Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportvragen/dilemma

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Jun 2015 21:14

Sportvragen/dilemma

Ik ben nu een maandje aan het proefsporten bij een sportschool, ik mocht hier een maandje mee doen omdat iemand die ik ken hier lid is. We hebben een maand lang elke week ongeveer 2x per week groepslessen gevolgd. Dit was heel leuk en voelde ook goed. Deze sportschool zit alleen een dorp verderop, ik dacht: leuk een maandje gratis sporten en ik word hier toch nooit lid i.v.m de afstand. Ik woon zelf in de stad waar genoeg sportscholen te vinden zijn op fietsafstand (ongeveer 10 minuutjes fietsen). Nu is de maand voorbij en zit ik toch te twijfelen omdat het deze maand zo goed beviel. Ik heb een betrouwbaar sportmaatje gevonden in die persoon en dat is mij eigenlijk ook wel veel waard. Ik heb dat gewoon nodig denk ik, als er niemand op me wacht ben ik toch sneller geneigd om niet te gaan. Deze sportschool is wel wat duurder dan degene die bij mij in de stad zitten en dat auto rijden dat viel niet eens zo tegen (ik ben er ongeveer in 25 minuten) en doordat ik met de auto ga is het makkelijker voor mij. Ik zie fietsen dan weer als een extra opgave, ook al is het maar 10 minuutjes (naar de sportschool in de stad dan).

Ik ben nu dus aan het twijfelen wat ik zal doen.
+ Ik zie het auto rijden en betrouwbaar sportmaatje dus als voordeel.
- De afstand (al viel me die tot nu toe niet tegen) en de prijs als nadeel.

Hier dus wat vragen:
Hoeveel betaal jij per maand voor de sportschool?
Ga je alleen of met een maatje, en is deze ook betrouwbaar?
Ga je met de fiets of met de auto?
Hoeveel reistijd heb je?
Wat zou je mij aanraden :)?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 28 Jun 2015 22:11

Re: Sportvragen/dilemma

Hoeveel betaal jij per maand voor de sportschool? 27,50 euro voor onbeperkt groepslessen, geen fitness
Ga je alleen of met een maatje, en is deze ook betrouwbaar? Ik ga alleen. Ik ging een tijdje met mijn man, maar die is overgestapt op een andere school. Ik heb niet echt een maatje nodig, ik ga toch wel.
Ga je met de fiets of met de auto? Meestal met de fiets, als het regent met de auto.
Hoeveel reistijd heb je? 10 minuten fietsen, 3 minuten met de auto
Wat zou je mij aanraden :)? Ik merk aan je verhaal dat jij het sporten samen met een maatje heel fijn vindt, dus ik zou als ik jou was lid worden van de sportschool waar je nu een proefperiode hebt gesport.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Jun 2015 08:29

Re: Sportvragen/dilemma

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal voor je, want ik ben momenteel helemaal niet bij een sportschool. Maar ik zou het je zelf niet te moeilijk maken joh. Als dit nu goed bevalt, doe je het toch? En als je op een gegeven moment geen auto meer wilt rijden, of je maatje kapt er mee, of iets anders, dan zeg je toch weer op? Je zult wel een opzegtermijn hebben, maar dat is toch ook niet het einde van de wereld. Fijn dat je nu een goeie plek hebt gevonden!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers