Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik heb...

<<

Anoniem152

Bericht 23 Jun 2015 10:34

Re: Ik heb...

Gefeliciteerd, Rizzoli.
FL, wat leuk!
Geniet van de vlinders, Kees.

Ik heb een knoop in mijn maag.
Afgelopen vrijdag heb ik bloed laten prikken en het is niet in orde.
De huisarts belt me tussen nu en half 1 op over hoe en wat...
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Jun 2015 10:35

Re: Ik heb...

Oh bah Chava. Wat naar. Wat zou het kunnen zijn?
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 23 Jun 2015 10:38

Re: Ik heb...

Gefeliciteerd Rizzoli!! :D

Chava, dat klinkt heel naar. Wat het ook is, ik hoop dat het relatief eenvoudig is te verhelpen.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem152

Bericht 23 Jun 2015 10:39

Re: Ik heb...

Ik heb geen idee. Het enige wat ik kan bedenken is bloedarmoede (ben zo ontzettend moe), maar meestal mag de assistente dat wel zeggen.
<<

Anoniem152

Bericht 23 Jun 2015 11:14

Re: Ik heb...

Nou, in de rats gezeten voor niks, want het blijkt inderdaad bloedarmoede te zijn. Die assistente deed het echt een beetje overkomen als iets ernstigers.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 23 Jun 2015 11:18

Re: Ik heb...

Gelukkig valt het mee. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat vage gedoe!! Je raakt er zo van in de stress en bedenkt de grootste horror scenario's en meestal is het maar een heel lullig iets (gelukkig)
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 23 Jun 2015 11:19

Re: Ik heb...

Chava schreef:Nou, in de rats gezeten voor niks, want het blijkt inderdaad bloedarmoede te zijn. Die assistente deed het echt een beetje overkomen als iets ernstigers.

Gelukkig dat dat alles is, wat naar dat je daarom loopt te stressen voor niks.

Ik heb geen zin om te werken :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 23 Jun 2015 11:22

Re: Ik heb...

Gelukkig maar Chava! Wel rot dat ze je zo in spanning hebben laten zitten.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 23 Jun 2015 12:09

Re: Ik heb...

Gelukkig maar Chava! Wel vervelend dat iemand zo doet.

Ik heb een heel leuk huis gezien en wil wel een bezichtiging plannen, maar we zijn nog helemaal niet bezig met verkoop van onze woning. We zijn gewoon wat rond aan het kijken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 23 Jun 2015 15:57

Re: Ik heb...

Leuk KOL, waar hebben jullie een huis gezien?

Chava, oh gelukkig dat het niets ernstig is!
2012 & 2016
<<

Anoniem149

Bericht 23 Jun 2015 19:30

Re: Ik heb...

Chava, gelukkig is het niks ernstigs!
Rizzoli, gefeliciteerd! Nu lekker vakantie of dat niet?
FL, wat leuk, een meisje!

Ik heb mijn neefje te logeren, zo leuk! Echt mijn vriendje :love:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2015 19:33

Re: Ik heb...

Leuk he Elize. Ik geniet er ook altijd van.

Ik heb net heel vertederend zitten kijken naar een filmpje van mijn nichtje op de WA die mijn neefje vraagt of hij auw heeft op zijn hoofd ( tegen een deurpost aangelopen en hechtingen) en vervolgens vraagt of hij komt spelen. Waarop mijn andere zus een filmpje stuurt waarop het antwoord wordt gegeven. Zo schattig, twee 2,5 jarige die zo 'afspraken' maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 23 Jun 2015 19:46

Re: Ik heb...

Wat lief van jouw neefje en nichtje. Maar flinke wond dan als hij gehecht is, of valt het mee?

Ik ja is echt heerlijk. Gebeurt niet heel vaak, maar als hij komt maken we er een feestje van!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2015 19:48

Re: Ik heb...

Op de foto valt het nog wel mee, maar ja als het diep genoeg is dan moeten ze hechten. Meneer is nogal een brokkenpiloot, dus we zijn het ondertussen gewend.

Een feestje met je neefje, klinkt goed :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 23 Jun 2015 19:54

Re: Ik heb...

Ik denk dat mijn zusje dat ook nog wel mee gaat maken met mijn neefje. Als ik zie hoe hard hij rent, ongelooflijk dat hij behalve kapotte knieën vallen nog nooit echt hard is gevallen.

En op zich niks bijzonders hoor haha. Gewoon alleen maar leuke dingen doen en hem een beetje verwennen. Heb vanmiddag aardbeien gekocht, ik weet zeker dat hij daar erg blij mee gaat zijn morgen. Meneer vindt fruit lekkerder dan snoep, dus moet kunnen dan toch ;-)
<<

Anoniem156

Bericht 23 Jun 2015 20:32

Re: Ik heb...

Ik heb zojuist een belangrijk mondeling examen voldoende gemaakt en ik ben zo blij!
Kreeg ook hele fijne feedback!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Jun 2015 06:43

Re: Ik heb...

Silly-One schreef:Leuk he Elize. Ik geniet er ook altijd van.

Ik heb net heel vertederend zitten kijken naar een filmpje van mijn nichtje op de WA die mijn neefje vraagt of hij auw heeft op zijn hoofd ( tegen een deurpost aangelopen en hechtingen) en vervolgens vraagt of hij komt spelen. Waarop mijn andere zus een filmpje stuurt waarop het antwoord wordt gegeven. Zo schattig, twee 2,5 jarige die zo 'afspraken' maken.


Ik zag gisteren denk ik jouw zus met neefje bij de dokter. Je neefje super blond en wat krullen(achtig) en je zus lijkt veel op jou?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 24 Jun 2015 09:07

Re: Ik heb...

Snoes schreef:Leuk KOL, waar hebben jullie een huis gezien?

Chava, oh gelukkig dat het niets ernstig is!


In de buurt van S.omeren. Eerst een keertje er langs rijden om te kijken of het wat is en dan daarna misschien een bezichtiging plannen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jun 2015 09:09

Re: Ik heb...

Kees schreef:
Silly-One schreef:Leuk he Elize. Ik geniet er ook altijd van.

Ik heb net heel vertederend zitten kijken naar een filmpje van mijn nichtje op de WA die mijn neefje vraagt of hij auw heeft op zijn hoofd ( tegen een deurpost aangelopen en hechtingen) en vervolgens vraagt of hij komt spelen. Waarop mijn andere zus een filmpje stuurt waarop het antwoord wordt gegeven. Zo schattig, twee 2,5 jarige die zo 'afspraken' maken.


Ik zag gisteren denk ik jouw zus met neefje bij de dokter. Je neefje super blond en wat krullen(achtig) en je zus lijkt veel op jou?


Denk het wel, want mijn zus en ik zijn wel eens uitgemaakt voor tweeling ( 3,5 jaar verschil haha). Alle kids van die zijn zijn wit blond.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 24 Jun 2015 11:16

Re: Ik heb...

Fijn Poubelle!

Ik heb... vermoeide ogen momenteel.
Nou ja niet alleen vermoeide ogen, ik ben gewoon moe. Zoals zo vaak de laatste tijd.
Nadeeltje van zwangerschap..
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Jun 2015 11:21

Re: Ik heb...

Ik heb een gescheurde buikspier en dat doet wel zo verrekte veel pijn. Ik zei al tegen de dokter dat ik sinds ik al die kilo's kwijt ben steeds meer kwaaltjes krijg. Al heeft dit er niks mee te maken toch vind ik dat ik de laatste tijd te vaak bij de huisarts zit. Bah :thumbdown:
<<

Anoniem190

Bericht 24 Jun 2015 11:43

Re: Ik heb...

Ik heb...

zin in het TT-Weekend in Assen! Lekker 3 avonden even de stad in, genieten van muziek, motoren en gezelligheid. Om aansluitend zaterdag weer op de TTbaan te vertoeven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers