Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zere voeten

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jun 2015 12:46

Zere voeten

Iemand hier nog tips voor? Of komt het jullie bekend voor?
Ik heb namelijk het idee dat ik gisteravond de hele avond op naaldhakken van minimaal 10 cm zonder ook maar enig voetbed heb staan dansen. In werkelijkheid loop ik al maanden op m'n birckenstocks
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 26 Jun 2015 12:51

Re: Zere voeten

Het is wel lekker om nu nog even naar de pedicure te gaan. Juist omdat voetverzorging wat zwaarder wordt naarmate je termijn vordert. Heb ik ook gedaan, en meteen bij haar een goeie verzorgende crème aangeschaft.
Ondanks je birckies hebben je voeten het best zwaar nu, met dat extra gewicht, en door het warme weer houd je waarschijnlijk flink vocht vast.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jun 2015 14:16

Re: Zere voeten

Vochtvasthouden klopt idd, zal volgende week nog wel erger worden. Ben het wel zat inmiddels dat zwanger zijn.
2015 💙
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 26 Jun 2015 16:43

Re: Zere voeten

Als je flink wat vocht vasthoud zou ik lekker zoveel mogelijk je benen hoog leggen. En probeer goed te drinken, en goed uit te plassen. Sterkte met de laatste loodjes meid!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jun 2015 18:37

Re: Zere voeten

Had ik ook. Ik heb bij de action een teiltje gekocht en daar lauw tot koud water. Heerlijk! Zat zo voor de tv een half uur tot uur net voor ik te bed ging. Daarna lekker zalfje.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jun 2015 18:40

Re: Zere voeten

Heb hier zelfs zo'n electrisch voetenbadje staan neerzetten en vullen lukt, opruimen alleen niet meer.
2015 💙
<<

Anoniem185

Bericht 26 Jun 2015 20:16

Re: Zere voeten

Mijn eerste reactie was lekker insmeren met een goede crème en je voetjes hoog leggen!
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jun 2015 21:21

Re: Zere voeten

Minx schreef:Heb hier zelfs zo'n electrisch voetenbadje staan neerzetten en vullen lukt, opruimen alleen niet meer.

Laat lekker staan voor de volgende morgen. Deed ik ook wel eens. Was al blij als ik van de stoel naar boven kon lopen. Als je een tijdje zit en dan weer gaat staan doet het meeste pijn.
Helaas heb ik er nu nog last van in de ochtend als ik naar onder loop.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jun 2015 21:29

Re: Zere voeten

Het gaat meer om het gewicht wat ik niet kan tillen. En om dat water nou 1,5 week te laten staan tot m'n ouders weer thuis komen of tot een van mijn broertjes tijd heeft gehad om het op te ruimen vind ik ook zo wat. Te zwaar tillen is namelijk gegarandeerd harde buiken hebben de rest van de avond. Voel me echt een kneus af en toe
2015 💙
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Jun 2015 21:35

Re: Zere voeten

Ga ermee in de badkamer zitten en golf het water er na de tijd tot je hem om kan kiepen :)
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jun 2015 22:21

Re: Zere voeten

Haha daar had ik nog niet overna gedacht :p normaal denk ik echt praktisch maar nu niet.
2015 💙

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers