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

MrsMath schreef:Vroeger vond ik strijken ook heerlijk, want dan kon ik ondertussen series kijken. Nu is er wat minder lol aan, want Lotte en Niels willen liever andere dingen kijken...

Ik kan werkelijk waar geen enkel huishoudelijk klusje bedenken wat ik enigszins leuk vind...


Haha, ik ook niet!
Als ik perse moet kiezen, dan kies ik voor opruimen en poetsen (alles afstoffen/vochtige doek).
Dat is nog wel om te doen. Maar verder.... :suspect:
<<

Anoniem134

Bericht 14 Jul 2015 14:28

Re: Leuk/minst leuk huishoudelijk klusje

Het enige wat ik echt niet leuk vind is de badkamer. Verder vind ik alles geloof ik wel leuk om te doen. Tijdens strijken kom ik echt tot rust, meestal doe ik dat 's ochtends vroeg zodra mijn man uit bed gaat dan slapen de meiden nog lekker en kan ik in alle stilte strijken.

Ik zorg trouwens wel altijd dat ik alle huishoudelijke dingen vroeg in de ochtend doe zodat ik daarna alle tijd heb om wat leuks te doen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers