Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Runkeeper vraag

<<

Anoniem186

Bericht 03 Jul 2015 08:38

Runkeeper vraag

Ik gebruik altijd runkeeper als ik ga hardlopen of skaten. Maar ik begrijp die calorieënmeting niet. Net ook, 13 km wezen skaten, staat er dat ik 406 kcal heb verbrand. Maar als ik hem dan op sla, dan haalt tie er opeens weer een hoop vanaf, nu staat tie op 332. Iemand een idee hoe dat kan?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11328

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Jul 2015 20:58

Re: Runkeeper vraag

Heb je stil gestaan onderweg?

Sowieso vind ik calorie meting gek als er geen hartslag gemeten wordt. Zo'n app maakt dan een inschatting.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Jul 2015 08:08

Re: Runkeeper vraag

Haha ja je hebt stil gestaan omdat je verdwaald was toch?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem147

Bericht 04 Jul 2015 08:49

Re: Runkeeper vraag

Dat vind ik ook een nadeel van Runkeeper. Als je hem pauzeert en vervolgens ga je verder dan neemt hij die tijd dat je hem hebt gepauzeerd toch mee.

Ik was een keer gaan fietsen, best een eind. Runkeeper erbij. Toen kwam ik langs een winkelcentrum en had nog wat spulletjes nodig. Dus even gepauzeerd, rondje gelopen en toen ik verder ging fietsen hem weer aangezet. Echt mijn hele tijd was gekelderd (omdat ik natuurlijk had gewandeld in het winkelcentrum i.p.v. gefiets) en ineens klopte er helemaal niets meer van de tijd/Kcal verbranding en weet ik wat allemaal haha.

Misschien ook zoiets?
<<

Anoniem127

Bericht 05 Jul 2015 22:48

Re: Runkeeper vraag

Ik heb vandaag een eind gewandeld en een eind gefietst. Bij het wandelen heb ik de pauzeknop gebruikt, maar bleef alle info na opslaan hetzelfde. Bij het fietsen heb ik niet gepauzeerd en werden de verbrande calorieën minder na opslaan, de afstand bleef volgens mij wel hetzelfde.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jul 2015 05:45

Re: Runkeeper vraag

Dat heb ik ook altijd met die calorieën, vet irritant! Snap niet hoe dat kan, ik heb dan ook niet stilgestaan ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2015 06:16

Re: Runkeeper vraag

Runkeeper heeft gewoon een FAQ ;)

https://support.runkeeper.com/hc/en-us/ ... alculated-

Toen ik net Runkeeper deed was het verschil soms wel meer dan 100 kcal. Toen heb ik het ook opgezocht. Inmiddels is het verschil niet zo groot meer.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers