Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat schrijf je

<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2015 13:10

Wat schrijf je

in een kaartje aan iemand die ongeneeslijk ziek is?
Sterkte alleen vind ik zo kaal. Het betreft een persoon in de inner familie maar ik heb er weinig contact mee maar wil wel laten weten dat ik aan haar denk en eventueel ook wel wil langskomen.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Jul 2015 13:12

Re: Wat schrijf je

Precies dat. Dat je ondanks het weinige contact, veel aan haar denkt, langs wilt komen en haar sterkte wens en als je iets kunt doen, je klaar staat.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jul 2015 13:13

Re: Wat schrijf je

Francaise, wat verdrietig.
Ik denk dat je al een heel eind komt als je in het kaartje zet wat je hier nu schrijft. Dat je aan haar denkt en gauw eens langskomt.
<<

Anoniem163

Bericht 08 Jul 2015 13:45

Re: Wat schrijf je

Opschrijven wat je denkt zodat het oprecht is en uit je hart komt :hug:
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2015 18:08

Re: Wat schrijf je

Maar is dat langs willen komen niet een soort 'aapjes kijken'? Ik zou ook niet op m'n ooms en tantes zitten te wachten waar ik anders nooit contact mee heb (op wat verjaardagen na). Aan de andere kant is het de zus van mijn vader en vind ik dat ik dat wel kenbaar moet maken want ze is wel heel erg op mij gesteld als we elkaar zien en omgekeerd ook.
<<

Anoniem149

Bericht 08 Jul 2015 18:46

Re: Wat schrijf je

Ik denk dat wat je hier schrijft prima is voor in een kaart. Ik vind zoiets ook lastig, schrijf dan meestal (gelukkig komt het niet heel vaak voor) vanuit mijn gevoel. Ik denk dat je dan nooit/zomaar niet iets verkeerds kan zeggen.

Sterkte Française!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 08 Jul 2015 20:02

Re: Wat schrijf je

Dat je klaar voor haar staat als ze behoefte heeft aan je gezelschap en verder wat je zelf schrijft. Sterkte met de aankomende tijd.
L2014 & H2017

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers