Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autocorrect

<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 02 Okt 2013 22:09

Re: Autocorrect

Jaa SuzieQ, dat heb ik ook ooit gehad! Ik vroeg aan een vriendin, hoe gaat het met je saté? Terwijl ik dus date wilde zeggen. En zij was echt heeeeeelemaal verbaasd, hoe weet jij nou weer dat ik nasi aan het maken ben? Dus dat was wel een mooi toeval.

Een heeeel groot misverstand heb ik ooit gehad doordat ik een heel verhaal aan het typen was, maar mijn telefoon van 'iemand', 'Ozman' (een naam van een jongen) maakte. Die jongen woont in het buitenland, maar ik ken hem juist via dat meisje. Dus terwijl ik gewoon wilde zeggen dat iemand in de bus zat te roken, dacht zij dat ik haar vriend uit het buitenland was tegen gekomen in die bus, en dat ik toen ook nog van alles beleefd had. Dus dat was echt een heel bijzonder verhaal, en ik had eerst niet door dat ik een fout had gemaakt, dus dat was echt een half uur lang misverstand.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 02 Okt 2013 22:16

Re: Autocorrect

Oh echt, ik zit te huilen bij die site van buzzfeed. Vooral die epic penis.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 02 Okt 2013 22:17

Re: Autocorrect

Niet echt een Autocorrectdingetje maar ik heb er wel erg om kunnen lachen. Iemands oud tante was helaas overleden. Om haar Amerikaanse familie op de hoogte te stellen stuurde ze via haar telefoon iedereen een berichtje dat deze vrouw was overleden. 'I let you know that bladiebladla... LOL."

Haar tienerzoon kreeg het bericht ook en belde haar meteen op met de vraag wat daar zo grappig aan was. Zij boos, want zo grappig is dat natuurlijk niet. Die zoon legt haar uit LOL wat het betekent.. Zij dacht dat het Lots Of Love betekende. :lol:
<<

Anoniem57

Bericht 02 Okt 2013 22:18

Re: Autocorrect

Oh jeetje ik heb er zo al 3 gelezen hier waar ik helemaal stuk om ga! Traaaaanen over m'n wangen!
<<

Anoniem10

Bericht 02 Okt 2013 22:20

Re: Autocorrect

SoGood schreef:Niet echt een Autocorrectdingetje maar ik heb er wel erg om kunnen lachen. Iemands oud tante was helaas overleden. Om haar Amerikaanse familie op de hoogte te stellen stuurde ze via haar telefoon iedereen een berichtje dat deze vrouw was overleden. 'I let you know that bladiebladla... LOL."

Haar tienerzoon kreeg het bericht ook en belde haar meteen op met de vraag wat daar zo grappig aan was. Zij boos, want zo grappig is dat natuurlijk niet. Die zoon legt haar uit LOL wat het betekent.. Zij dacht dat het Lots Of Love betekende. :lol:


Jaaa! Die is ook zo grappig! Heb toen ook zo hard gelachen! Net zoals een moeder die appte WTF en dacht dat het Well thats fantastic betekende :laughcry:
<<

Anoniem57

Bericht 02 Okt 2013 22:36

Re: Autocorrect

Oh mijn god die buzzfeed, het is goed dat ik al in bad lig want m'n hele gezicht is doornat van de tranen!
<<

Anoniem111

Bericht 02 Okt 2013 22:58

Re: Autocorrect

Ik lach me soms kapot om m'n telefoon. In een boodschappenlijstje voor m'n vriend: ik wilde typen 'Smeerboter voor op brood' en daar maakte m'n iPhone van 'smeerboel voor op brood'. :angel:
<<

Anoniem58

Bericht 03 Okt 2013 10:50

Re: Autocorrect

Hahaha ik heb er ook al een paar in het topic gelezen waar ik ect hardop heb om moeten lachen. Die site bekijk ik maar niet, ik moet zo weg haha!
Overigens moet ik mijn iPad ook in de gaten houden. Ik krijg papjes ipv appjes en als ik in het Engels conductor wil schrijven maakt hij er conducteur van, en dat is net even iets anders.
Ik heb ook al eens eerst de goden moeten verzorgen voor ik ergens heen ging (honden) toen kreeg ik heel lang niets terug van mijn vriendin en dat vond ik raar, dus ik checkte m'n berichtje en zag het dus pas.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 03 Okt 2013 11:13

Re: Autocorrect

Haha ja zo stuurde ik laatst naar mijn vader "Ik ben nu hoer" in plaats van "Ik ben nu hier".
<<

Artemis

Bericht 03 Okt 2013 11:27

Re: Autocorrect

IK wilde iets typen over abortus. Daar maakte autocorrect Aboutaleb van....

Dus als er nog iemand Aboutaleb wil plegen...... :thumbup:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 11:28

Re: Autocorrect

Sugarfall schreef:Haha ja zo stuurde ik laatst naar mijn vader "Ik ben nu hoer" in plaats van "Ik ben nu hier".

Het is toch belangrijk om je ouders op de hoogte te houden van een carrièreswitch :lol:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 11:28

Re: Autocorrect

Artemis schreef:IK wilde iets typen over abortus. Daar maakte autocorrect Aboutaleb van....

Dus als er nog iemand Aboutaleb wil plegen...... :thumbup:

Nee dank je, ik ben principieel tegen Aboutaleb :cheering:
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 03 Okt 2013 11:36

Re: Autocorrect

Hahah precies SuperGrover! :cheering:

Hij maakt er bij mij ook heel vaak Aboutaleb van inderdaad, ook bij woorden die er helemaal niet op likken.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 03 Okt 2013 11:37

Re: Autocorrect

Daar gaan we alweer haha, ik bedoel lijken!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 12:11

Re: Autocorrect

Ooh dat likken doet me denken aan liefdesadvies dat ik ooit gaf aan een vriendin. Zij vertelde over iets dat haar crush op facebook had gezet en wat ze nu moest doen. Toen antwoordde ik met iets als: Gewoon likken, en iets grappigs zeggen, kijken of hij daarop reageert.
<<

Artemis

Bericht 03 Okt 2013 12:29

Re: Autocorrect

SuperGrover schreef:Ooh dat likken doet me denken aan liefdesadvies dat ik ooit gaf aan een vriendin. Zij vertelde over iets dat haar crush op facebook had gezet en wat ze nu moest doen. Toen antwoordde ik met iets als: Gewoon likken, en iets grappigs zeggen, kijken of hij daarop reageert.

:lol:

Bij twijfel is likken altijd goed
<<

Anoniem91

Bericht 03 Okt 2013 12:33

Re: Autocorrect

Artemis schreef:
SuperGrover schreef:Ooh dat likken doet me denken aan liefdesadvies dat ik ooit gaf aan een vriendin. Zij vertelde over iets dat haar crush op facebook had gezet en wat ze nu moest doen. Toen antwoordde ik met iets als: Gewoon likken, en iets grappigs zeggen, kijken of hij daarop reageert.

:lol:

Bij twijfel is likken altijd goed


:thumbup:
<<

Anoniem 53

Bericht 03 Okt 2013 12:41

Re: Autocorrect

Sorella schreef:Tijdje geleden kreeg ik deze site onder ogen, ik had net mijn make-up opgebracht maar dat kan daarna weer opnieuw gedaan worden. De tranen liepen over mijn wangen!

http://www.buzzfeed.com/jessicamisener/ ... ggles-ever

Bedankt hè, ik ben blij dat ik nog make up loos ben. :lol: :lol:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 03 Okt 2013 13:33

Re: Autocorrect

Weetjewel schreef:
Artemis schreef:
SuperGrover schreef:Ooh dat likken doet me denken aan liefdesadvies dat ik ooit gaf aan een vriendin. Zij vertelde over iets dat haar crush op facebook had gezet en wat ze nu moest doen. Toen antwoordde ik met iets als: Gewoon likken, en iets grappigs zeggen, kijken of hij daarop reageert.

:lol:

Bij twijfel is likken altijd goed


:thumbup:

En je krijgt er vast een reactie op :cheers:
<<

Anoniem19

Bericht 03 Okt 2013 13:36

Re: Autocorrect

Ik typte net naar Harrison de naam van haar vriend en daar maakte mijn telefoon "Tarzan" van :lol:
<<

Blij

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:09

Woonplaats: Zwaag

Bericht 03 Okt 2013 13:37

Re: Autocorrect

Auxo schreef:
Sorella schreef:Tijdje geleden kreeg ik deze site onder ogen, ik had net mijn make-up opgebracht maar dat kan daarna weer opnieuw gedaan worden. De tranen liepen over mijn wangen!

http://www.buzzfeed.com/jessicamisener/ ... ggles-ever

Bedankt hè, ik ben blij dat ik nog make up loos ben. :lol: :lol:


Ik had ook de tranen over mijn wangen lopen.
Dat likken is ook heel grappig ja haha :lol:
<<

Anoniem23

Bericht 03 Okt 2013 13:54

Re: Autocorrect

Hahaha, hij is ook best wel een Tarzan, haha!

Hahahaha, skittletits. Hahaha.
<<

Anoniem58

Bericht 04 Okt 2013 07:15

Re: Autocorrect

Die site is geniaal. Lig echt al een kwartier in een deuk en Christian maar zeggen:"niet lachen!!"
<<

Anoniem33

Bericht 04 Okt 2013 19:38

Re: Autocorrect

Darcy schreef:Ik stuurde ooit een bericht naar een meisje dat Ines heette. Schreef dat ding Hey hoer :nopompom:


Dit heb ik gister gelezen en net vertelde ik het mijn man en lag ik weer helemaal dubbel!!!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers