Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pret Inn Malden

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jul 2015 20:45

Pret Inn Malden

Aangezien wij morgen met de kinderen een dagje de hitte willen ontvluchten, ben ik op zoek gegaan naar een indoor speeltuin met airco. Na wat googlen, kwam ik uit op 'Pret Inn'. Een indoor speeltuin met Wifi en airco.

Wie is hier wel eens geweest en wat zijn jullie ervaringen?

Een zwembad is niet ideaal, omdat mijn man bereikbaarheidsdienst heeft.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 03 Jul 2015 20:47

Re: Pret Inn Malden

Het is bij ons in de buurt, we zijn er zelf nog niet geweest. Maar de ervaringen van mensen om mij heen zijn heel positief!
Al is het er wel vaak al vroeg 'vol', maar dat wordt op Facebook aangegeven geloof ik...
<<

Anoniem136

Bericht 03 Jul 2015 20:52

Re: Pret Inn Malden

Ik ben er zelf nooit geweest maar mijn vriend de laatste maanden een aantal keer met de kinderen, de oudste is er geweest met kinderfeestje en ze hadden er schoolreisje. De kinderen en mijn vriend zijn heel enthousiast, ze hebben zich er prima vermaakt. Ik heb toevallig eerder vanavond op de site gekeken of ze airco hadden, voor morgen ook haha, maar wij gaan uiteindelijk naar de bioscoop.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jul 2015 21:11

Re: Pret Inn Malden

Fijn dat jullie goede ervaringen hebben (gehoord).

Bioscoop hebben wij ook overwogen, maar mijn man heeft bereikbaarheidsdienst van zijn werk en moet dus telefonisch bereikbaar zijn. Dat is in de bios wat lastig. Verder gaat onze zoon het ook niet trekken, anderhalf uur stil op een stoel zitten. 10 minuten is al een unicum.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem171

Bericht 03 Jul 2015 22:14

Re: Pret Inn Malden

En schateiland Zeumeren? Waren wij vandaag met het partijtje van onze zoon. Het was heerlijk koel en kids hebben zich heel erg goed vermaakt.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 03 Jul 2015 22:42

Re: Pret Inn Malden

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht, is wel een stuk dichterbij.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2015 21:28

Re: Pret Inn Malden

We zijn vandaag geweest en het was inderdaad hartstikke leuk. We waren er om half 10 en toen was het nog ontzettend rustig. De kinderen hebben van half 10 tot 16.00 zo'n beetje non-stop gespeeld. Ze hebben alleen 10 minuten pauze gehouden om poffertjes te eten. Voor een slok drinken moesten we ze zo'n beetje uit de ballenbak trekken.

Wij vonden het erg geslaagd en gaan zeker nog een keer terug.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem171

Bericht 04 Jul 2015 21:32

Re: Pret Inn Malden

Ben jij bij Malden geweest?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 04 Jul 2015 21:42

Re: Pret Inn Malden

Zijn in Malden geweest ja.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Papillio, Verde