Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke hardloop schoenen?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Jun 2015 13:49

Welke hardloop schoenen?

Ik heb hier twee paar die allebei fijn zitten.


Deze voelen heel stevig maar wel wat zwaarder: https://m.zalando.nl/nike-performance-r ... s-j11.html

Deze voelen minder stevig maar wel heel licht. Zijn bijna dezelfde schoenen als waar ik nu op loop: https://m.zalando.nl/adidas-performance ... ml?size=37

Iemand iets zinnigs er over te zeggen? Ik heb geen geld er voor over om naar een goede winkel te gaan.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11824

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jun 2015 20:45

Re: Welke hardloop schoenen?

Over de demping kan ik niks zeggen. Maar wat ik wel weet is dat of nike of adidias een smalle leest heeft en daardoor niet geschikt is voor brede voeten.

Verder snap ik je wel dat je geen geld over hebt voor duurdere schoenen, maar denk wel goedkoop is duurkoop.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Jun 2015 20:52

Re: Welke hardloop schoenen?

Ik neig dan toch naar de Nikes. Volgens mij valt Adidas idd iets smaller, ik heb positieve ervaring met Nikes en mijn voeten zijn normaal qua breedte. Ik heb de Nike Lunarfly 3 en die waren destijds ook maar 50 euro in de sale.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem211

Bericht 25 Jun 2015 06:01

Re: Welke hardloop schoenen?

Ik zou wel goede schoenen kopen met goede demping. Ik heb een blessure gehad door te lopen op schoenen met geen goede demping, dat wil je niet. Als dit goede demping is, ok. Maar hardloopschoenen voor €40 die goed zijn heb ik persoonlijk nog niet gezien.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jun 2015 07:50

Re: Welke hardloop schoenen?

Marilyn schreef:Ik zou wel goede schoenen kopen met goede demping. Ik heb een blessure gehad door te lopen op schoenen met geen goede demping, dat wil je niet. Als dit goede demping is, ok. Maar hardloopschoenen voor €40 die goed zijn heb ik persoonlijk nog niet gezien.


Ja helemaal mee eens. Echt, je kunt maar beter meer uitgeven aan echt goede schoenen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Jun 2015 18:40

Re: Welke hardloop schoenen?

Ik hoop dat het maar voor een paar maanden is omdat we graag een tweede willen. Daarom wil ik er gewoon geen groot bedrag aan uitgeven. Dat komt wel als het gezin compleet is :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem122

Bericht 26 Jun 2015 18:42

Re: Welke hardloop schoenen?

Dan zou ik op je oude schoenen blijven lopen als je daarop klachtenvrij loopt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Jun 2015 18:44

Re: Welke hardloop schoenen?

Spencer schreef:Ik hoop dat het maar voor een paar maanden is omdat we graag een tweede willen. Daarom wil ik er gewoon geen groot bedrag aan uitgeven. Dat komt wel als het gezin compleet is :)


Maar na je zwangerschap kun je toch gewoon weer verder lopen op de schoenen die je nu koopt??
❤ 7 juni 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Jun 2015 18:46

Re: Welke hardloop schoenen?

Nee de oude zijn kapot :(

En Vlissingen dat schijnt dus ook slecht te zijn.
R. 2013
D. 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Jun 2015 18:47

Re: Welke hardloop schoenen?

Bliss. Geen Vlissingen :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem205

Bericht 28 Jun 2015 19:08

Re: Welke hardloop schoenen?

Ik zou geen goedkope schoenen kopen, kijk anders of er iets bij hardloopwinkels in de uitverkoop te krijgen is?
Hier net weer nieuwe schoenen gekocht. Overigens kon ik na mijn zwangerschap nog wel op mijn oude schoenen lopen, maar dat komt omdat ik daar ook regelmatig op sportte.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Jun 2015 20:52

Re: Welke hardloop schoenen?

Spencer schreef:Ik hoop dat het maar voor een paar maanden is omdat we graag een tweede willen. Daarom wil ik er gewoon geen groot bedrag aan uitgeven. Dat komt wel als het gezin compleet is :)

Je kunt ook tijdens je zwangerschap blijven hardlopen of vind je dat eng? Snap ik hoor, heb ik ook.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Jun 2015 00:25

Re: Welke hardloop schoenen?

Vorige keer was ik heel misselijk en had ik heel snel last van mijn huppelepup gewricht. Ik sta/loop op het werk al de hele dag dus ik gok zomaar dat het me niet gaat lukken.

Vorige keer ben ik gelijk gestopt omdat ik het eng vond maar nu zou ik het wel durven denk ik.

Ik heb de Nike's gehouden. Heb er vandaag voor het eerst op gelopen en mijn gemiddelde snelheid was veel hoger dan normaal en ik heb tot nu toe nergens last van. Ben er dus wel blij mee.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers