Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijwilligerswerk

<<

Anoniem154

Bericht 16 Mei 2015 21:52

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Leuk jans. Hoe kom je daar ineens op?

Edit. Ik heb even gegoogled, en het is een soort 'maatjes' programma. Klopt dat?
Lijkt me ook interessant en leuk om te doen. Misschien dat ik mij ook aan ga melden.
<<

Anoniem186

Bericht 16 Mei 2015 23:50

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Wolbol, klopt. Daar is ook veel vraag naar. En naar vrijwilligers voor thuisadministratie ook. Dat vind ik wel wat voor jou!

Ja, ik vind het ook super leuk! Samen met een andere vrijwilliger ben ik het vanaf de grond toe aan het opzetten.
Ik wilde graag iets van vrijwilligerswerk gaan doen. Ik had in eerste instantie iets anders in gedachten, iets eenvoudigs. De teamleider vond me geschikter voor iets anders. Iets waar ik echt blij van word. En dat is dit geworden. Echt super leuk!
Het sluit ook mooi aan bij m'n achtergrond. Ik heb al eens eerder een nieuw project opgestart. En daarnaast ben ik m.aatschappelijk werkster. Dus die combinatie is perfect.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2015 08:05

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Harrison schreef:Ik zit in de technische commissie op mijn hockeyclub.
Eigenlijk zou ik er graag nog iets bij willen doen, bij eenzame ouderen langs oid. Daar moet ik eens werk van maken.


Ik weet dat ze bij het asiel in Hilversum een paar keer per week met wat dieren langs gaan bij ouderen voor een 'aaisessie'. Wellicht doen ze zoiets ook ergens in Amsterdam? Ik wil dat heel graag doen als ik terug in Nederland ben :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Mei 2015 08:32

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Susan schreef:Ik werk als fotograaf bij ..

Susan, wat een prachtig werk verrichten jullie. Het pasgeboren kindje van mijn vriendin is recentelijk overleden en jullie stichting was daar ook. Mijn vriendin heeft zoveel steun aan de foto's en het is zo'n mooie herinnering in zo'n moeilijke tijd. De fotograaf deed het zo rustig, respectvol en begripvol. Echt heel bijzonder., de foto's zijn prachtig geworden en zo puur. Echt veel respect voor jou en andere fotografen want wat moet dat soms intens moeilijk voor je zijn.
<<

Anoniem131

Bericht 17 Mei 2015 11:24

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Ja. Al jaren.

Jans: jij zit niet in het noorden?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Mei 2015 14:26

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Ja, ik maak een digitale nieuwsbrief voor een stichting die foto's maakt van te vroeg geboren kindjes.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Mei 2015 16:31

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Ja, ik begeleid twee gezinnen bij hun adminstratie. Een gezin van mij zit nu in de WSNP, de ander is net toegelaten tot het minnelijke traject. Het gaat bij beiden om flinke schulden helaas.
<<

Anoniem205

Bericht 17 Mei 2015 20:40

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Ilovethe90s schreef:Ja, ik maak een digitale nieuwsbrief voor een stichting die foto's maakt van te vroeg geboren kindjes.


En ik ben fotograaf en bestuurslid voor deze stichting
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mei 2015 22:04

Re: Doe jij vrijwilligerswerk?

Dank je wel, SoGood!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Jun 2015 21:40

Vrijwilligerswerk

Wie doet het? En wat?

Wij gaan als alles mee zit binnenkort verhuizen naar een andere provincie. Ik zal dan ontslag moeten nemen op mijn werk en ga daar waarschijnlijk voorlopig niet werken. Nou zat ik er aan te denken om bezoekvrijwilliger/maatje te worden voor een cliënt op mijn huidige werk die weinig contacten heeft. Ik zal toch nog regelmatig in mijn huidige woonplaats zijn (vooral in de weekenden) en kan dan best een uur of twee leuke activiteiten met haar ondernemen.
Ben benieuwd naar ervaringen!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Jun 2015 21:42

Re: Vrijwilligerswerk

Momenteel niks. Maar ik heb vrijwilligerswerk gedaan bij de Voorleesexpress, dat was leuk. En ik heb ook als vrijwilliger gewerkt bij de Zonnebloem, toen bezocht ik een oud vrouwtje. Dat was niet leuk, maar dat lag aan het vrouwtje en niet aan de Zonnebloem :)

Nu heb ik er geen tijd meer voor.
#teammaple🍁
<<

Anoniem205

Bericht 27 Jun 2015 21:43

Re: Vrijwilligerswerk

1x is wel genoeg :)
Laatst gewijzigd door Anoniem205 op 27 Jun 2015 22:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 27 Jun 2015 21:45

Re: Vrijwilligerswerk

Ik heb hem even samengevoegd met een recent topic over hetzelfde onderwerp.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Jun 2015 21:49

Re: Vrijwilligerswerk

ah dankje, ga ik alles even lezen!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 02 Jul 2015 21:45

Re: Vrijwilligerswerk

Ik ben vrijwilliger bij amnesty international. Wij zetten activiteiten op om aandacht voor mensenrechten te vragen. Kan afhankelijk van hoe druk ik ben zelf aangeven hoeveel tijd, en of ik tijd heb voor een bepaalde actie. De schrijfmarathon vind ik altijd het leukste en is ook het meeste werk. Deze wordt over de hele wereld op dezelfde dag gehouden.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 03 Jul 2015 12:06

Re: Vrijwilligerswerk

Ik ben vrijwilligster bij een lokale stichting die spullen verzamelen en "verloten" onder mensen die het niet breed hebben maar net boven het minimum site. En dus niet terecht kunnen bij de voedselbank. Ik help daar met het sorteren van alle spullen die binnen worden gebracht.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers