Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2015 21:13

Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

https://view.publitas.com/85/68241/phot ... in1000.jpg

Lijkt me ideaal voor fijne stoffen. Ik had ooit een trucje gezien dat je dmv een plantenspuit water op de kleding moet spuiten en dan droog fohnen. Nou dat heb ik gedaan en het hielp niet.

Dus wie heeft dat ding en werkt die?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 10:12

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Heb 2 Blokkers gebeld en die hadden ze niet. Vandaag de 3e gebeld, ze hadden er nog 1 en die houden ze achter. Lijkt me ideaal! Strijken vind ik niks, dus dit zou een goed alternatief kunnen zijn met name voor de fijne stoffen die je eigenlijk niet echt kunt strijken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 08 Jul 2015 19:24

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Wil je laten weten of het werkt? Ben wel benieuwd :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 20:36

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Ga ik doen :yes: . Kon geen reviews vinden en ach het is maar € 9,00 dus als het werkt is het heel mooi meegenomen. Online was die uitverkocht. Door reviews te zoeken zag ik wel veel anderen, maar een stuk duurder en groter ook. Deze is lekker compact!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2015 13:36

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Net getest, prima ding dus je kan die gerust kopen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 09 Jul 2015 17:23

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Hoe werkt die precies? Want moet je dan niet alsnog je kleding strijken?
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2015 23:12

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Er zit een borstel op die je op dat mondstuk dient te klikken en daar gaat dan de stoom doorheen zeg maar. Dan ga je langzaam over de stof heen en voila weg kreukels en vouwen.

Ik denk niet dat strijken nodig is, want is volgens mij bedoeld als alternatief ervoor. Met strijken heb je 2 dingen nodig, neemt ook ruimte in. Ik heb een blousje van mezelf van een fijne stof ermee gedaan en een poloshirt van mijn man wat ook ideaal ging. Beide kreukvrij! Denk dat het heel handig is voor satijnenstoffen.

Ga er morgen een nette blouse van mijn man mee doen en dan met de zachte borstel dus ik laat het weten.

Er zit ook een pluizenborstel bij die ipv van die andere kan gebruiken. Dat voelt net zo aan als zo'n ding waarmee je pluizen (de naam zegt het natuurlijk al) en haren weg kan halen. Zal die er eens op doen om te zien of dat ook goed werkt.

Je zou hem kunnen kopen, als je niet tevreden bent kan je gewoon terug gaan en zeggen dat die bij niet goed werkt. Je krijgt je geld dan wel terug denk ik. Maar ik denk dat dat je het wel goed vind.

Zal wel eerst even naar Blokkers bellen aangezien ze gauw op zijn. Ik had geluk, 3 maal scheepsrecht en het was de laatste.

Nadeel is dat je een lamme arm ervan kan krijgen als je het precies wilt doen dus te lang bezig bent. Ik ondersteun mijn arm waarmee ik dat ding gebruik met de niet werkende arm/hand of ga erbij zitten. Pas op voor de stoom, want da's zeer heet!

Verder prima ding hoor en voor de prijs hoef je het niet te laten!
<<

Anoniem167

Bericht 09 Jul 2015 23:51

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Maar is strijken dan niet praktischer? Of is dit meer voor producten die je niet kunt strijken?
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2015 10:02

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Zie hierboven.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 10 Jul 2015 20:27

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

ik sluit me aan bij de reactie van Pippa. Lijkt me niet dat het heel erg snel en easy gaat zoals ik je verhaal lees.
Met mijn stoomgenerator heb ik denk ik hetzelfde effect en je vliegt zo door je strijk heen.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jul 2015 21:43

Re: Blokker;Kledingstomer. Wie heeft die?

Is ook wennen voor mij he het kan sneller. Ik vind het ideaal.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31