Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 29 Jun 2015 11:37

Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Zaterdag vlieg ik met Ryanair van Düsseldorf naar riga, en uiteraard later die week weer terug.

Op het moment kan ik niet zo goed lopen, en heb ik krukken en een rolstoel. Omdat het steeds iets beter gaat hoop ik dat ik het alleen met krukken af kan (en natuurlijk veel ov/taxi ter plekke). Weet iemand of ik deze gewoon naast mijn handbagagekoffertje mee kan nemen of dat ik dit van te voren moet aangeven of hiervoor moet betalen? Zelfde verhaal voor rolstoel, verwacht die thuis te laten maar mocht ik vrijdag toch twijfelen.... Vind de site echt waardeloos! Misschien kijk ik er wel overheen hoor, maar kan het niet zo snel vinden. Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 29 Jun 2015 11:53

Re: Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Ik zou ze bellen, dan weet je het zeker. Ik stel me nl voor dat krukken niet 'zomaar' zijn toegestaan en je bijvoorbeeld een doktersbewijs nodig hebt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Jun 2015 12:06

Re: Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Ik liep vorig jaar op krukken toen we op vakantie gingen en kon deze zonder problemen mee het vliegtuig in nemen als (extra) handbagage. Ik mocht alleen niet op een plaats bij de nooduitgang zitten.
Om een rolstoel mee te mogen nemen moet je dat volgens mij uiterlijk 24 uur vooraf aanmelden.
Wij vlogen trouwens niet met Ryanair maar ik neem aan dat je de krukken daar ook gewoon mag meenemen.

Succes en fijne vakantie alvast.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 29 Jun 2015 12:47

Re: Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Dank jullie voor de reacties

@sam: telefoonnummer wat ik gevonden heb krijg ik niemand te spreken, tijd in de wacht gestaan, toen werd de verbinding verbroken.... Contactformulier werkt ook niet.

@fiwen: dank je voor je reactie, jij hebt dit toen van te voren ook niet gemeld? En dank je, hoop ondanks alles toch op een leuke reis :)

Mijn vertrouwen in Ryanair is niet geweldig, mede doordat ik ze nu dus op geen enkele manier kan bereiken.... Goedkoop van a naar b komen en prima als er niets aan de hand is, maar hoop dat ze hier dus ook niet moeilijk over doen...
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 29 Jun 2015 19:24

Re: Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Nee ik heb het niet vooraf gemeld, gewoon aan de balie bij het inchecken een 'cabine' label gekregen en in het vliegtuig heb ik de krukken boven in de bagage kastjes gelegd.

Kun je niet even bellen met Ryanair?
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Chocolate

Noob

Berichten: 110

Geregistreerd: 13 Jun 2015 21:21

Bericht 29 Jun 2015 20:41

Re: Krukken mee in het vliegtuig (Ryanair)

Ik heb geprobeerd te bellen, 2 verschillende nummers. Bij de eerste was het tijd in de wacht en werd de verbinding verbroken. Bij de tweede was het dat ik zelf maar ophing, moest per minuut betalen met een maximum van 22,50, dat wordt me echt te gek. Twee telefoontjes zonder dat ik iemand gesproken heb was al meer dan vijf euro, heb dat bellen dus maar opgegeven.... Ik neem de gok maar gewoon, neem aan dat ze het niet kunnen weigeren, loop ten slotte ook liever zonder :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers