Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn jullie klaar voor het warme weer?

<<

Anoniem114

Bericht 02 Jul 2015 14:36

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Jaa ik heb hier ook zo'n mormel lopen met een onwijs dikke vacht, die gaat rustig onder een straal water staan. Arm beest.. En ze heeft ook nog 's zo'n donkere vacht! Maar goed, tegelijkertijd komt ze ook gewoon nog knuffelen en dan liefst helemaal tegen je aan in je armen haha.

Hier wordt vooral de ingewikkelde bevroren flessen gewaardeerd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jul 2015 14:54

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

hier is het beneden 26 graden en boven gelukkig "maar" 25 was eerst 35, heb net de airco boven aangezet.

Onze katten hebben het ook warm geef ze ook ijsklontjes in hun drinken. En 1 ligt steeds in de badkuip en de andere op natte handdoeken
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Jul 2015 14:58

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik blijf toch maar binnen. Begin van de middag even buiten gezeten maar het is hier op het balkon gewoon echt niet te doen. Om m'n dochtertje dan daar in een badje te zetten lijkt me ook niet heel fijn.
Binnen is het goed uit te houden (25 graden).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem163

Bericht 02 Jul 2015 15:08

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier is het gaan waaien, heerlijk!
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 02 Jul 2015 15:31

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik lees de topic titel de hele tijd als 'Zijn jullie klaar met het warme weer?' haha

Gelukkig hebben we op kantoor hele goede airco. Heb het zelfs bijna koud. Thuis met de ramen en deuren dicht is het ook goed te doen. In de zon hou ik het niet lang vol, zelfs onder de parasol had ik het gister na 10 minuten wel gezien,
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem167

Bericht 02 Jul 2015 15:35

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier geen zon meer en héél veel wind, was gewoon fris op de fiets in m'n lange jurk, heerlijk haha!
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Jul 2015 16:03

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Vanmorgen met T heerlijk buiten geweest, en nu na ons dutje zitten we maar voor de film. Buiten is het in de zon 37graden, hier in huis 24.5. Weinig wind en schaduw nu achter huis, dan maar binnen zitten.
T mag 2 weken niet zwemmen, dus heb weinig keus..
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jul 2015 17:02

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ja hoor, de 30 graden in de woonkamer is bereikt. Gatsie.

Als ik gewoon stil achter de pc zit is er niets aan het handje, maar als ik ook maar een beetje door de woonkamer wandel dan breekt het zweet me uit haha.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 02 Jul 2015 17:06

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier is het inmiddels aardig gaan waaien, alles staat tegen elkaar open en het is een lekkere temperatuur nu.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 02 Jul 2015 17:19

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb totaal geen last van het warme weer. Op kantoor is de temperatuur heerlijk, als ik tussendoor en 's middags naar buiten ga voelt het als vakantie. En mijn huisje is wonderbaarlijk heerlijk koel, graadje of 21 en daar hoef ik niks voor te doen :D
Enige jammere vind ik mijn auto. Het moment van instappen en het gloeiendhete stuur zijn minder prettigS :D
<<

Anoniem288

Bericht 02 Jul 2015 18:04

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem233

Bericht 02 Jul 2015 18:17

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Vanmorgen rond 10 uur gingen vriend en ik naar de supermarkt om boodschappen te doen, en daar hoorde ook ijs bij. Mooi dat dat dus hé-le-maal op was! Gelukkig werd het al snel weer bijgevuld en konden we nog snel wat mee grissen. In huis is het over het algemeen 27 graden, bloedjeheet! We doen lekker rustig aan en ik zet steeds flesjes water in de koelkast, want ik vind het belangrijk dat er genoeg gedronken wordt. Vriend was bezig in de tuin vanmiddag en heb hem echt een paar keer naar binnen geroepen.
Het is over het algemeen prima uit te houden, we zitten 's avonds rond een uur of 10 lekker in de tuin, dan is het echt genieten.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 02 Jul 2015 18:47

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik vind het heerlijk. Vanmiddag lekker in het park gezeten. Met die wind vind ik het prima uit te houden. Nu thuis heb ik ramen tegen elkaar openstaan zodat het door waait en goed te doen is.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Jul 2015 19:23

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Gisteren ging het nog wel, toen was ik vrij. Vandaag gewerkt en lig alleen maar te puffen nu. Niet te harden. Lig binnen op de bank voor de ventilator.
Man is indertussen een nog groter zwembad aan het bestellen, haha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem321

Bericht 03 Jul 2015 09:06

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Vannacht had ik voor het eerst last van de hitte.
De ellende is dat wij geen horren voor de ramen hebben waardoor we de ramen dicht moeten houden, anders stikt het van de muggen.
Ik had het snikheet en kon niet eens een laken verdragen.
Overdag vind ik het heerlijk. Gisteren was ik vrij, ik ben om 6 uur opgestaan en heb eerst het hoognodige in huis schoongemaakt. Iets voor 8 uur was ik klaar. Toen heb ik nog even boodschappen gedaan en de rest van de ochtend heb ik buiten in de schaduw doorgebracht aan de studie. Het was goed te doen.
Gistermiddag vond ik het echt wel heel warm, maar 'kalmte kan u redden!'.
<<

Anoniem185

Bericht 03 Jul 2015 09:32

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ik wordt een beetje gek op mijn werk. Er is geen airco in het ziekenhuis, dus het is 30 graden binnen als het niet meer is. De patiënten worden er ook vervelend van en die beseffen gewoon niet dat het voor ons ook warm is. Bellen om hun kussen om te laten draaien, ook degenen die het zelf kunnen. Bellen om dingen aan te geven waar ze zelf ook bij kunnen, gewoon vervelend gedrag omdat het zo warm is. Voor mij is het ook warm en ik werk al 10 dagen op rij. /klaagmodus uit.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2015 09:41

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Ivm de regen en onweersbuien hadden we alle ramen dicht, toen wist ik ook even niet meer waar ik het zoeken moest. Een laken kon ik ook niet verdragen.
Gister het tuindoek opgeruimd. Nu vrees ik dat het vandaag veel warmer gaat worden in huis.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Jul 2015 10:15

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Het is nu gewoon vies benauwd buiten. Die regen heeft gewoon niet veel goeds gedaan voor vandaag .
Kinderen zijn er vervelend onder, ik die er niet tegen kan.
Kan sowieso niet tegen warmte en hitte.
<<

Anoniem185

Bericht 04 Jul 2015 10:08

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Hier heeft het nog niet geregend?
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Jul 2015 12:11

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Vannacht 4.30 de ventilator nog maar even opgezocht. Ik zweette me kapot :nopompom:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Jul 2015 12:46

Re: Zijn jullie klaar voor het warme weer?

Nu nog in de schaduw op het balkon met een windje. Goed te doen! Om 14 uur werken, ik vrees met grote vrezen dat de cliënten niet zo gezellig zullen zijn..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers