Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stukje flosdraad zit vast...

<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jul 2015 11:34

Stukje flosdraad zit vast...

Iemand de ultieme tip hoe een stukje afgebroken flosdraad te verwijderen dat klem zit tussen twee kiezen???? :palm:
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 05 Jul 2015 11:41

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Met een tandenstoker of pincet als er een stukje uitsteekt.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2015 12:33

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Met een ander stukje flosdraad?
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Jul 2015 13:15

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Met pincet het meeste kunnen weghalen gelukkig. Tandenstoker past er niet tussen. Geprobeerd laatste beetje weg te halen met ander stukje flosdraad, maar dat is helaas geen succes gebleken, zit goed vast. Ik denk dat ik me er nu vooral aan erger dat ik weet dat er nog een klein stukje zit, ik heb er verder niet echt last van. Thanks voor de tips in ieder geval, zelf had ik niet aan een pincet gedacht.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Jul 2015 14:20

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Tandenborstel ook al geprobeerd? 1 met harde haren en dan vanaf de zijkant de borstel er in duwen ipv boven/onderaf. Dan duw je het naar je het stukje draad naar buiten toe.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 05 Jul 2015 14:48

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Probeer het eens met een kauwgom. Misschien blijft het erin plakken,dan kauwgom uitspugen.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Anoniem 146

Bericht 06 Jul 2015 09:18

Re: Stukje flosdraad zit vast...

Hij zal er vast tussenuit zijn nu, maar is een ragertje een optie?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron