Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Jun 2015 19:40

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zo, dat was voorspelbaar..

Wel knap dat ze haar vingers nog kon bewegen trouwens :laughcry:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Jun 2015 20:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Hmmm zo voorspelbaar vond ik t nu niet...
Ja voor gtst wel, maar onrealistisch..
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Jun 2015 20:04

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lejow schreef:Zo, dat was voorspelbaar..

Wel knap dat ze haar vingers nog kon bewegen trouwens :laughcry:


Ik had zoiets inderdaad ook al wel verwacht.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jun 2015 20:19

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik zag hem niet aankomen

Moet zeggen dat ik momenteel niet echt volg. Dat hele ALS verhaal vind ik niet zo leuk. In dec een vriendin daaraan verloren
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Jun 2015 20:23

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wat is er gebeurd? Vanavond gemist namelijk..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem280

Bericht 12 Jun 2015 21:13

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Had hem vanmorgen al gezien.
Dacht ook toen Anton de gordijnen open deed en zo tegen Bianca zat te praten, die is er niet meer en vervolgens bleek het ook zo te zijn.
Vond het dus ook voorspelbaar.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 12 Jun 2015 21:31

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Bianca dood en Sjoerd heeft zichzelf aan, Bianca kan het echte verhaal niet meer vertellen. Ik voel weer een lange verhaallijn aankomen waarbij Sjoerd onterecht in de gevangenis zit.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Jun 2015 10:17

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Huh ik had echt niet gedacht dat Bianca nu ineens al dood zou gaan!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem255

Bericht 13 Jun 2015 11:51

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik had het ook niet verwacht!
Wel jammer ook. Maar dan zal Anton wel verliefd gaan worden op Linda Dekker ofzo. En haar dochter de advocaat van Sjoerd. Zoiets...
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 14 Jun 2015 11:52

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Is het al zeker dat Bianca dood is en niet bewusteloos?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 14 Jun 2015 12:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

spoilers
Spoiler: weergeven
Elvira Out verlaat GTST: Bianca sterft.


Elvira Out (foto) gaat GTST verlaten. In de aflevering van vanavond was tezien hoe Out’s personage Bianca Bouwhuis haar bewust zijn verliest. Op de officiele website van de RTL-soapserie zie je in de shortie van aankomende maandag hoe er geprobeerd word om Bianca te reanimeren maar dat hulp helaas telaat komt.
Bianca had de ziekte ALS, een ernstige spierziekte waaraan de patient uiteindelijk overlijdt.
Elvira speelde sinds december 2013 de rol van Bianca Bouwhuis, eerder werd de rol vertolkt door Cyntia Abma.

GTST Spoilers 15 t/m 19 juni
Maandag 15 juni
Anna krijgt de schrik van haar leven. Anton probeert te bevatten wat er gebeurd is. De machteloze Sjoerd stapelt leugen op leugen dat hij iemand in bescherming neemt. Lucas doet Vincent een belofte die hij niet waar kan maken. Sjors is bang dat Wiet niet sterk genoeg is voor de situatie waar ze in zit.
Dinsdag 16 juni
Nina probeert indruk te maken op Bing. Janine vindt het belangrijk om het bij te leggen met haar dochter. De politie gelooft Anna niet als zij een bekentenis komt doen. Anton reageert zijn onmacht af op de vriendin van zijn zoon. Wiet krijgt goed nieuws.
Woensdag 17 juni
Rikki ontdekt dat ze een desastreuze dubbele afspraak heeft en moet kiezen. Nina weet zeker dat ze door Bing bedonderd wordt. Jef wil er voor Maxime zijn als zij te horen krijgt wat er is gebeurd. Ondanks het verdriet neemt Vincent een positieve beslissing.
Donderdag 18 juni
Lucas krijgt een onweerstaanbaar buitenlands aanbod. Maxime komt in een wervelwind van emoties terecht. Anton is het niet eens met een keuze van Janine en Julia. Ludo blijkt een echte vriend te zijn. Vincent bijt zich vast in een reddingspoging.
Vrijdag 19 juni
Anton zondert zich af bij het zien van verdriet. Aysen bekent aan Jef dat ze problemen heeft. Rikki geniet met volle teugen van alle aandacht bij een sexy fotoshoot. Sjors is het niet met Rikki eens en laat dat onverbloemd merken. Sjoerd wil zijn moeder geen moment alleen laten. Maxime verschijnt ergens waar ze beter niet had kunnen zijn.
Maandag 22 juni:
Maxime dringt binnen in een aangrijpende situatie en gaat door het lint. Sjors en Tim ontdekken wat Maxime heeft gedaan. Wiet kan het niet aan als Anna wegloopt en met een jongen flirt. Thijs is woedend op Rikki, die haar ondoordachte keuze moet zien uit te leggen.
Dinsdag 23 juni:
Maxime is helemaal klaar met Tim en stelt hem een ultimatum. Om de vrede te herstellen, doet Vincent Maxime een aanbod. Op het werk is Anton niet voor rede vatbaar en dat heeft gevolgen. Thijs gaat over een grens om Rikki onder controle te houden.
Woensdag 24 juni:
Bing brengt zichzelf in het gevaar om Nina iets duidelijk te maken. Anna kan zich niet op haar werk concenteren en reageert dit af op klanten. Als Wiet zich hiermee bemoeit, is Anna er helemaal klaar mee. Tim onderneemt buiten Anton om een bemiddelingspoging.
Donderdag 25 juni:
Rikki voelt zich door Thijs verraden en dan doet hij er ook nog eens twee schepjes boven op. Lucas wordt overvallen door een plan van Vincent. Wiet heeft het moeilijk met Anna’s heftige dilemma en eist een duidelijke keuze.
Vrijdag 26 juni:
Ludo schrikt van het nieuws van Nina. Maxime hoopt dat Vincent terugkomt op zijn eerdere besluit, maar dan ontdekt ze hoe serieus hij is. Sacha is op zoek naar inspiratie voor een proefcolumn. Aysen moet bekennen dat ze ook wel eens helemaal opnieuw zou willen beginnen.
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 15 Jun 2015 11:08

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Thx Lenthe.

Dan denk ik ook dat Linda de nieuwe vriendin van Anton wordt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Jun 2015 14:53

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Wanneer is eigenlijk de cliffhanger?

Edit: Ik weet het al. 3 juli
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem255

Bericht 01 Jul 2015 09:54

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou... het acteertalent van Linda is er in elk geval niet beter op geworden...
<<

Anoniem110

Bericht 01 Jul 2015 10:00

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Mien schreef:Nou... het acteertalent van Linda is er in elk geval niet beter op geworden...

Ja echt he dat viel mij ook al op. Het is absoluut niet natuurlijk en overduidelijk gespeeld.
Vind er niks aan.
<<

Anoniem181

Bericht 01 Jul 2015 10:27

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Stuit schreef:
Mien schreef:Nou... het acteertalent van Linda is er in elk geval niet beter op geworden...

Ja echt he dat viel mij ook al op. Het is absoluut niet natuurlijk en overduidelijk gespeeld.
Vind er niks aan.


Dikke +1. Echt slecht zeg. Ik vind het geen aanwinst tot nu toe.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 01 Jul 2015 10:31

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nope! En ook Sascha kan er weinig van vind ik, het wordt ook niet echt beter nu ze meer is ingespeeld op haar medespelers.

Deze week was er eerst een super goed geacteerde scène met Maxime en Anton, en daarna deze prut. Groot contrast. Jammer, al snap ik dat Linda er misschien even in moet komen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Jul 2015 11:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind vooral dat er heel erg 'gerusht' wordt momenteel. Nina en Bing opeens en relatie, wat een flauwekul. Maxime die doordraait vanwege een vriendje. Bianca die opeens neervalt (om nog maar niet te spreken over die hele snelle week dat ze de moord bekende, nadat het weken is uitgemelkt over Wiet). De eeuwig slecht geacteerde en rare verhaallijn van Sascha, even een wip met Vincent en nu gaat hij ineens weg. Het lijkt wel alsof ze moesten inspelen op vertrek van mensen en opeens de verhaallijn moesten herschrijven, de logica lijkt er beetje vanaf. Vind Linda ook niet goed nee, hopelijk trekt dat bij, het is nog steeds mijn favoriete tijdsverdrijf.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 01 Jul 2015 20:41

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Het is vooral lekker makkelijk idd :) Als je een week niet ziet zit je er zo weer in.
Van mij mogen zowel Linda als Rover wel weer weg, vind ze nu al niets aan :P Ben wel heel benieuwd wat de volgende verhaallijn Sjoerd + Aysen gaat worden, gezien het voorstukje heb ik een vermoeden...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem280

Bericht 02 Jul 2015 08:37

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nou ben ik ook wel erg benieuwd. Zie het zo wel, hoef ik het vanavond niet te zien.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 02 Jul 2015 20:16

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik verbaas me toch iedere keer hoe die mensen in GTST aan hun baan komen... Een ouwe tang die eerst advocaat was en ineens hotelmanager bleek te zijn, twee kerels die ineens een sportschool slash bar openen zonder ervaring in de horeca of sportschool en nu ineens een muts die roept "50% korting" en dan meteen de vraag krijgt wanneer ze kan beginnen. Best knap, zonder sollicitatiegesprek of arbeidsvoorwaardengesprek.

Dat acteerwerk van die Babette van Veen is trouwens tenenkrommend slecht zeg.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Jul 2015 20:42

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja haha iemand die korting, en dus geld uitgeeft, van een ander wordt in 1x aangenomen.

Ik vraag me wel af wie bing nu in het vizier heeft...
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem280

Bericht 02 Jul 2015 23:05

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Zou het niet zijn ex zijn, waarvoor hij jaren geleden heeft vast gezeten, wegens inbraak.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Jul 2015 04:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Bing heeft toch een paar jaar geleden een kind verwerkt via eidonatie bij een vrouw? Die wellicht?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Jul 2015 05:54

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik vind dat altijd zo knap dat jullie je dingen van vroeger kunnen herinneren! Dit zijn voor mij meer gevalletjes van owja die ik nu hoor
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers