Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ben jij slecht in?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Jun 2015 10:57

Re: Waar ben jij slecht in?

Ik ben slecht in afscheid nemen en soms in dingen weggooien/wegdoen.
En ik ben ook heel slecht in opstaan haha!
<<

Anoniem321

Bericht 24 Jun 2015 12:14

Re: Waar ben jij slecht in?

Ik ben slecht in het onthouden van gezichten.
Ik kan mezelf zomaar aan iemand voorstellen terwijl ik dat een paar dagen geleden ook al had gedaan.
(een derde keer herken ik ze dan wel haha).

En ik ben vaak slecht in het uitoefenen van geduld.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Jun 2015 12:17

Re: Waar ben jij slecht in?

Ik ben (heel) slecht in rekenen, dat is nooit iets geweest wat ik kon. Ook heb ik totaal geen richtingsgevoel. Onderhandelen is ook niet mijn ding.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Jun 2015 10:59

Re: Waar ben jij slecht in?

Ik ben slecht in volhouden; ik geef heel snel iets op als ik niet gelijk resultaat zie of het resultaat anders is dan wat ik wil. Of je kan het ook zo zien; ik laat snel over me heen lopen. Heel vaak zeg ik ja op iets dat ik eigenlijk niet wil, omdat het moeilijker wordt wanneer ik nee zeg.

Ik ben ook slecht in organiseren. Ik modder vaak maar wat aan. Mijn ouders en grootouders ergeren zich er keihard aan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Jun 2015 12:17

Re: Waar ben jij slecht in?

Ik ben ook slecht in sparen..ik kan het wel maar alleen met een doel wat niet verder ligt dan een half jaar. Anders denk ik steeds "Ooohh het kan nog makkelijk!" Verder ben ik een enorme controlfreak en zou ik wel eens 'chill' willen leven zonder mij altijd druk te maken over van alles en nog wat :) En ik ben slecht in..ja hoe zeg je dat..ik ben een eeuwige twijfelaar en kan zelfs al twijfelen om een idioot pak yoghurt :laughcry: Ik heb zin in aardbei..Ja ik neem de aardbei..alhoewel perzik is ook wel lekker..goed, ik neem perzik..euh nee toch niet..aardbei..maar perzik is ook lekker... Dus ik zou soms wel beter weten wat ik écht wil.
Wat als het lukt
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels