Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kos

<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 01 Sep 2013 16:53

Kos

Heeft iemand nog leuke tips voor excursies, restaurants, must sees etc?

Over een dikke week vertrekken mijn vriend en ik voor 13 dagen naar Kos. Natuurlijk hebben we e.e.a. al uitgezocht maar extra tips zijn altijd handig!
<<

Anoniem17

Bericht 01 Sep 2013 21:39

Re: Kos

Dagje Bodrum, hapje eten bij restaurant 'De Haven', jetskiën bij Papa's beach house, jeepsafari.. Dat zijn even de dingetjes die als eerste in mij op komen. Leuk hoor, Kos! Ik wil graag weer een keer terug.
<<

Anoniem103

Bericht 01 Sep 2013 21:40

Re: Kos

Zonsondergang op een terrasje met mooi uitzicht in Zia.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Sep 2013 12:04

Re: Kos

Het thermaal bad, aan de zuidzijde van het eiland. Ga wel 's morgens vroeg,d an is het nog rustig.
Waterpark
Idd, dagje Bodrum (in de haven regelen!)
Cocktails drinken bij XL in Kos-stad
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 02 Sep 2013 20:11

Re: Kos

Wij hadden via onze reisorganisatie op Kos een Griekse dag geboekt. We zijn toen met een busje de binnenlanden van het eiland in gereden en hebben wat oudere griekse dorpjes bekeken. In de avond hadden we ergens in zo'n dorpje op een groot terras een feestavond met eten en muziek en dans. Het terras lag bovenop een berg met uitzicht op de zonsondergang. Zeker een aanrader!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 02 Sep 2013 22:12

Re: Kos

Bedankt voor de tips!
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 03 Sep 2013 21:14

Re: Kos

Eten bjj Filarakia, keer naar het strand bjj Tigaki, mooi zandstrand! Leukd tent daar is Summertimes (geloof ik) Nederlandse eigenaresse.
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 03 Sep 2013 21:20

Re: Kos

Met de boot naar Nyssyros, vulkaaneiland. Laat je dit trouwens niet aansmeren door je reisorganisatie, maar regel dit gewoon zelf bij één van de vele kantoortjes in Kos-stad.
Verder inderdaad uit eten op het strand!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 05 Sep 2013 08:42

Re: Kos

Ik wilde net zeggen, voor NIET eten bij Filarakia... Mij te commercieel en té Nederlands maar dat ik natuurlijk persoonlijk.
Wij zochten meer de achteraf gelegen authentieke (voor zover je die kunt vinden in Kos Stad) Griekse restaurantjes op waar we heerlijke (en goedkoop!) hebben gegeten.

Fietsen huren is leuk, Dagtour naar Zia is leuk, met een boot naar het sponzen eiland (kan even niet meer op de naam komen) en natuurlijk mag de Jeep safari niet ontbreken!

Fijne vakantie!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 05 Sep 2013 08:43

Re: Kos

Henque schreef:Met de boot naar Nyssyros, vulkaaneiland. Laat je dit trouwens niet aansmeren door je reisorganisatie, maar regel dit gewoon zelf bij één van de vele kantoortjes in Kos-stad.
Verder inderdaad uit eten op het strand!


Wij hebben destijds een boottour geboekt bij één van de boten die daar in de Haven liggen. Veel goedkoper dan bij de reisorganisatie en je kunt ter plekke de boot bekijken en vaak hebben ze ook gastenboekjes liggen die je in kunt kijken om zo de reacties van klanten te lezen. Is ons toen heel goed bevallen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Sep 2013 08:49

Re: Kos

Pandora schreef:Ik wilde net zeggen, voor NIET eten bij Filarakia... Mij te commercieel en té Nederlands maar dat ik natuurlijk persoonlijk.
Wij zochten meer de achteraf gelegen authentieke (voor zover je die kunt vinden in Kos Stad) Griekse restaurantjes op waar we heerlijke (en goedkoop!) hebben gegeten.

Fietsen huren is leuk, Dagtour naar Zia is leuk, met een boot naar het sponzen eiland (kan even niet meer op de naam komen) en natuurlijk mag de Jeep safari niet ontbreken!

Fijne vakantie!


Kalymnos! 8-)

De kleine eilandjes rondom Kos per boot bezoeken is ook leuk ja! Wij zijn op een dag naar Kalymnos, Pserimos en Plati geweest. Bij Plati heerlijk gezwommen, op Kalymnos sponzenwinkel (toeristisssschh!) bezocht en bij Pserimos kon je zelf kiezen en hebben wij voornamelijk gezwommen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 05 Sep 2013 17:44

Re: Kos

Heeft er ook iemand een dagtripje naar Bodrum gemaakt? Ik lees op internet dat je bij aankomst je paspoort moet inleveren. Vind ik niet echt een fijn idee en zou het daar zelfs voor laten gaan.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers