Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke deodorant?

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jun 2015 09:55

Welke deodorant?

Welke deodorant werk nu echt goed. Ik merk dat als het zo heet is ik toch meer ga zweten. Gebruik odorex voor ik ga slapen, maar zoek er nog 1 voor overdag.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2015 09:58

Re: Welke deodorant?

Rexona Cotton vind ik erg fijn.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 29 Jun 2015 10:48

Re: Welke deodorant?

Dove dead sea minerals vind ik erg fijn.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 29 Jun 2015 11:27

Re: Welke deodorant?

Louis Widmer deo crème. Te koop bij de meeste DA's
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem118

Bericht 29 Jun 2015 15:52

Re: Welke deodorant?

Rexona vind ik de fijnste. Eigenlijk alle varianten wel maar merk dat de rollers bij mij nog beter werken dan de spuitbussen. En ze hebben de beste,'geenwittevlekkenopjedonkerekleding' deo's wat mij betreft (clear aquarium heet ie geloof ik)
<<

Anoniem273

Bericht 29 Jun 2015 22:20

Re: Welke deodorant?

Thermen deodorant spray die 3-5 dagen werkt, een soort Syneo5 maar dan net ietsje goedkoper. Zo'n flesje lijkt duur maar je doet er onwijs lang mee. Werkt bij mij echt heel goed.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 30 Jun 2015 18:10

Re: Welke deodorant?

Ik kan tegen bijna geen ene deo. Heb een super gevoelige huid. De enige die goed werkt is Nivea pure invisible. Een aantal jaar geleden was ie opeens uit de winkels. Allerlei anderen geprobeerd. Niks waar ik tegen kan of wat werkt, echt waardeloos. Sinds een tijdje hebben ze hem bij de action. Echt super! Elke keer als ik daar kom neem ik er een mee. Zo heb ik voor de komende jaren een voorraad.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Jun 2015 22:03

Re: Welke deodorant?

Rexona inderdaad. En de stick van Dove vind ik ook heel fijn.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Jun 2015 23:31

Re: Welke deodorant?

Ik heb altijd een roller van Nivea. Ik geloof iets van dry comfort ofzo.
<<

Anoniem190

Bericht 01 Jul 2015 13:50

Re: Welke deodorant?

Ik zweet ook heel erg veel, vind het verschrikkelijk maar kan er ook niet echt iets goeds op vinden. Het is niet alleen dat het nat is maar ook erg ruikt, terwijl ik heel hygiënisch ben en ook goed om mijn etenswaren denk, eet ik een keer ui is het meteen nog erger. Ik zweet niet alleen veel onder de armen maar ook heel veel op mijn rug het loopt soms in straaltjes naar beneden, zonder enige inspanning. Ik schaam mij er erg voor en draag daarom in ze zomer altijd zwarte kleding zodat het niet zichtbaar is.
Ik heb nu vanmorgen van Rexona Maximum protection gekocht, een soort van stick. Tot op heden erg tevreden, deze geur blijft tenminste werken en nog geen klotsende oksels gehad. (nu doe ik ook erg weinig..)
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 02 Jul 2015 19:02

Re: Welke deodorant?

Hier was pas ook een topic over en toen raadde iemand lady speedstick aan, daar ben ik wel heel blij mee eigenlijk.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Jul 2015 21:30

Re: Welke deodorant?

http://www.sanex.nl/sanex-dermo-extra-control-2

Ik gebruik al jaren de Sanex Dermo Extra control (blauwe roller):
Sanex Dermo Extra Contol met Micro Talk werkt tot wel 48h uiterst effectief tegen transpiratie en lichaamsgeur. De formule, met Active Bioresponse, werkt tegen geurveroorzakende bacteriën terwijl de natuurlijke flora van de huid gerespecteerd blijft. Deze natuurlijke flora is essentieel om de huid beschermt en gezond te houden. Goedgekeurd door dermatologen.
Afbeelding
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 02 Jul 2015 22:14

Re: Welke deodorant?

Catnip schreef:Hier was pas ook een topic over en toen raadde iemand lady speedstick aan, daar ben ik wel heel blij mee eigenlijk.

Ik gebruik secret die is wel te vergelijken met lady speedstick.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Jul 2015 07:47

Re: Welke deodorant?

Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken welke ik het fijnst vind.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers